آشپزي و شيريني پزي غذا های دریایی

طرز تهیه ناگت میگو

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه ناگت میگو . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم

میگو پاک کرده ۳۰۰ گرم
سیر ۲ حبه
تخم مرغ ۱ عدد
پنیر پیتزا ۱۰۰ گرم
آرد سوخاری ۱٫۵ لیوان
پودر گشنیز و زیره به میزان لازم
زنجبیل تازه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
نمک به میزان لازم

طرز تهیه

ابتدا میگو ، زنجبیل و سیر را باید میکس کنیم ، برای این منظور می توانیم از چرخ گوشت یا غذاساز استفاده کنیم. اگر این وسایل در دسترس نبود می توانیم سیر ، زنجبیل و میگو را کاملا ساطوری کنیم. پس از اینکار پودر گشنیز و زیره را اضافه می کنیم.

در مرحله بعد به مواد مقداری نمک و فلفل می زنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم. در مرحله بعد تخم مرغ و نصف لیوان آرد سوخاری را به مخلوط میگو اضافه می کنیم و مواد ناگت را خوب ورز می دهیم تا کاملا یکدست شوند.

در پایان مایه ناگت ما باید مقداری حالت چسبندگی داشته باشد. بهتر است قبل از سرخ کردن مایه ناگت ، آنرا به مدت حداقل ۱ ساعت در یخچال قرار دهیم تا استراحت کند. پس از اینکه مایه آماده شد باید آنرا سرخ کنیم.

برای این منظور مقداری از مایه ناگت ( تقریبا به اندازه فلافل ) بر می داریم و کمی پنیر پیتزا وسطش قرار می دهیم و ناگت را جمع می کنیم تا پنیر دقیقا در مرکز مایه قرار بگیرد. اگر پنیر هنگام سرخ کردن ناگت خارج شود ظاهر غذا خراب می شود.

حالا ۱ لیوان آرد سوخاری را در یک کاسه می ریزیم و ناگت هایی که آماده کرده ایم در آرد سوخاری می غلتانیم سپس در روغن داغ شده سرخ می کنیم. به همین ترتیب تمام ناگت ها را سرخ می کنیم و به همراه سس کچاپ سرو می کنیم.
طرز تهیه ناگت میگو

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی