اخبار اجتماعی و اقتصادي اخبار داغ

هشدار پليس به گذاشتن کلید منزل در جاکفشی !

بسیاری از سارقان در زمان تاریک شدن هوا در کوچه‌ها پرسه می‌زنند و با چند بار فشردن زنگ خانه، در صورتی که کسی جواب ندهد، وارد آن منزل می‌شوند و وارد خانه شده و به دنبال پول و طلاجات می‌گردند...
تقویم فارسی اندروید
بسیاری از سارقان در زمان تاریک شدن هوا در کوچه‌ها پرسه می‌زنند و با چند بار فشردن زنگ خانه، در صورتی که کسی جواب ندهد، وارد آن منزل می‌شوند و وارد خانه شده و به دنبال پول و طلاجات می‌گردند.

دزدي

هشدار پليس درباره گذاشتن کلید منزل در جاکفشی !  www.7ganj.ir

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اغلب سرقتهای استان بوشهر در زمانی کمتر از هفت دقیقه انجام می‌شود.

سردار حیدر عباس‌ زاده اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور بهبود شرایط امنیتی در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی مختلفی توسط نیروی انتظامی در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، طی هشت ماه ابتدایی امسال شاهد کاهش پنج درصدی میزان سرقت‌ها در سطح استان بوشهر هستیم که بیش از 93 درصد نیز کشفیات سرقت‌ها را در سطح استان بوشهر داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه از کاهش چهار درصدی سرقت مسلحانه در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: شاهد کشفیات 104 درصدی سرقت‌های مسلحانه طی هشت ماهه نخست امسال هستیم که 90 درصد کشفیات مربوط به امسال و مابقی مربوط به سرقت های سال‌های قبل است.

وی به تشریح وضعیت سرقت‌ها در استان بوشهر پرداخت و گفت: پس از وقوع هر سرقت، ماموران نیروی انتظامی نسبت به بررسی کارشناسی سرقت وارد عمل می‌شوند و عملیات اطلاعاتی و پلیسی برای کشف سرقت انجام می شود.

سردار عباس‌زاده که با مهر گفتگو کرده، با بیان اینکه اغلب سرقت‌های استان بوشهر در زمانی کمتر از هفت دقیقه انجام می‌شود، اضافه کرد: بسیاری از سرقت‌ها در زمان غروب تا نیمه شب روی می‌دهد و کمتر اتفاق افتاده است که در طول روز شاهد وقوع سرقت باشیم.

وی با بیان اینکه اغلب سرقت‌های طلاجات در نقاط مختلف بوشهر توسط سارقان غیربومی انجام می شود، ادامه داد: شهروندان باید مراقبت بیشتری از منازل خود داشته باشند و با رعایت برخی نکات ایمنی، احتمال سرقت از منزل خود را کاهش دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: بسیاری از سارقان در زمان تاریک شدن هوا در کوچه‌ها پرسه می‌زنند و با چند بار فشردن زنگ خانه، در صورتی که کسی جواب ندهد، وارد آن منزل می‌شوند و وارد خانه شده و به دنبال پول و طلاجات می‌گردند.

وی توصیه‌هایی را هم به شهروندان داشت و اظهار داشت: شهروندان زمانی که قصد دارند برای مدت چند روز منزل خود را ترک کنند، همسایگان و یا دوستان و نزدیکان را در جریان بگذاراند تا از منزلشان مراقبت کنند.

سردار عباس‌زاده با انتقاد از جاسازی کلید خانه در نقاط در دسترس، بیان داشت: متاسفانه برخی افراد کلید خود را در جاکفشی جلوی در یا زیر کفش و یک سنگ قرار می‌دهند که کار را برای سارقان راحت تر می‌کند.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی