دانلود فصل اول سریال شهرزاد
دانلود فصل اول سریال شهرزاد
دنياي فيلم و سينما سبك زندگي فرهنگ و هنر

دانلود فصل اول سریال شهرزاد

تقویم فارسی اندروید

سریال شهرزاد با حضور ستاره هایی همچون ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی را می توان جزو پر فروش ترین و پرمخاطب ترین سریال خانگی ایرانی توصیف کرد. سریال شهرزاد  در سال ۱۳۹۳ در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی بروی شبکه خانگی رفت و بسیار مورد استقبال جامعه ی ایرانی قرار گرفت. در این مطلب از هفت گنج با ما همراه باشید تا به معرفی این سریال پرمخاطب بپردازیم و لینک های دانلود فصل اول سریال شهرزاد را به شما عزیزان جهت تماشای قانونی سریال ارائه کنیم.

دانلود فصل اول سریال شهرزاد

شهرزاد دانشجوی پزشکی و فرهاد روزنامه نگار است . آن دو عاشق هم هستند و می خواهند با همدیگر ازدواج کنند . پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرصه فیلم سراسر کشور انجام شد. در این سریال بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و پریناز ایزدیار  نقش‌های اصلی را بازی می کردند. جشن پایان فصل اول سریال شهرزاد در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. فصل دوم سریال شهرزاد بزودی بصورت هفتگی پخش خواهد شد.

دانلود فصل اول سریال شهرزاد

برای دانلود فصل اول سریال شهرزاد بصورت کاملا قانونی شما میتوانید به وبسایت مخصوص سریال به نشانی 7ganj.ir مراجعه کرده و به قسمت دانلود فصل اول شهرزاد  مراجعه کنید و آن را دانلود نمایید.

سریال شهرزاد

از عوامل موفقیت این سریال میتوان به فیلمنامه جذاب و جالب آن اشاره کرد. سریال شهرزاد تمام پارامترهای موفقیت در ایران را داشته و از محتوا گرفته تا فیلمنامه ، بازیگران و کارگردان و گروه تولید و تهیه از دیگر عوامل موفقیت این سریال محسوب می‌شوند .

این سریال قرار است در سه فصل عرضه شود که فصل اول آن پخش شده و فصل دوم سریال شهرزاد بزودی از شبکه های خانگی پخش خواهد شد و بعد فصل سوم آن استارت خواهد خورد. نظر شما در مورد این سریال چیست ؟‌ لطفا آن را با ما به اشتراک بگذارید .

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید