روانشناسي و سلامت روان سلامت

اگر مردي اين كارها را كرد، بدانيد عاشق شما شده…

بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه...
تقویم فارسی اندروید
بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه.
 عشق مردان-7ganj.ir
زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می آید،بهتر است که ببینیم زبان بدن مرد چه می گوید به جای اینکه به کلماتش توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می شوند معمولا زبانشان بسته می شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.به هر حال در اینجا به قسمتهایی از زبان بدن مردان اشاره می کنیم که زمانیکه به طرف شما جذب شدند برای تان کاملا مشخص شود:

چشم ها:

چشمان او به سمت شما دوخته می شود ، عمیق نگاه می کند و تا اعماق روح شما را می کاود. مردمک های چشمش سوسو زده و می درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می گردد

دهان:

زمانیکه مردی به طرف شما جذب شود ،لبخند او حقیقی و واقعی به نظر می رسد. زمانیکه به زور لبخند بزند و بخندد به معنی آن است که او با زور و اجبار سعی دارد که مودب به نظر برسد.
 

شانه ها:

مردان شانه های مربع شکلی دارند و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می کنند شانه هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می رسد.او خود را طوری قرار می دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

بازوها:

بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است ، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف ترین نشانه های جذب شدن مردان است. مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد.

دستان:

جدا از دستان عرق کرده ، دست ها می تواند به شما نشان دهد که مرد مورد نظرتان به شما جذب شده است یا نه؛زمانیکه او انگشتان دستش را داخل موهایش می کند یا آن را روی لباسش می کشد ، یعنی اینکه او سعی دارد که به بهترین شکل در مقابل شما ظاهر شود. ممکن است بازوی شما را در حین صحبت کردن لمس کند و این نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی بیشتر با شماست.

پاها:

پاها او را به کجا می برد؟اگر او سعی دارد که برنامه هایش را به گونه ای تنظیم کند که همیشه نزدیک شما باشد ، مهم نیست که شما کجا می روید ،او سعی خود را می کند که به شما برسد و در کنار شما باشد.خواه برای اولین بار باشد که شما او را ملاقات می کنید یا تصادفا جائیکه شما رفته اید ظاهر شده باشد ، همیشه این فرصت وجود دارد که او برای دلیلی بخواهد کنار شما باشد.

خرامیدن:

زمانیکه از مقابل مردی رد می شوید که به طرف شما جذب شده است ، شاید مرد در جلو شما قدم زنان بگذرد و بگذرد، با سینه ای جلو داده و شانه های به عقب رفته؛این همان حالتی است که وقتی زنی به طرف شما جذب می شود با سینه های جلو سعی در خرامیدن در مقابل شما را دارد. این کاری است که همه افراد در مقابل جنس مخالف خود انجام می دهند.

رفتار:

زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می کند یا کمک تان می کند که کت تان را به تن کنید ، در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان میدهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعا به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی دهد.

شخصیت:

اغلب مردان سعی می کنند علاقه خود را پشت مخ زدن های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برای تان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتا آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می هراسد.

کلمات:

زمانیکه مردی از شما تعریف می کند ، این یکی از نشانه های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیت تان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند.
عشق مردان-7ganj.ir
منبع: ileev.com

115 دیدگاه

  • من اومدم طرز تهیه مرباتوت فرنگی بخونم… اینجا چیکار میکنم!! /:
    :)))

  • سلام دوستان من چند ماهی است ک نامزد کردم ولی دو سه هفته است ک پسری را دد
    وست دارم نامزد کردنم هم زوری بود و علاقه ای بهش ندارم اما این پسر ب جور دلمو برده عصن دست خودم نیس میبینمش استرس میگیرم قلبم تند تند میزنه موندم چی کنم

  • سلام من تحصیلات عالیه دارم. پسر مورد علاقه ام هم تحصیلات عالیه دارد. من خیلی نشانه های دوست داشتن از او دیدم اما وقتی به او گفتم او گفت شما مثل خواهرم هستید، با اینکه خیلی دوستت دارم و بهت اعتماد کامل دارم اما کسی در زندگیم است. او گفت رابطه علمی ما ادامه خواهد داشت. تا قبل از آن در اکثر مواقع من سراغ او را میگرفتم . اما بعد از انینکه به او گفتم دوستت دارم و او اینطور جواب داد من از او دور شدم اما او به من نزدیک شده و بیشتر پیام می دهد. تا اینکه به او گفتم من میخواهم رابطه علمی فقط داشته باشیم. او هم گفت باشه ولی خیلی ناراحت شد از این حرف. او قبلا همیشه استوری های واتس اپ مرا میدید الان هم می بیند. به نظر شما اون چشه؟ چرا اینجوری جواب منو داده. با اینکه حسم میگه دوسم داره. از نگاهش رفتارش می فهمیدم اینو ولی خب میدونم هم شرایط اقتصادی خوبی هم ندارد. به نظر شما بخاطر مشکلی اینجوری گفته با واقعا دوسم نداره؟

    • شاید در حال حاظر تو رابطه تو یه رابطه دیگه است که دلش به حال اون ادم میسوزه شاید هم تو رو دوست داره هم اونو ولی چون مدتی هست که با اونه اینجوری بهت گفته تا دل اون ادمو نشکونه و بیاد با تو من خودمم اینجور اتفاقی برام افتاد و به گفت تو مث خواهرمی ولی خیلی کارا کرد که میفهمیدم دوسم داره و هم چنان کاراشو ادامه میده از نظر من این ادمه تو رو دوست داره

  • سلام، به نظر من اینا هیچ کدوم مطلق نشانه عشق واقعی نیستند، چه بسا افراد هوس بازی هم‌ هستند. که همه این نشانه ها رو‌دارند، ولی قصد‌ ازدواج‌‌ ندارند.

  • سلام،من عاشق معلمم شدم که 5سال ازم بزرگ تره رابطه صمیمی داریم،من اصن نمیتونم از کاراش سر در بیارم خیلی سربه سرم میزاره و اذیتم میکنه وهمش حرصمو در میاره،همه میگن که اونم ازتو خوشش میاد ولی من نمیتونم باور کنم وبه نظرم این طوری نیست،میشه یکی کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟لطفا

  • سلام دوستان.
    من یک نفر رو دوست دارم اما با هم توی رابطه ی معمولی هستیم. ایا بهش ابراز علاقه کنم یا بزارم خودش پا پیش بزاره؟ چ کنم؟

  • سلام من عاشق ی پسر عرب شدم همیشه خدا میبینمش همش میخام ازش دور باشم اما باز میبینمش ناراحتم چون عاشقش شدم ولی اون پا پپش نمیزاره نکنه دوستم نداره چیکار کنم که جذب من شه

  • سلام من رکسانام الان6ماهه باپسری دوس شدم خیلی دوسش دارم بیش ازحداونم دوسم داره یعنی میگ ک دوست دارم خیلی کاراکرد ک باورکنم دوسش دارم خیلی قولادادحتی من چندبارولش کردم اون هم گریه کردولی من بهش اعتمادندارم بااینکه این همه کارکردبرام چون اون دخترخالشودوس داشت ولی ندادن بهش میترسم من براش نقش فراموش کننده داشته باشم وازیه طرف دخترعمش که همیشه یه حرفایی میزنه ک میزاره شک کنم که دخترعمه دوسش داره چندباربهش گفتم که دخترعمت اینومیگ ولی گف اون جای خواهرنداشتمه ومن بخاطرمدارس و مشکلات بایدولش کنم یعنی کات کنم تایه سال میشه بگین چطورباهاش حرف بزنم تاازم دلسردنشه لطفا؟؟؟؟

    • سلام من پسر عمه مم همه این نشانه هارو داره ولی نمودنم چجوری بفهمم دوسم داره یا نه

  • از بچگی بهترین هم بازیمن پسردائیم بود.من از همون بچگی خودم رو زنش می دیدم خیلی احمقانه ست!بزرگتر که شدیم، کم کم ازش بدم اومد. چون نگاهش طرف همه ی دخترا می رفت.واسه همین وقتی نگاهم می کرد یا دستم رو می گرفت احساس بدی داشتم.دوازده سالم که شد، همه اش دستم رو می گرفت و نوازش می کرد یا مرتب نگاه خیره اش روی من بود و حتی برام کلی چیز میز می خرید.مخصوصا که من شکموام.دروغ چرا یه بار وقتی خواب بودم احساس کردم یکی دستم رو گرفته و نوازش می کنه.اول فکر کردم دائیمه.ولی بعد که چشمام رو باز کردم دیدم اونه.بهش بد و بیراه گفتم. باور نکردم دوستم داره.چون من پوستم تیره ست و کمی تا حدودی هم زشتم و اضافه وزن دارم.همین باعث شده بود باور نکنم حسی بهم داره.تا اینکه وقتی رفتم کلاس دهم بهم پیام داد و گفت من رو می خواد و این حرفا.اون موقع ازش متنفر شدم.اخرش به مامانم گفتم چی شده.مامانم هم بهش کلی بد و بیراه گفت و از اون به بعد دیگه ندیدمش تا الان.واقعا بزرگ شده بود و خیلی جذاب شده بود.دیگه بهم خیلی نگاه نمی کنه، با این حال بعضی اوقات نگاهش که روی من بوده شکار کردم.باهام حرف نمی زنه و حتی دیگه سعی نمی کنه نزدیکم بشه.از طرفی خودمم دوباره هوایی شدم و از تصور اینکه دیگه دوستم نداره ناراحتم.اون همه ی این علائم رو تا قبل اون اتفاق داشت ولی الان الان سخته بفهمم داره یا نه..میشه بپرسم باید چیکار کنم؟

    • غیرتشو تحریک کن اگه دوستت داشته باشه غیرتی میشه ولی اگه نشد بدون دوستت نداره

  • سلام دوستان
    من الان دوناه یکط دوست شدم ایشون اولین دوست پسر من هستن تو این دوماه روزای اول حرف از بوس و بغل میزد وقتی دید من اهل این حرفا نیستم گفت به خواستم اخترام میزاره و دیگه حرفی نمیزنه که با اعتقادات من جور نیاد من همون روزای اولم بهش گفتم اگه یختت اگه این مدل دوستی دوست نداری می تونی بری ولی خودش قبول نکرد و تو این دوماه حریم ها رو خوب رعایت کرد راستش از اخلاقش و رفتارش خوشم میاد و دوست دارم به قصد ازدواج باهم باشیم ولی تا حالا چیزی در مورد ازدواج بهش نگفتم بنظرتون بگم یا همینطوری ادامه بدم رابطه رو منتظر باسم تا اون بگه و اینم بگم که این اقا۲۸ سالشه و من خودم۲۱ سالمه لطفا راهنماییم کنید.

    • شما سنتون تو رنج ازدواجه بهش بگو دوسداری رابطه جدی باهاش برقرار کنی بگو دوسدارم بعد از اینو دیگ با پدرم حرف بزنی و قانعش کنی ک بتونبم بدون مانع با هم باشیم
      اگ واقعا بخوادت پا پیش میزاره

    • پری خانم زر نزن لطفا

      نوشین خانم سلام
      ایشون فقط به قصد دوستی جلو اومده،، شما دوماه رابطه دارین چطور اینقدر زود اعتماد میکنین که ازدواج با همچین شخصی خوبه؟؟ اول یکمی بگذره بعد از این فکرا کن خواهر،، اگه توی یه نگاه عاشقش میشدین باز یچیزی،اگه توی شش ماه رابطه عاشقش میشدین باز یچیزی…
      مگه هرکی از هرکی خوشش اومده صاف باس باهاش ازدواج کنه؟؟بابا یکم جنبه داشته باشین خدایی
      درمورد سوالت هم باس بگم که بنظر من اول محکش بزن ببین عیارش چجوریاس…؟ مخصوصا اینکه ایشون ازت بزرگتره و هم اینکه چون رابطه اولته زود دل میبندی
      بعدا حساب کار میا د دستت که چی میگم..!!

      ایشالا که خوشبخت شی 🙂

    • اینکه ایشون از روز اول دم از بوش و بغل میزده یعنی پر تجربه اس و الانم از سنگین رنگین بودن شما خوشش اومده ولی برای شما خیلی زوده ک سریع دل ببندی توصیه اکید میکنم از یه مشاور کمک بگیرید مبادا بیفتید توی یه رابطه ای ک بعدا دل کندنش ازارتون بده

    • سلام نوشین عزیز. اون میخواد تورو عاشق خودش کنه تا هر خواسته ای داشت تو بهش نه نگی. گول نخوری. خداشاهده من دقیقا این تجربه رو داشتم. منو عاشق خودش کرد و یه مدت از شهری که توش بودیم رفت و وقتی بهش میگفتم بیا ببینمت میگفت به این شرط میام که بوس و بغل باشه و…..

  • سلام!میشه بهم کمک کنید لطفا…
    من بایه پسری رابطه جنسی داشتم 3بار
    خیلی دوسشم دارم اما بخاطر یسری دلیل نمیشه باهم باشیم،بعد وقتی هم دیگرو میبینیم،همش بامن شوخی فیزیکی میکنه یا به موهام دست میزنه یا…اما من خیلی خشک رفتار میکنم.
    بنظر شما اونم منو دوست داره؟یا این یه حس یک طرفست؟

  • سلام من دوساله عاشق پسرعموم شدم. توی این دوسال خیلی عادی رفتار کردم و هیچ کس اینو نفهمید. تا اینکه از اوایل امسال رفتار اون خیلی عجیب شد. مثلا چندین بار دیدم که یواشکی بهم نگاه می کنه. یه بارم تو جمع ازم تعریف کرد و چند بار تو بحث طرفمو گرفت. منم بعضی وقتا سعی کردم علاقمو بهش نشون بدم مثلا برم پیشش بشینم و اینا. اما باز میترسم اگه بفهمه واقعا دوستش دارم از دستم بره. شما میگید چیکار کنم؟

    • ادامه بده تو واقعا عاششقش هستی بگو توی یه جای خلوتکه دوسش داری

  • سلام ممنون میشم نظرتون را بگید
    من به طور اتفاقی با یه آقایی آشنا شدم که تا قبل از ایشون با هیچ کس نبودم از همون اول میدونستم هدفش از ارتباط با من فقط از روی هوس هست ولی گفتم شاید دارم زود قضاوت میکنم من دختری نبودم که اهل رابطه ی جنسی باشم بهش هم گفتم که اون دختری که شما فک میکنید من نیستم خودش یه بار تموم کرد بعد دو هفته برگشت دوباره میرفت بعد 14 روز میومد تا اینکه یه بار که بهش پیام دادم گفت با کسی هستم لطفا دیگه پی ام نده من هم گفتم مبارک باشه بعد یه هفته بلاکم کرد تا اینکه بعد از یه ماه اومد از بلاکی در آورد چون میخواست شماره یکیو از من بگیره البته اس ام اس داده بود دوباره بلاک کرد و بعد یه ماه از بلاکی در آورد الان 5 ماه میگذره میخوام بدونم چرا از بلاکی در آورده اون که دیگه رفته بود من رو نمیخواست الان همش دارم به این موضوع فک میکنم خواهش میکنم نظرتون را بهم بگید

    • عزیزم صرفا بخاطر اینکه شمارو از بلاک درآورده نباید فکر کنی که الان عاشق و شیفته ی شما شده.یا اینکه منتظره بهش پیام بدی.به نظره من انقدری که شما داری به اون فکر میکنی اون به شما فکر نمیکنه.ببخشید واضح میگم ولی ممکنه اصلاااا به شما فکر نکنه.دوسته عزیز بنظرم میاد بیشتر دنبال یه نشونه میگردی یا یه نفر که فکرتو تایید کنه یا بهت امید بده که این اقا به شما علاقه داره.و رفتاراش بخاطره علاقه مندی به شماست.ولی واقع بین باش.جوری که فکر میکنی نیست.

    • مرسی مهتاب جان از اینکه نظرت رو گذاشتی عزیزم میدونم که علاقه ای نداشته اگر داشت که نمیرفت میدونی من برای چی از طرفش طرد شدم به خاطر اینکه اهل رابطه نبودم بهتر بگم نجیب بودم دوست نداشتم پاکیم تو این جور رابطه ها از بین بره فقط خواستم دلیل کارشو بدونم که چرا وقتی یکی میره نباید حتی با نشونه برگشتن باعث رنجش طرف مقابلش بشه

    • ببین عزیزم از این ادم ها زیادن ک تکلیفشون با خودشون معلوم نیست و مرد زندگی نیستن خداروشکر کن این رابطه تمام شده و البته خیلی برا خودت بهتره چون اونطوری بیشتر لطمه میخوردی

    • ممنون هانا جان از نظرت درست میگید بعضی ها تکلیفشون با خودشون معلوم نیست این روزا تنها موندن فک کنم بهتره

    • شما هم ایشون رو بلاک بدید اون داره سو استفاده می کنه

115 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی