خواص مواد غذايي سلامت سلامت پوست، مو و ناخن

درمان های خانگی و راحت برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

تقویم فارسی اندروید

شاید شما هم دوست داشته باشید تاپ و لباس های مجلسی باز بپوشید اما تیرگی زیر بغل اعتماد به نفس تان را می گیرد و کارتان را خراب می کند. وقت آن رسیده که کاری برایش انجام دهید. حتی اگر این تیرگی ها بر سلامتی تان تاثیری نداشته باشد، باز هم می تواند در تضعیف اعتماد به نفس و روحیه تان تاثیر بگذارد.

زیر بغل

به طور کلی این مساله می تواند به خاطر عوامل ژنتیکی یا عوامل خارجی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، عرق کردن و یا اصلاح کردن بیش از حد با تیغ به وجود بیاید. همچنین استفاده از دئودورانت های حاوی الکل هم می توانند این مشکل را تشدید کنند.

در اینجا چند روش ساده برای از بین بردن تیرگی زیر بغل و بازگرداندن اعتماد به نفس به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

از آبلیمو و عسل استفاده کنید:

آبلیمو کمک می کند تا پوست تان روشن شود و همچنین باکتری ها را از بین می برد. عسل هم خصوصیت مرطوب کنندگی دارد و قابض پوست است. هر روز یک نصف لیمو را به زیر بغل خود بمالید. سپس آب لیمو و عسل طبیعی را مخلوط کنید و آن را هم به زیربغل بزنید. 10 دقیقه صبر کنید و سپس دوش بگیرید.

پوست پرتقال را امتحان کنید:

پوست پرتقال دارای خواص لایه برداری و سفیدکنندگی است که می تواند در روشن کردن پوست تیره زیر بغل موثر واقع شود. شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک ضد عرق طبیعی هم استفاده کنید. پوست پرتقال را بکنید، آن را آسیاب کرده و پودر کنید. پودر را با کمی شیر مخلوط کرده و به پوست تان بمالید. بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.

قدرت روغن نارگیل را دست کم نگیرید:

قدرت روغن نارگیل و اثرات مفید آن بر پوست ناشناخته نیست. این روغن دوز بالایی از ویتامین E را داراست که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و به طور طبیعی باعث روشن شدن تیرگی زیر بغل می شود. روغن نارگیل را روی پوست خود ماساژ دهید، 15 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

با جوش شیرین تیرگی زیر بغل را از بین ببرید:

جوش شیرین یک سفید کننده طبیعی است که می توانید آن را با آب مخلوط کنید و روی پوست تیره قرار دهید. پس از آنکه خشک شد، آن را با آب ولرم شستشو دهید. جوش شیرین برای تمیزی منافذ پوست مناسب است و بنابراین می تواند برای بسیاری از مشکلات پوستی مفید باشد.

از اسکراب یا لایه بردار شکر برای از بین بردن سیاهی پوست استفاده کنید:

برخی از تیرگی های زیر بغل به خاطر کثیفی، باکتری و سموم ایجاد می شود. بنابراین ضروریست که پوست خود را به طور مرتب لایه برداری کرده و سلول های مرده را از بین ببرید. برای لایه برداری می توانید از پوست لیمو، جوش شیرین یا شکر قهوه ای استفاده کنید. برای اینکه نتیجه بهتری دریافت کنید، سه بار در هفته این کار را تکرار نمایید.

منبع : 7beautytips

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی