دنياي بازيگران دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

حركت جالب مهناز افشار براي تبليغ فيلم جديدش

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران از اکران فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم خبر داده‌است...
تقویم فارسی اندروید

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران از اکران فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم خبر داده‌است…

مهناز افشار
مهناز افشار

او در صفحه اینستاگرامش با انتشار چهار عکس از این فیلم و پشت صحنه آن، نوشته که «نهنگ عنبر» به‌زودی در سینماهای ایران اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با بازی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، رضا ناجی، نادر سلیمانی، حسین سلیمانی و امیرحسین رستمی، سام نوری، سپند امیر سلیمانی، نیماراد، ایلیا کیوان، امیر حسین شام بیاتی، الهام حاج فتحعلی و با حضور افتخاری هانیه توسلی و علی قربانزاده فیلمی پر بازیگر به شمار می‌آید.

اين فيلم از راهيابي به بخش سوداي سيمرغ جشنواره سي و سوم فيلم فجر بازماند و سامان مقدم كارگردان فيلم با انتشار يادداشتي اعلام كرد كه با دقت و وسواس مراحل فني اين فيلم را پشت سر خواهد گذاشت تا آن را براي اكران عمومي آماده كند.

مقدم در ادامه گفت: ” نهنگ عنبر” یکی از بی‌حاشیه‌ترین فیلم‌های من و سینماست و امیدوارم مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند. مطمئن باشید هیچ‌کدام از حاشیه‌هایی که درباره فیلم گفته شده درست نیست و در صورت اکران با فیلمی بی‌حاشیه و خوب مواجه خواهید شد.

مهناز افشار
فيلم نهنگ عنبر – مهناز افشار

نسخه نهایی “نهنگ عنبر” مورد تایید معاونت نظارت و ارزشیابی وزارت قرار گرفته و پروانه نمایش آن نیز صادر شده است. این در حالی است که حاشیه سازان قبل از پایان فیلمبرداری در مورد محتوای آن اظهار نظر کرده بودند و آن را ضد اخلاق معرفی کردند. به عبارت بهتر نهنگ عنبر قبل از اینکه جرمی مرتکب شود داشت اعدام می شد و زمانی که نام این فیلم در میان لیست نهایی جشنواره فیلم فجر نبود این حاشیه ها به اوج رسید. البته خود سامان مقدم طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ” با توجه به پیگیری های مداوم دوستان و همکاران عزیز سینمایی و مطبوعات مبنی بر انتظارشان برای دیدن فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در جشنواره فیلم فجر لازم می دانیم با احترام و تشکر به اطلاع می رسانیم که «گروه سازنده فیلم سینمایی نهنگ عنبر» ترجیح می دهد نسخه کامل نهنگ عنبر را با حساسیت و دقت فنی و کیفی بیشتر برای اکران عمومی آماده نماید. عجیل برای حضور در جشنواره، وسواس برای ارائه فیلمی که هم شما و هم ما در اتنظارش هستیم را کم می کرد.وعده می دهیم که نهنگ عنبر را به زودی در اکران عمومی سینماهای ایران ببینیم . برای فیلم هایی که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارند آرزوی موفقیت داریم.”

دو سه هفته بعد از این اطلاعیه نیز فیلم آماده شد و قبل از پایان جشنواره پروانه نمایش آن صادر شد و پیش بینی می شود جزو کاندیداها برای اکران نوروزی باشد. البته عوامل “نهنگ عنبر” مدعی هستند که هنوز از صدور این پروانه نمایش خبر ندارند!

گردآوری و تنظيم:  گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی