ازدواج سبك زندگي مطالب اختصاصي

چند کار عاشقانه ای که می توانید در روز ولنتاین انجام دهید.

تقویم فارسی اندروید
روز عشق
ولنتاین

حتما شما هم نام روز عشق و روز ولنتاین را شنیده اید و دوست دارید جشنی ساده به مناسبت روز عشق ترتیب دهید. شاید ایده خاصی برای روز عشق در نظر نداشته باشید. ما برای شما لیستی تهیه کرده ایم که روز عشق تان را عاشقانه تر کند. پیشنهادهای بامزه و سرگرم کننده ای در این لیست وجود دارد که در عین سادگی می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. با ما در هفت گنج همراه باشید.

1. غذایی به شکل قلب تهیه کنید.

روز عشق

از پیتزا گرفته تا کیک و بیسکوئیت و ژله، همگی را می توانید به کمک قالب به شکل قلب درآورید. حتی اگر غذای برنجی تهیه دیده اید می توانید برنج را در کاسه ای به شکل قلب بریزید، آن را با پشت قاشق کمی فشار دهید تا منسجم شود و سپس آن را در بشقاب برگردانید. این یک ایده بسیار ساده و در دسترس برای همه است که می تواند شب دو نفره یا جشن تان را عاشقانه کند.

2. برنامه ریزی برای روز ولنتاین یا روز عشق

هدیه روز ولنتاین

وقتی از کار بیرون از منزل خلاص شدید سعی کنید برای روز عشق برنامه ای هر چند ساده اما متفاوت طراحی کنید. سعی کنید این روز با روزهای دیگرتان تفاوت داشته باشد. یک خوراکی ساده مثل پاپ کرن،میوه، بستنی، کیک، آبمیوه یا هر چیزی که می دانید شریک زندگی تان دوست دارد را تهیه کرده و آن را با هم در تخت خواب نوش جان کنید. بازی های دو نفره با یکدیگر ترتیب دهید یا با یکدیگر جول حل کنید. حتی اگر اهل فیلم دیدن نیستید این روز را به تماشای یک فیلم رمانتیک اختصاص دهید. کاری کنید روز عشق برای شما متمایز از روزهای دیگر باشد.

3. برای یکدیگر نامه عاشقانه بنویسید.

روز عشق

اگر تا کنون این کار را انجام نداده اید، اکنون وقتش رسیده که با تمام احساس خود نامه ای برای شریک تان بنویسید. زیرا او برای شما یک فرد ویژه در زندگی تان محسوب می شود. در نامه برایش بنویسید که کدام ویژگی اش را تحسین می کنید، چه احساسی دارید و بنا بر چه دلایلی عاشق او شدید. اگر اعتماد به نفسی برای نوشتن نامه ندارید می توانید از نامه های معروف روز عشق در طول تاریخ الگو بگیرید. نامه نگاری تاثیر عاشقانه فراوانی دارد.

4. یک روز ویژه در زندگی مشترک تان را بازسازی کنید.

روز عشق

همه عشاق بالاخره یک روز ویژه در زندگی شان دارند که در ذهن شان ماندگار شده است. به یاد آورید که در آن روز مخصوص با یکدیگر به کجا رفتید. ممکن است رستورانی را در نظر داشته باشید که مدتهاست به آنجا نرفته اید. سعی کنید آن رستوران را رزرو کنید تا خاطرات خوب مشترک تان را به خاطر آورید. این کار شما را به گذشته برده و روزهای خوبی را به یادتان می آورد.

5. زوج ها یکدیگر را ماساژ دهید.

 

هیچ چیز مانند تماس بدنی نمی تواند دو نفر را به هم نزدیک کند و البته ماساژ دادن شما را از همه تنش ها و استرس های روزانه دور می کند. شمع روشن کنید، یک موسیقی عاشقانه بگذارید و از روغن های خوشبو برای ماساژ دادن استفاده نمایید. سی دقیقه ماساژ و لمس یکدیگر می تواند آرامش را به شریک تان هدیه دهد و شما را به هم نزدیک تر کند.

6.در یک کلاس ثبت نام کنید.

روز عشق

اگر حسابی سرتان شلوغ است و در طول سال زیاد اوقات فراغت ندارید، این کار باعث می شود پس از مدت ها با هم وقت بگذرانید. به دنبال علاقه ای مشترک باشید که هر دوی شما دوست دارید تجربه اش کنید. این می تواند یک کلاس یک روزه باشد و یا یک دوره آموزشی بلند مدت را شامل شود. در هر صورت یادگیری در کنار هم می تواند پیوندتان را محکم تر کند. انواع کلاس های آشپزی، هنری، ورزشی و غیره می توانند از انتخاب های شما باشند.

7.طراحی نقشه گنج

روز عشق

اگر دوست دارید در روز عشق هدیه ای به رسم یادبود به معشوق تان بدهید می توانید از روشی خلاقانه و بامزه مثل نقشه گنج استفاده کنید. کافیست یک راست سر اصل مطلب نروید و با چیدن گلبرگ و دادن سر نخ هایی او را از وجود یک هدیه آگاه کنید. اکنون اوست که باید تلاش کرده و هدیه اش را پیدا کند. این روش می تواند برای هر دو نفر سرگرم کننده و مثل یک بازی باشد.

8. حمام رمانتیک

روز عشق

خیال کنید به ماه عسل رفته اید. در حمام شمع روشن کنید و در وان گلبرگ بریزید. توت فرنگی و میوه های دیگر را در شکلات آب شده بزنید و در سینی بچینید. آبمیوه ای به دست همسرتان بدهید تا در حالیکه در آب دراز کشیده حسابی غرق لذت شود. این کار هم مانند ماساژ دادن آرامش خاصی به دنبال دارد.

منبع : countryliving

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی