روانشناسی سبك زندگي

رفتارهایی که نشان می دهد مردی به شما علاقه ندارد و عاشق شما نیست

تقویم فارسی اندروید

یکی از ناامیدکننده ترین موقعیت هایی که زن در آن قرار دارد این است که نمی داند یک مرد عاشق اوست یا نه. تشخیص آن کار سختی است زیرا از یک طرف می خواهید به او اجازه دهید رابطه تان بشناسد و با هم ادامه دهید اما از طرف دیگر اگر او علاقه ای به شما نداشته باشد، می خواهید خود را برای ناامیدی و شکست آماده کنید و اینکه ممکن است خودتان یک میلیون دلیل مختلف را حدس بزنید که چرا ترکتان کرده است. شاید او خیلی خجالتی است که حرکتی انجام دهد اما اگر اینگونه است پس چرا او متنی برایم ننوشت؟ دوست یا نامزد شما می گوید که به شما علاقه دارد اما او هیچ کاری برای نگه داشتن شما نکرد. به هر یک از نکاتی که رها کردید فکر کنید و از خودتان سوالاتی بپرسید و پاسخ دهید.

عاشق

وضعیت شما هرچه باشد، باید از خود بپرسید: “آیا او عاشق من است یا نه؟” اما قبل از اینکه بتوانید به آن پاسخ دهید، شما باید به علائم دور و برتان بیشتر دقت کنید. این کار باعث مب شود راحت تر بتوانید رابطه تان را تجزیه و تحلیل کنید.

به همین دلیل است که ما به این لیست از علائم مزخرفی که نشان داده شده است رسیدیم تا شما دریابید چگونه می توانید بگویید که آیا یک پسر به شما علاقه مند است یا نیست و اگر او این علائم را دارد، این بدان معنی است که متاسفانه او خجالتی نیست … او فقط عاشق شما نیست. خوشبختانه برای شما، ما برخی از این علائم شایع را ذکر کرده ایم و این مقاله به شما نشان می دهد که او عاشق شما نیست.

همین حالا امتحان کنید و بدانید که آیا او شما را دوست دارد یا خیر.

علائمی که نشان می دهد مردی عاشق شما نیست:

عاشق

1. او هرگز با شما تماس نمی گیرد و پیامی هم نمی فرستد

این یک مساله بزرگ است. وقتی یک مرد عاشق شما باشد، دوست دارد که با شما صحبت کند. او هوس می کند با شما صحبت کند. این کار به او احساس خوبی می دهد.
اگر وسواس داشته باشد، وی مدام لیست پیام های فیس بوک و اینستاگرام خود را مشاهده می کند و منتظر حضور آنلاین شما می ماند.
البته او ممکن است خود را کنترل کند و وانمود کند برای متن های شما خیلی مشتاق به نظر نمی رسد، اما برخی اوقات، او ابتدا با شما تماس خواهد گرفت.
اگر همیشه اول شما هستید که برای او پیامک می زنید، با او تماس می گیرید یا به او پیام می دهید و او هرگز مکالمه را شروع نمی کند این یکی از بزرگترین علائمی است که نشان می دهد او عاشق شما نیست.

2. او با همه معاشقه می کند

بیچاره زنی که به این نوع مردها دل می بندد. علاقه مند شدن به پسری که با شما معاشقه می کند و خوش سر و زبان است بسیار آسان است. از همه اینها گذشته، فقط صحبت کردن با او باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و همین باعث می شود که ندانید آیا او نیز احساس خوبی با شما دارد یا خیر.
مشکل این است که، معمولاً وقتی یک پسر به شما علاقه داشته باشد، سعی می کند خود را به شما نزدیک کند.
مردی که با همه معاشقه می کند، خجالتی نیست و حتی می تواند به دنبال جلب توجه یا هر آنچه که می خواهد باشد بنابراین اگر امیدوار هستید که او به دلیل اینکه با شما هم صحبت می شود و معاشقه می کند یعنی به شما علاقه دارد
باید بگوییم اینگونه نیست و او با بسیاری از افراد دیگر هم معاشقه می کند. این یک نشانه است که به شما می گوید وقتی با همه اینگونه رفتار می کند یعنی عاشق شما نیست.

3. او به هیچ وجه حسادت نمی کند

مردی که عاشق شما باشد، مردی است که نسبت به رقابت بسیار حساس است. او ممکن است تهدید نکند که با هر مردی که به شما نگاه می کند یا شما به او نگاه می کنید، برخورد خواهد کرد اما پسری که به شما علاقه مند است، وقتی شما به پسری دیگر توجه می کنید یا او به شما توجه می کند حتما حساس می شود و حسادت می کند.
اگر شما جای او بودید و او به یک زن دیگر اشاره می کرد و می گفت فقط با او “دوست” است قبول کنید که به آن توجه زیادی می کردید و شما هم حساس می شدید.
بنابراین اگر شما به طور اتفاقی با او ملاقات می کنید و می خواهید بدانید که آیا او احساسات متقابلی نسبت به شما دارد یا خیر، دقت کنید که وقتی به شخص یا حتی برنامه ای اشاره می کنید، چگونه واکنش نشان می دهد. اگر فوراً توجه خود را به شما جلب کند و شروع به پرسیدن سؤال کند این بدان معنی است که او حسود است و او احتمالاً حداقل کمی به شما علاقه دارد.
اما اگر او کمترین اهمیتی نداد، این یکی از نشانه هایی است که اثبات می کند عاشق شما نیست.

4. او هرگز سعی نمی کند با شما وقت بگذراند

این شاید بزرگترین علامت باشد. اگر مردی عاشق شما باشد، احساس می کند در کنار شما واقعاً حالش خوب است. به این دلیل که احساس هیجان و خوشحالی در او ایجاد می شود وقتی او در اطراف شما است.
و اگر این احساس را پیدا کرد مدام می خواهد در کنار شما باشد و او می خواهد تلاش کند تا وقت بیشتری با شما صرف کند. این بدان معناست که او می خواهد به هر بهانه ای شما را ببیند و برای دیدن شما تلاش می کند. اگر او همیشه برای دیدن شما خیلی سرش شلوغ است و هرگز تلاش نمی کند تا به شما برسد و وقتش را کنار شما بگذراند، این یکی از قوی ترین علائمی است که نشان می دهد او عاشق شما نیست.
مطمئناً او ممکن است به سختی مشغول زندگی خود باشد، ولو اینکه به شما علاقه مند باشد و می خواهد شما را ببیند اما چیزهای دیگری نیز در جریان است اما این وضعیت بسیار نادر است. اگر این چیزی است که اتفاق می افتد پس چیزهای دیوانه واری در زندگی او در جریان است (و مشخص خواهد بود که چرا او نمی تواند با شما وقت بگذراند.)
اگر او دلایل جدی و قانع کننده ای برای ناپدید ماندن ندارد پس ساده ترین جواب درست است. او فقط عاشق شما نیست.

5. او با شما درباره سایر زنان زندگی اش صحبت می کند

این علامت عظیمی است  که نشان می دهد “شما یک دوست هستید، نه یک دوست دختر یا معشوق بالقوه”.
یک پسر هرگز از زندگی در مورد عشق خود با زنان دیگر مشاوره نمی خواهد، اگر چنین است این فریاد می زند که شما دوست او هستید نه زنی که شاید در آینده ای نزدیک قرار باشد با او ازدواج کند.
بدیهی است قرار ملاقات های گاه به گاه به این معنی است که شما مجاز به دیدن افراد دیگر همزمان با او هستید درست مانند او که مجاز به انجام همان کار است.
اما آیا او در مورد آنها با شما صحبت می کند؟ از شما توصیه می خواهد؟
این بدان معناست که او درباره آنها بیش از شما جدی است و این نشانه خوبی برای آینده شما با هم نیست.

6. او هرگز به شما گوش نمی دهد

آیا وقتی با او صحبت می کنید، به نظر می رسد که معمولاً او یک میلیون مایل از شما دور است؟ اگر به نظر می رسد همیشه حواسش پرت شده است و به چیز دیگری فکر می کند وقتی با او هستید، این به شما می گوید که شما اولویت او نیستید. او شما را در اولویت دوم قرار می دهد حتی وقتی در یک اتاق با هم هستید.
و مردی که شیفته شماست قرار نیست وقتی که در کنارش هستید، شما را دوم قلمداد کند. او باید برای صحبت با شما حاضر باشد و واقعاً گوش دهد به آنچه می خواهید بگویید. چرا؟ از آنجا که او به شما علاقه مند است! اگر او واقعاً احساساتی راجع به شما دارد، آنها او را وادار می کنند که به شما توجه کند.
اگر او اتفاقات بزرگی را در زندگی خود طی کرده باشد و برای یک مورد پریشان است دو روز که تعطیل شدید دوباره به سمت شما باز می گردد، احتمالاً کار بزرگی نیست اما اگر او واقعاً وقت مشترک را با شما سپری نمی کند، این به شما می گوید که شما شماره 1 در لیست او نیستید و احتمالاً شما در فهرست آینده او حضور نخواهید داشت.

7. شما با هیچ یک از دوستان وی آشنا نشده اید

اگر او واقعاً عاشق شما باشد، می خواهد که با دوستانش ملاقات کنید. چرا؟ زیرا او نظرات آنها را می خواهد. او به آنچه دوستانش فکر می کنند اهمیت می دهد. او ممکن است یک شب کامل برای این ملاقات وقت بگذارد و برنامه ریزی کند اما اگر هرگز با دوستانش ملاقات نکرده اید … این نوع دیگری از عدم دوست داشتن است. اگر او از امکان ملاقات با دوستانش جلوگیری می کند در حالی که با شماست، این بدان معناست که او به شما علاقه مند نیست و احتمالاً نمی خواهد به نتیجه جدی با شما برسد.

8. او با هیچ یک از دوستان شما ملاقات نکرده است

چگونه بفهمید مردی عاشق شما نیست؟ ساده است او تلاشی نمی کند تا دوستان شما را ملاقات کند در حالی که مردها می توانند موجودات عجیبی باشند اما معمولا آنها در مورد اطرافیان معشوق شان کنجکاو هستند. وقتی او نمی خواهد چیز بیشتری درباره زندگی شما و اطرافیان شما بداند و سعی در دیدار با دوستان شما نداشته باشد، او احتمال دارد به دریافت اعتبار از آنها اهمیتی نمی دهد که متأسفانه این بدان معناست که او ارزشی برای روابطش با شما و اطرافیان تان قائل نمی شود.

9. حاضر نیست با شما سازش کند

دشوار است که یک مرد برای هر کاری تلاش کند مگر اینکه به آن اهمیت دهد. به همین دلیل می بینید که یک مرد ساعت ها وقت خود را برای انتخاب یک کار درست گذاشته است یا اینکه دیده اید که مردها به بازی فوتبال چه قدر اهمیت می دهند اما ظروف موجود در سینک را نادیده می گیرند. (بدیهی است که ما نمی گوییم که همه مردها اجازه می دهند ظرف ها در سینک جمع شوند و این فقط یک مثال ساده بود.)
اگر او به شما اهمیت می دهد، تلاش می کند تا با هم به توافق نظر برسید اما ممکن است به جای اینکه سازش های جزئی با شما داشته باشد شما را وادار به سازش کند.
اگر او واقعاً عاشق شما باشد، این را نمی پسندید درست مثل این که شما بگویید دوست ندارید ساعت ها از وقتش را صرف بازی های آنلاین کند اما اگر او از سازش خودداری کند حتی در مورد چیزهای کوچک، این یکی از این مواردی است
که نشان می دهد به شما علاقه مند نیست.

10. او از تماس چشمی با شما خودداری می کند

وقتی او عاشق شما نباشد، از تماس چشمی با شما خودداری می کند. او به شما زیاد نگاه نمی کند. اگر مردی شما را دوست داشته باشد، قطعاً تماس چشمی زیادی برقرار خواهد کرد و قادر به کم دیدن شما نیست.

11. او سعی نمی کند تا شما را تحت تأثیر قرار دهد

آیا تا کنون به کسی که عاشق شماست دقت کرده اید؟ آنها سعی می کنند تا می توانند شما را تحت تأثیر قرار دهند. او همیشه نگران این خواهد بود که در چشم شما چگونه به نظر می رسد و سعی می کند کاری کند تا شما توجهتان جلب شود و با کارهایش به او علاقه مند شوید. اگر هیچ تلاشی در این زمینه نمی کند یعنی شما برایش اهمیتی ندارید.

12. او مسائل شخصی اش را به شما نمی گوید

او چیزهای زیادی در مورد خودش فاش نمی کند یا به روی شما نمی آورد. از نظر عاطفی این یکی از علائمیست که نشان می دهد علاقه ای بین طرفین وجود ندارد، زیرا وقتی مردی زنی را می خواهد و می خواهد که با او شریک شود
از گفتن جزئیات خصوصی و شخصی درباره خودش نمی هراسد.

13. او درباره شما کنجکاو نیست

این یکی از بزرگترین نشانه های عدم علاقه است. او نمی خواهد در مورد زندگی تان چیزی از شما بپرسد تا شما را بشناسد، در مورد خانواده و دوستان یا حتی اینکه که چطور کار می کنید هم اصلا کنجکاوی نمی کند و این یک علامت مهم است.

14. او با شما متفاوت رفتار نمی کند

او دقیقاً مانند همه افراد با بی احتیاطی کامل با شما رفتار می کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که مردی در زندگی تان باشد که شما او را دوست داشته باشید ولی او واقعاً نسبت به شما بی تفاوت است.

15. هنگامی که او در نزدیکی شما است پریشان می شود

چگونه می دانیم که یک مرد به شما علاقه مند نیست؟ او در حال حاضر زندگی نمی کند؛ در عوض، او زیاد پای تلفن است و مدام به اتاقی دیگر می رود. اگر او نزد شما حضور ندارد و به نظر می رسد در همه جای دنیا حاضر به جز در کنار شما، فقط می توان گفت عاشق شما نیست.

16. شما احساس نمی کنید که او عاشق شما باشد

در نهایت قلب شما قرار است حقیقت را به شما بگوید. غرایز شما احتمالاً بسیار دقیق است که به آنها اعتبار دهید، بنابراین این آزمایش سریع را امتحان کنید:

ذهن خود را پاک کنید و کاملاً آرام باشید. سعی کنید از هر چیزی که احساس می کنید استفاده کنید.
حال ، با خیال راحت به این سوال در ذهن خود بیندیشید و با صداقت پاسخ دهید: “آیا او عاشق من نیست؟”

چه احساسی دارید؟ قلب تان تیر کشید؟ احساس امیدواری پیدا کردید؟ یا یک احساس ترس را تجربه کردید؟
قلب شما جواب درست را به شما می دهد، فقط باید به اندازه کافی شجاع باشید. به گوش دادن به صدای قلب تان ادامه دهید تا دریابید چه می گوید: “من واقعاً آینده ای را با این مرد نمی بینم، شاید او مناسب من نباشد، باید مردی را پیدا کنم که به من علاقه مند باشد”احتمالاً حرف دل شما درست است. گاهی شما نیازی به توضیح و دلیل ندارید و فقط می دانید و حس می کنید مردی که در زندگی شماست عاشق شما نیست.
اما امید خود را از دست نده …
از طرف دیگر اگر در اعماق خود، معتقد هستید که این مرد برای شما مناسب است حتی وقتی به نظر می رسد علاقه مند نیست، باید به حرف دلتان گوش دهید.
تعداد زیادی از خانم ها فکر می کنند که به علائم عدم علاقه باید اکتفا کنند اما گاهی اوقات فقط او واقعاً از قدم بعدی ترسیده است. شما ممکن است فکر کنید وقتی یک مرد این علائم را دارد یعنی به طور غریزی در حال جدا شدن است.
بنابراین، اگر می خواهید علاقه او را جلب کنید می توانید مدتی از او دور بمانید.

منبع:

vixendaily

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی