اخبار اجتماعی و اقتصادي اخبار داغ

ابطال دفترچه هاي بيمه سلامت تا پايان سال

میرشاه ولد گفت: طبق برنامه جدید سازمان بیمه سلامت ایرانیان دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال در کشور به تدریج حذف خواهند شد ...
تقویم فارسی اندروید
میرشاه ولد گفت: طبق برنامه جدید سازمان بیمه سلامت ایرانیان دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال در کشور به تدریج حذف خواهند شد …
بيمه سلامت-7ganj.ir
میرشاه ولد گفت: طبق برنامه جدید سازمان بیمه سلامت ایرانیان دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال در کشور به تدریج حذف خواهند شد و کد ملی شناسه فرد تحت پوشش خواهد بود.
سید مهدی میرشاه ولد سخنگوی بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه طرح حذف دفترچه بیمه از شنبه در چهار بیمارستان چهار استان به طور آزمایشی آغاز شده است، گفت: این چهار استان شامل اصفهان، فارس، مازندران و تهران است که در بیمارستان‌های پایلوت زیر ساخت‌های الکترونیکی(HIS ) فراهم شده به طوری که این بیمارستان‌ها امکان دسترسی به لینک سامانه بیمه سلامت را دارند و یا وارد کردن کدملی بیمار می‌توانند به اطلاعات بیمار و تحت پوشش بودن پی ببرند و به راحتی بستری شوند.


میرشاه ولد با بیان اینکه در این اجرای آزمایشی مشکلات و موانع کار مشخص شود، عنوان کرد: تلاش این است که تا پایان سال در کلیه بیمارستان‌های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت این طرح اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: حذف دفترچه بیمه فقط شامل کسانی می‌شود که تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان باشند و برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خدمات درمانی و تأمین اجتماعی کاربرد ندارد.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی