آشپزي و شيريني پزي سبك زندگي

آموزش انواع دسر مجلسي : دسر پنير و گيلاس ، ساده و خوشمزه

در ادامه طرز تهیه انواع دسر مجلسی ، در این پست از ۷ گنج ، طرز تهیه دسر پنير و گيلاس را به علاقمندان آموزش می دهیم . اگر به طعم چیز کیک علاقه دارید، این دسر را هم امتحان کنید چرا که مزه ای مشابه کیک پنیری دارد...
تقویم فارسی اندروید

در ادامه طرز تهیه انواع دسر مجلسی ، در این پست از ۷ گنج ، طرز تهیه دسر پنير و گيلاس را به علاقمندان آموزش می دهیم . اگر به طعم چیز کیک علاقه دارید، این دسر را هم امتحان کنید چرا که مزه ای مشابه کیک پنیری دارد…

دسر پنير و گيلاس
دسر پنير و گيلاس

این دسر میوه ای فوق‌العاده را در مدت 30 دقیقه می‌توانید درست کنید. این مقدار مواد برای 4 نفر مناسب است. در این دسر می‌توانید به جای پنیر ریکوتا از پنیر خامه‌ای نیز استفاده کنید.

مواد لازم:

پنیر خامه‌ای

180 گرم

گیلاس خشک شده

1 پیمانه

آب

1 پیمانه

شکر

¾ پیمانه

پنیر ریکوتا

¾ پیمانه

نمک

¼ قاشق‌چای‌خوری

وانیل

½ قاشق‌چای‌خوری

بیسکویت شکری خرد شده

برای روی دسر

طرز تهیه:

داخل یک قابلمه مناسب، گیلاس، آب، ½ پیمانه شکر و قاشق‌چای‌خوری نمک را می‌ریزیم و آن‌ها را روی حرارت قرار می‌دهیم تا کاملا مخلوط شوند.

به مدت 20 دقیقه مواد را مخلوط می‌کنیم تا کامل بپزند.

سپس آن را کنار می‌گذاریم تا خنک شود.

پنیر خامه‌ای، پنیر ریکوتا، باقیمانده شکر و نمک و همین‌طور وانیل را داخل دستگاه غذاساز ریخته و آن‌ها را کامل مخلوط می‌کنیم تا یکدست و کرمی شوند.

داخل چهار لیوان مناسب، مقداری از بیسکویت‌های شکری خردشده ریخته و از کرم پنیری روی آن‌ها می‌ریزیم و در پايان مخلوط گیلاس را روی سطح هر یک ريخته و سریع آن‌ها را سرو می‌کنیم.

نوش جان …

پیشنهاد ما:

مشاهده طرز تهیه انواع دسر مجلسی

 

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: پارسه گرد

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی