روانشناسی سبك زندگي

ویژگی های زنانه ای که باید به خاطر آن ها خوشحال باشید

تقویم فارسی اندروید

ویژگی های زنانه ای که باید به خاطر آن ها خوشحال باشید

همه ی ما به سادگی قبول می کنیم که در مورد همه چیز نگران بوده و مدام خودمان را بابت نداشته ها و نقطه ضعف های مان سرزنش کنیم. اما واقعتی این است که ما در عین حال نکات مثبتی نیز داریم که باید بابت آن ها سپاسگذار بوده و به آن ها افتخار کنیم. خوب است بدانید که شما به عنوان یک زن ویژگی هایی دارید که یک مرد هرگز از آن ها برخوردار نبوده و توانایی های شما را ندارند. بیایید در خصوص چندتا از این ویژگی های زنانه خارق العاده ی شما حرف بزنیم.

1. حس شفقت و دلسوزی

همدردی شما با همه و تمایل تان برای درک کردن و رفع مشکلات دیگران یکی از ویژگی های زنانه ای است که اتفاقا ارزش زیادی نیز دارد و می تواند گاهی بهترین حسن برخوردتان با دیگران باشد. حس همدردی شما یک هدیه است و می توانید آن را تا هر وقت که بخواهید آن را در اختیار دیگران قرار داده و به آن ها عشق بورزید.

2. شجاعت شما

شجاعت زنانه تضاد زیبایی است که خدا برای منحصر به فرد کردن تان انتخاب کرده است. شما با اینکه زن هستید و احساسات شکننده ای دارید اما گاهی امیدواری تان در برخورد با مشکلات و تمایل تان برای ارتقا زندگی یا رابطه یا وضعیت فرزندان تان در هیچ مردی یافت نمی شود و به عبارتی شما شجاعت زنانه ی خاص خود را دارید.

3. بدن زیبای شما

اندام تراشخورده و ظریف زنان یکی از ویژگی های زنانه ی دوست داشتنی و چشم گیری است که به نوعی تمثالی از هنرمندی خدا را به رخ می کشد. این زیبایی زمانی بیشتر می شود که می دانیم قرار است درون خود یک آدم دیگر را نیز پرورش داده و به آن زندگی ببخشد.

4. ذهن شما

ذهن شما می تواند شما را به مکان هایی ببرد که در رویاهای تان می بینید، می تواند به ماجراهای جدید منجر شود و یا می تواند هر روز خاطرات عشق و گریه و خنده ی شما و احساسات مهم تان راجع به چیزها را در خود ثبت کند. این ویژگی و توانایی ذهن شما برای فعال ماندن آن هم زمانی که مشغول به کار هستید یا سرتان شلوغ است یکی از ویژگی های زنانه ای است که همیشه مردان را به تعجب وا می دارد. برای مثال ذهن یک زن بدون اینکه بداند مدام نگاه کسی که دوستش دارد را آنالیز می کند و نتایج را برای اقدامات اضطراری یا عاشقانه ی بعدی در خود نگه می دارد. شما ممکن است مادرتان را در حالی که هیچ مشکلی نداشتید برای رفتن به مدرسه ترک کنید و زمانی که به خانه می آیید او خواهد فهمید که امروز روز خوبی نداشتید چرا که او چین های ناراحتی را از روی پیشانی شما می خواند. زنان بدون اینکه بخواهند مدام در حال آنالیز کردن احساسات و جزئیات افراد مهم زندگی شان هستند.

5. بمب اتم دنیای مردان

زنان می توانند زندگی یک مرد را زیر و رو کنند. زمانی که یک زن وارد زندگی یک مرد می شود، دنیایش به کل عوض شده و رنگ و بویی از زنانگی می گیرد. یکی از ویژگی های زنانه تنها زن بودن شان است. آن ها فارغ از هر ویژگی و اخلاق و نکته ی منحصر به فردی که دارند تنها زن هستند و همه ی زنان با زنانگی شان دنیای مردان را زیر و رو می کنند.

6. ماهیت احساسات زنانه

یکی از ویژگی های زنانه که آن ها را خاص می کند احساسات شان است. شما با دیدن یک صحنه ی غمگین در یک فیلم اشک می ریزید، برای تولد یک بچه گربه خوشحال می شوید، از توجه همسرتان به دختران دیگر حسادت می کنید و به کسانی که دوست دارید عشق می ورزید. همین خصوصیات شما را خاص کرده و قطعا یکی از جذابیت های زنانه تان است.

7. دوست داشتن دیگران

افرادی که دوست دارید در اصل یک هدیه برای شما هستند که زندگی تان را شیرین تر کرده و به آن رنگ و بو می دهند. دوستان، خانواده یا کودکانی کوچکی که با دیدن شان حال تان خوب می شود یکی از بهترین اتفاقات رایگانی است که اوضاع شما را بهبود می دهد. دوست داشتن و عشق ورزیدن یکی از زیباترین ویژگی های زنانه است.

8. صبر و شکیبایی

همه ی ما چه مرد چه زن قطعا در مقابل اتفاقات صبر داشته و می توانیم طاقت بیاوریم اما صبر و شکیبایی زنان بیشتر از مردان است. می توانید به این ویژگی زنانه تان افتخار کنید چرا که در سلامت شما موثر بوده و در کاهش استرس و اضطراب تان نقش بسزایی دارند.

9. حس شوخ طبعی

توانایی شما برای خنداندن دیگران و شاد کردن دوستان تان یا تغییر اوضاع یکی از استعداد های خدادادی تان است که قطعا تاثیر زیادی در کیفیت زندگی تان دارد. شوخ طبعی مشکلی را حل نمی کند اما در در راحت تر کردن آن موثر است.

10. امروز

این ویژگی البته مختص زنان نیست اما نعمت بزرگی است که در زندگی تمام زنان و مردان و درختان و گنجشک های پرسر و صدای کوچه جریان دارد. بابت امروز و تجربه های جدیدی که قرار است کسب کرده و نقش دیگری که در دفتر زندگیتان رقم می زنید، سپاس گذار باشید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی