دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

بهترین فیلم های غم انگیز که باعث می شود گریه کنید

تقویم فارسی اندروید

همه ما نیاز به گریه کردن را تجربه کرده ایم. این که آیا اتفاقی در محل کار یا در زندگی شخصی شما روی داده باشد و یا فقط یک درخواست عجیب و غریب از شما شده باشد، گاهی اوقات ما فقط باید گریه کنیم. بنابراین چیز خوبی است که یک فهرست کامل از فیلم های غم انگیز وجود داشته باشد و فقط وقتی در حال انفجار هستید آن ها را تماشا کنید تا تخلیه شوید. و به لطف این فهرست، شما مجبور نیستید وقت زیادی برای یافتن فیلم های غم انگیز بگذارید. بیش از 1500 در تهیه این فهرست نظر داده اند تا بهترین فیلم های غم انگیز را که اشکتان را در می آورند انتخاب کنند. در اینجا چند مورد از فیلم های غم انگیز رایج که باعث می شود شما گریه کنید را گردآوری کرده ایم.

گریه

1. انیمیشن لیلو و استیچ

لیلو و استیچ ممکن است یک فیلم سرگرم کننده و شاد و سرشار از دیدنی های جذاب همیشگی همچون بیگانگان و هاوایی باشد اما اگر کمی عمیق تر نگاه کنید، شرایط ناگوار یک داستان خانوادگی را مشاهده خواهید کرد. لیلو از طریق آیین ها و مکانیزم ها، تلاش می کند تا با غم و اندوه خود درگیر شود. نانی هرگز مجاز به این نیست، زیرا او صرفا به دنبال کمک به به لیلو است تا به خود اجازه دهد گریه کند یا برای غم و اندوهش حمایتش کند.

2. فیلم پلی به سوی ترابیتیا

این فیلم فانتزی 2007 یک اقتباس زیبا از رمان برنده مدال برنز 1977 در مورد دوستی است. درست مثل کتاب کاترین پترسون، فیلم هم مرگ و تراژدی غیرمنتظره را به نمایش گذاشت، نسخه فیلم شده این کتاب با پایان غم انگیزش سما را به اشک و گریه وامی دارد حتی اگر شما از پیش بدانید که موضوعش چیست و در نهایت چه می شود.

3. چه رویاهایی که می آیند

بیایید صادق باشیم: در طول این فیلم بسیاری از شخصیت های فیلم به طرز بسیار غم انگیزی می میرند و اگر شما قصد داشته باشید که در طول این فیلم اشک بریزید، مطمئن باشید حالت افسرده کننده ای برای بقیه هفته به دنبال ندارد. به طرز شگفت آوری، تعدادی از کاربران گفتند که این فیلم تسخیرشان کرد و به قلب شان گرما بخشید. برخی از کاربران اعتقاد دارند: “هر چه بیشتر تاریک و تلخ باشد، بیشتر پیروز است.”

4. فهرست شیندلر

اگر به دنبال یک فیلم عالی می گردید فیلم فهرست شیندلر را انتخاب کنید که برنده هفت جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردان (استیون اسپیلبرگ)، بهترین فیلمنامه اقتباسی (استیون زیلیان) و بهترین موسیقی ارجینال (جان ویلیامز) را از آن خود کرده است. این فیلم در سال 1993 نشان می دهد که چگونه اسکار شیندلر، یک تاجر آلمانی، یک اردوگاه کار اجباری یهودیان را در جنگ جهانی دوم اداره کرد و آنها را از تبدیل شدن به قربانیان هولوکاست نجات داد. یکی از کاربران می گوید: “این یک فیلم شگفت انگیز است که همه باید ببینند اما من هرگز نمی خواهم دوباره آن را ببینم، زیرا فقط من را نابود کرد.

5. ماهی بزرگ

نه تنها فیلم خارق العاده تیم برتون و سرشار از زیبایی است بلکه دارای یک پیام باورنکردنی است که واقعا قدیمی نمی شود، مهم نیست چند بار اما تا می توانید و به هر تعداد دفعاتی که می خواهید این فیلم را تماشا کنید.

6. فیلم مسیر سبز

پیچ و تاب و چرخش در سال 1999 جالب درام جنجالی تخیلی فانتزی اقتباس شده از رمان استیون کینگ در سال 1996 ممکن است شما را از لحاظ احساسی در پایان این فیلم سه ساعته خسته کند اما این داستان یک افسر زندان و یک زندانی ویژه است و به ارزش زمان و انرژی اشاره دارد به ویژه اگر شما به دنبال یک گریه خوب هستید.

7. فیلم زندگی زیباست

این فیلم ممکن است به عنوان یک کمدی همراه با روبرتو بنینی، بازیگر ایتالیایی به نظر برسد اما این فیلم واقعه هولوکاست را بررسی می کند و محصول سال 1997 است درباره اینکه چقدر یک پدر برای محافظت از پسرش بی گناهش تلاش می کند. این فیلم به اندازه کافی تراژیک است تا اشک هر کسی را در بیاورد. به معنای واقعی کلمه تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.

8. انیمیشن مری و مکس

یک دختر هشت ساله در استرالیا برای یک مرد 44 ساله نیویورکی نامه می نویسد و دوستی غیرمنتظره ای از دو سوی جهان بین آن دو پدیدار می شود. در طول سالها، این دو در ارتباطات با هم هستند و در سراسر رویدادهای هیجان انگیز، غم انگیز و غیره در زندگی از راه دور به یکدیگر کمک می کنند. اما هر چیزی که از همان ابتدا شروع می شود ساده و همیشگی نیست. عمق و ابعاد واقعی این فیلم همراه با انیمیشن کاملا زیبا است، به ویژه اینکه داستان آن بر اساس افراد واقعی است. این فیلم درباره قلب و عشق است. این یک سفر واقعیست.

9. فیلم هاچی

این فیلم بر اساس یک داستان واقعیست و در مورد وفاداری شدید و ماندگار بین یک مرد و سگش است که هر فرد عاشق سگ  ها را به گریه می اندازد. یک از کاربران گفت: “این تنها فیلمی است که تا به حال مرا به گریه انداخت.”

10. هیولایی فرا می خواند

این فیلم که محصول سال 2016 است به داستان یک پسر 12 ساله می پردازد که زندگی او توسط سرطان مادرش بحرانی شده و زمانی که با یک هیولا شبیه به درختی شگفت انگیز برخورد می کند، زندگی اش دچار تغییر می شود. یکی از کاربران گفته است: هنگامی که فیلم به پایان رسید … من متوجه شدم که احساس عاطفی در واقع، دقیقا همان چیزی بود که من نیاز داشتم.

گریه

11. تایتانیک

دشوار است که فیلمی تبدیل به پربیننده ترین فیلم جهان شود. تایتانیک در صدر فیلم های حماسی عاشقانه قرار دارد. سخت است بتوانید به غرق شدن کشتی و شخصیت های فیلم نگاه کنید و گریه نکنید.

12. کارول

چه کسی می تواند داستان عاشقانه و ممنوعه این فیلم را ببیند و تحت تاثیر قرار نگیرد؟ این فیلم که اقتباسی از یک رمان زیباست با بازی فوق العاده بازیگرانش بسیار احساسی و رمانتیک جلوه می کند.

13. نوت بوک

نوت بوک داستان عاشقانه ای از عشق است که به اندازه کافی زیبا است که فراتر از همه شادمانی هایی که لازم است در زندگی داشته باشید، چند ساعتی گوشه ای بنشینید و گریه کنید. چنین عشقی شاید آرزوی هر کسی باشد.

14. جونو

یک فیلم درباره حاملگی یک نوجوان که بنا نیست چندان هم عاشقانه باشد اما چیزی درباره عشق ورزیدن بین دوستانی است که به معنای واقعی کلمه خود را دچار مشکلاتی می کنند که فوق العاده شیرین و قابل درک است.

15. او

این داستان مربوط به عشق های زمان ماست: یک مرد عاشق سیستم عامل خود می شود اما فیلمی علمی تخیلیست در واقع که به برخی از دنیاهای ناشناخته آینده مربوط می شود که به معنی عشق با کسی (یا چیزی) است و آنچه که می تواند به شما ارائه دهد.

به این لیست می توان فیلم های بیشتری اضافه کرد. در قسمت نظرات برای ما بنویسید که کدام فیلم ها شما را به گریه انداخته اند؟

یک دیدگاه

  • لیستتون زیاد جالب نبود>اکثر فیلم ها رو فقط بچه بودم باهاشون گریه میکردم>البته توشون فهرست شیندلر>مسیر سبز>زندگی زیباست>هاچی>نوت بوک>قشنگه>اما اینا رو هم توصیه میکنم ببینید چون فرقی نمیکنه چندسالتون باشه حتما گریه میکنید>تو انیمیشن ها :مدفن کرم های شب تاب>تو فیلم ها>اونایی که گفتم قشنگن به اضافه>a perfect world>milion dollar baby>سرگذشت عجیب بنجامین باتن>سنگ ثار ثریا

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی