سبك زندگي موفقيت در زندگي

10 راهکار که افراد موفق در خانه دنبال می کنند

تقویم فارسی اندروید

افراد موفق در خانه
موفق بودن به همان اندازه که به طرز فکر و روش زندگی ربط دارد، می تواند یک توانایی ذاتی باشد که فرد آن را در خانه یا محل کار منعکس می کند. تا به حال به این فکر کرده اید که راز موفقیت افراد در کارهایی است که می کنند و طرز فکری است که دارند؟ در این مقاله 10 کاری که افراد موفق در خانه انجام می دهند گفته شده که می توانید با اتکا به آن ها شما هم سهمی از موفقیت داشته باشید. با هفت گنج همراه باشید.

1. دوست خوبم دفترچه یادداشت

افراد موفق آدم های منظم و ریز بینی هستند که به همه چیز توجه می کنند. آن ها می دانند که هر گاه ممکن است افکار به درد بخوری به سرشان خطور کند که چندان ماندگار نباشند و به زودی از یاد بروند. آن ها همیشه یک دفترچه با خود دارند تا این افکار را ثبت کنند و در مواقع مناسب روی آن کار کنند. دفترچه یادداشت آن ها همیشه همراه شان است حتی در خانه.

2. عقل سالم در بدن سالم

شما به خوردن نوشیدنی کافئین دار با باقی مانده پیتزا دیشب فکر می کنید؟ اگر یک فرد موفق جای شما بود به فکر درست کردن یک غذای مقوی و تازه میفتاد. آن ها می دانند که سلامت جسم شان یکی از نیازهای کلیدی برای موفقیت است. افراد موفق در خانه معمولا از خوردن غذاهای آماده یا فراوری شده خودداری می کنند و سعی می کنند از وقت شان برای خوب غذا خوردن هم استفاده کنند.

3. کتاب ها همیشه در اطراف آن ها دیه می شوند

افراد موفق همیشه تمایل به یادگیری و پیشترفت دارند. به طوری که نه تنها کتاب های انگیزشی و انرژی بخش در اطراف شان دیده می شود که حتی کتاب های ادبیات و تاریخی هم برای توسعه ی عملکرد مغزشان همیشه مطالعه می شوند.

4. محل غذاخوردن

افراد موفق در خانه هم تمایل دارند که مدام با زندگی خود در تعامل و ارتباط باشند. آن ها ترجیح می دهند به جای اینکه همزمان با غذا خوردن تلویزیون تماشا کنند فقط غذایشان را بخورند و از آن لذت ببرند.

5. اتاق کار اختصاصی

افراد موفق در خانه یک محل اختصاصی برای کار دارند که به آن ها الهام می دهد و زمینه ی پیشترفت شان را فراهم می کند. آن ها سعی می کنند که در خانه محل کار شان را از محل استراحت یا غذا خوردن جدا کنند تا بهتر بتوانند به همه ی این کار ها برسند.

6. متصل به دهکده ی جهانی

افراد موفق در خانه یک اینترنت پرسرعت و راحت الوصول دارند که هر وقت بخواهند می توانند به سادگی به آن دسترسی پیدا کرده و هر چیزی که احتیاج دارند از آن پیدا کنند. وقت آن ها انقدر ارزش دارد که نخواهند تا دقایق طولانی منتظر یک اتصال ساده یا لود شدن یک سایت باشند.

7. تابلوی الهام بخش اهداف

افراد موفق در خانه دوست ندارند اهداف و آمال شان را فراموش کنند. آن ها سعی می کنند چیزهایی را به عنوان یاداور اهداف شان در خانه برای خود قرار بدهند. این یاداور ها می تواند یک تابلو نمایش دهنده اهداف شان باشد و یا وسایلی که آن ها را به یاد اهداف شان می اندازد.

8. محلی برای ورزش

افراد موفق در خانه همانطور که برای کار کردن یا غذا خوردن یک جای جداگانه دارند برای ورزش کردن هم یک محل اختصاصی ترتیب می دهند تا اهمیت ورزش را از یادشان نبرد. می تواند نسبت به نیازشان یا علاقه شان برخی وسایل را در خانه قرار دهند تا برای تخلیه ی انرژی یا تقویت خود ورزش کنند.

9. ساعت زنگدار افراد موفق در خانه

آدم های موفق تا ساعت 1 ظهر در رخت خواب نمی مانند. آن ها سعی می کنند از انرژی و انگیزه ی بالای صبحگاهی خود برای انجام کارهای شان استفاده کنند. ساعت زنگداری که آن ها برای زود بیدار شدن بالای سرشان قرار می دهند همیشه به چشم می آید.

10. کمی هنر و سرگرمی

افراد موفق معمولا یک هنر یا سرگرمی کاملا متفاوت در شرایط  و زمینه ی کاری خود دارند تا به کمک آن استراحت کند و بتوانند انرژی خود را دوباره به دست بیاورند. کارهایی ماند مجسمه سازی یا نقاشی علاوه بر اینکه می تواند آن ها را از تنش های کار و زندگی جدا کند ایده پردازی و خلاقیت شان را هم افزایش می دهد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی