سبك زندگي

بهترین برند های غذای خشک سگ کدام اند ؟

تقویم فارسی اندروید

وقتی سرپرست یک سگ هستید همواره دغدغه شما، سلامت و تغذیه سگ است و قطعا به دنبال بهترین برندهای غذای خشک سگ می‌گردید. اغلب یکی از چالش‌های صاحبان سگ انتخاب غذای خشک مناسب برای سگ است. غذایی که تمام نیازهای بدن سگ را تامین کند و افزایش انرژی و سلامت را برای سگ به همراه داشته باشد.

غذای خشک سگ یک منبع عالی تغذیه‌ای برای سگ‌ها است که می‌تواند تمام نیازهای بدن سگ را تامین ‌کند. غذای خشک سگ از غذاهای پخته شده سگ تهیه شده است که طی فرآیندی تبدیل به خمیر شده و سپس به شکل دانه‌های بیسکویتی ترد و تازه‌ای در می‌آیند که تقریبا بدون بو هستند.

برندهای مختلفی از غذای خشک سگ وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی هر یک از آن‌ها، مزایای استفاده از غذای خشک سگ و… پرداخته‌ایم.

غذای خشک سگ چیست؟

غذای خشک سگ نوعی غذای آماده است که مواد مغذی، ویتامین‌ها، کربوهیدرات و… مورد نیاز بدن سگ را تامین می‌کند. این غذا در بسته‌بندی مناسب و قابل حمل ارائه می‌شود. برای تهیه غذای خشک سگ ابتدا غذای مورد نیاز روزانه سگ پخته و با هم ترکیب می‌شوند و طی فرآیندی به صورت خشک و بیسکویتی در می‌آیند.

دانه‌های این غذا تر و تازه و به شکل‌های مختلف است و رطوبت کمی دارد که باعث ماندگاری بالای غذای خشک می‌شود. مناسب‌ترین غذای خشک برای سگ غذایی است که بو و طعم مطلوبی برای سگ داشته باشد و نیازهای بدن سگ را تامین کند. در انتخاب غذای خشک برای سگ باید به سن، جثه و نژاد سگ توجه کرد و غذایی مناسب با شرایط سگ انتخاب نمود.

بهترین برندهای غذای خشک سگ

اگر مایل هستید غذای خشک را به وعده‌های غذای روزانه سگ اضافه کنید بهتر است بهترین برندهای غذای خشک سگ و خصوصیات آن‌ها را بشناسید. در اینجا تعدادی از بهترین برندهای محبوب و پرطرفدار غذای سگ را معرفی کرده‌ایم:

· رویال کنین royal canin

می‌توان گفت رویال کنین یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای غذای خشک سگ است. محصولات برند رویال کنین از کیفیتی بالایی برخوردار هستند. برند رویال کنین غذای سگ را با فرمولاسیون حرفه‌ای تولید می‌کند. این برند بر اساس سن، نژاد، حساسیت‌های سگ و یکسری عوامل دیگر غذاهای خشک را دسته‌بندی و تولید می‌کند و این بسیار با اهمیت است چرا که با خیال راحت می‌توان با توجه به مشخصات سگ غذای مناسب آن را انتخاب کرد.

روی بسته‌بندی این محصول می‌توانید اطلاعات کاملی از ترکیبات و مواد به کار رفته در آن را مشاهده کنید. غذای سگ رویال کنین بر اساس سن و نژاد هم دسته‌بندی دارد که باعث می‌شود بتوان مناسب با سن و نژاد سگ غذا را انتخاب کرد.

· رفلکس reflex

برند رفلکس یکی از زیرمجموعه‌های برند لیدر‌پت است که در ترکیه تولید می‌شود و به دلیل کیفیت بالا بسیار پرفروش است. در تولید غذاهای این شرکت از گوشت تازه و مرغوب استفاده شده است و برای تامین کربوهیدرات از غلات تازه مثل جو دوسر و گندم استفاده می‌شود که باعث شده در چند سال اخیر مصرف غذای سگ رفلکس بیشتر نیز شده باشد

دانه‌های این غذا ترد و تازه هستند و بوی خوب و مزه مناسب از جمله خصوصیات غذاهای خشک این برند است که باعث محبوبیت زیاد آن مخصوصا در میان ایرانی‌ها شده است.

· برند بوش bosch

برند بوش یک برند آلمانی است که در تهیه غذای خشک سگ از مواد خام محلی باکیفیت و استاندارد‌های بین‌المللی غذا استفاده می‌کند. در این غذا از هیچگونه پروتئین گیاهی مثل سویا استفاده نمی‌شود و مواد اولیه دستکاری ژنتیکی نمی‌شوند. این غذا تمام نیازهای بدن سگ را تامین می‌کند و یک غذای مناسب و ایده‌آل برای سگ است.

· برند مفید mofeed

این برند ایرانی با تنوع محصول خوب و قیمت مناسب توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. در این غذای خشک از مواد اولیه با کیفیت برای تولید استفاده می‌شود و برای بالا بردن ارزش غذایی، آن‌ها را با ویتامین‌ها و مکمل‌های ضروری غنی می‌کنند.

· برند جوسرا josera

برند جوسرا یک برند آلمانی است که بیش از ۷۰ سال است در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی فعالیت می‌کند. این غذا سلامت مو و پوست سگ را تامین می‌کند و به دلیل کیفیت بالا و قابلیت هضم آسان بسیار محبوب و پرطرفدار است.

غذای خشک سگ

مزایای استفاده از غذای خشک سگ

استفاده از غذای خشک سگ مزایای زیادی دارد که باعث شده یکی از غذاهای پرطرفدار و محبوب بین صاحبان سگ باشد. تعدادی از این مزایا و فواید عبارتند از:

  • غذای خشک نسبت به غذای کنسروی و خانگی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
  • ماندگاری این غذا بالا است و مدت زمان طولانی‌تری می‌توان آن‌را نگهداری کرد.
  • این غذا تقریبا تمام نیازهای بدن سگ اعم از کربوهیدرات، ویتامین‌ها و مواد مغذی را تامین می‌کند و باعث می‌شود سگ رشد بهتری داشته باشد.

همانطور که اشاره شد غذای خشک سگ فواید متعددی دارد. استفاده از این غذا باعث کاهش عوارضی چون حساسیت، بیماری‌های کلیوی، کبدی و… می‌شود و در نهایت باعث افزایش طول عمر سگ می‌شود.

خرید غذای خشک سگ

در صورتی که علاقمند به خرید غذای خشک سگ اورجینال از بهترین برند هستید می‌توانید آن‌را از چندین وبسایت معتبر که در زمینه فروش غذای خشک سگ فعالیت می‌کنند تهیه کنید. در ادامه چند سایت معتبر فروش غذای خشک سگ را معرفی کرده‌ایم:

  • یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان محصولات غذایی سگ و گربه از بهترین برندهای جهانی وبسایت سامیا پت است.
  • یکی از عرضه‌کننده‌گان محصولات خانگی حیوانات سیناوت است که غذای خشک سگ را نیز عرضه می‌کند.
  • پت شاپ ایران زمین هم یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش غذای خشک سگ است.
  • پت شاپ شاپرک نیز تمام ملزومات حیوانات خانگی را عرضه می‌کند.

جمع بندی

در این مقاله بهترین و محبوب‌ترین برندهای غذای خشک سگ را معرفی کرده‌ایم. در انتخاب غذای خشک مناسب برای سگ باید به سن، نژاد و نیازهای بدن سگ توجه داشت و غذایی مناسب با تمام نیازهای سگ را خریداری کرد زیرا غذای سگ اهمیت زیادی در افزایش سلامت و طول عمر آن دارد.

تمامی برندهای معرفی شده در این مقاله مزایایی خاصی همانند قیمت مقرون‌به‌صرفه، ماندگاری زیاد و کیفیت بالا دارند و یک انتخاب بسیار مناسب برای غذای سگ با توجه به نیاز حیوان هستند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی