دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

بهترين و بدترين گوشي هاي جهان در سال 2014 از نگاه phonearena

در این روزهای پایانی سال فکر کردیم که بد نیست تا به لیست بهترین و بدترین های این صنعت در سال ۲۰۱۴ که توسط سایت phonearena منتشر شده است نگاهی بیاندازیم...
تقویم فارسی اندروید

در این روزهای پایانی سال فکر کردیم که بد نیست تا به لیست بهترین و بدترین های این صنعت در سال ۲۰۱۴ که توسط سایت phonearena منتشر شده است نگاهی بیاندازیم…

۱.بهترین تلفن های همراه با بیشترین عمر باتری در سال ۲۰۱۴

01

در اوایل سال ۲۰۱۴ خیلی علاقه مند بودیم که بدانیم کدام خصوصیت یک گوشی هوشمند باعث جذب کاربران میشود ؟؟ به عبارت دیگر کدام یک از ویژگی های یک اسمارت فون باعث میشود که کاربران برای به دست آوردن آن مبلغ بیشتری پرداخت کنند؟ فکر میکنید نتیجه نظر سنجی چه بود؟؟ البته که عمر باتری نتیجه نظر سنجی و همچنین جواب سوال ما بود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گوشی موتورولا دروید توربو در صدر جدول قرار گرفته است.

بهترين و بدترين گوشي هاي جهان در سال 2014/www.7ganj.ir

2-برترین گوشی های همراه با قدرتمندترین دوربین

02

این فهرست به  طور مرتب بروزرسانی میشود گلکسی نوت ۴ بر خلاف انتظار در صدر قرار گرفته است.

3-بهترین تلفن های همراه هوشمند ۲۰۱۴ 

03

گوشی های هوشمند بسیار زیادی را در این زمینه مورد بررسی قرار دادیم اما گوشی های بسیار کمی سزاوار قرار گرفتن در لیست ما بودند. در این جدول گلکسی نوت ۴ مقام اول را از آن خود کرده اگرچه انتظار میرفت که LG G3  مقام اول را کسب کند.

4-بدترین تلفن های همراه هوشمند 

04

شاید بزرگترین شکست برای گوشی هوشمند Jolla بود که در مقابل بهای پرداخت شده توسط کاربران قادر به پاسخگویی انتظارات آنها نبود.

5-بهترین تلفن های همراه هوشمند چینی

05

در سال ۲۰۱۴ گوشی های هوشمند زیادی توسط تولید کنندگان چینی مانند هواوی ، لنوو و … معرفی شد که سایت فون آرنا این گوشی های هوشمند چینی بررسی کرده و همراه با نظر سنجی های انجام شده برترین گوشی های هوشمند چینی را معرفی کرده است.

6-بزرگترین تلفن های همراه 

06

اسمارت فون های زیادی با صفحه نمایشی بزرگ  در سال ۲۰۱۴ سال معرفی شدند و اسمارت فون های زیادی با این ویژگی  بوسیله شرکتهای بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند همانند سامسونگ ، موتورولا ، سونی….عرضه شدند.در این لیست اسمارت فون مدیا پد هواوی مقام اول را آن خود کرده است.

7-بهترین تلفن همراه های هوشمند از نظر سلفی 

07

بسیاری از کاربران در نظرسنجی اعلام کرده اند کیفیت دوربین سلفی خصوصیت مهمی برای یک اسمارت فون به شمار می رود، علاوه  براین در شبکه های اجتماعی استفاده از سلفی یک تفریح می باشد که همین امر شرکتهای سازنده گوشی های هوشمند را مجبور کرده تا کیفیت دوربین سلفی محصولات خود را افزایش دهند.HTC Desire Eye مقام اول را در این زمینه کسب کرده است.

8-باریک ترین تلفن همراه هوشمند 

08

اگر تا الان فکر میکردید که Apple 6 باریک ترین اسمارت فون است باید بگوییم که  چندی پیش شرکت  Vivo با معرفی باریکترین گوشی هوشمند باعث شگفتی همگان شد.

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: زوم تك

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی