سلامت

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی

تقویم فارسی اندروید

فرایند پیری پوست به ویژه بعد از اتمام دهه 40 زندگی یکی از مسائل اجتناب ناپذیری است که به دلیل از دست دادن برخی از پروتئین‌های مهم و جوانساز پوست و نیز کاهش میزان چربی زیر پوست بروز کرده و علائمی چون چین و چروک، خطوط، شلی و افتادگی پوست را منجر می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد برای مقابله با مشکل پیری و افتادگی پوست از تکنیک‌های نوینی که در جوانسازی پوست تاثیر بسزائی دارند استفاده می‌کند. لیفت صورت با نخ یا تزریق چربی از جمله این متدهای زیبایی هستند که در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به بحث در رابطه با این دو تکنیک جوانسازی پوست، نحوه انجام و مزایای آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

لیفت صورت

لیفت صورت با نخ چیست؟

برای پی بردن به این نکته که کدامیک از روش‌های لیفت صورت با نخ-تزریق چربی بهتر است بیایید نگاهی دقیق و جزئی‌ به هر کدام از این دو تکنیک لیفت صورت بپردازیم. لیفت صورت با نخ یک روش درمانی جوانسازی برای پوست است که در آن یک سری نخ‌های خاص و قابل جذب و زیست سازگار را با کمک سوزن‌های خاص وارد پوست می‌کنند تا علاوه بر لیفت صورت بدون نیاز به جراحی و ایجاد جای زخم کلاژن سازی طبیعی بدن را نیز تحریک کرده و معایب پوستی ناشی از افزایش سن را کاهش دهد.

لیفت صورت با نخ که به عنوان درمان با نخ پلی دیوکسانون (PDO) نیز شناخته می‌شود، مزایای ضد پیری مختلفی از جمله کاهش ظاهر چین و چروک، بهبود شلی و افتادگی پوست، و افزایش حجم گونه‌ها را ارائه می‌دهد. با استفاده از این تکنیک شما می‌توانید از ظاهر جوان خود به مدت نسبتاً طولانی‌تری لذت ببرید.

لیفت صورت با نخ

مزایا لیفت صورت با نخ

استفاده از روش‌هایی چون لیفت صورت با نخ-تزریق چربی هر کدام دارای مزایای متعددی است که در ادامه به طور مجزا به ذکر هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. از جمله مزایای لیفت با نخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تحریک تولید کلاژن

پس از کاشت نخ‌های PDO در پوست، بدن شروع به تولید کلاژن در این نواحی به عنوان بخشی از روند طبیعی بهبودی خود می‌کند که به جوان و پرتر ماندن صورت کمک کرده و از علائم پیری مانند چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

بهبود بافت های پوست

افزایش تولید کلاژن ناشی از لیفت صورت با نخ تراکم پوست شما را افزایش داده و با هیدراتاسیون پوست آن را صاف کرده و خطوط و چین و چروک ناشی از خشکی پوست را کاهش می‌دهد.

بهبود شلی و افتادگی پوست

لیفت با نخ پوست را حجیم کرده و شلی و افتادگی پوست را با تحریک تولید کلاژن کاهش می‌دهد.

کاهش چین و چروک

خطوط و چین و چروک‌های ظریف از جمله رایج‌ترین نشانه‌های پیری هستند که تولید کلاژن ناشی از لیفتینگ با نخ می‌تواند به ترمیم و آبرسانی پوست کمک کند تا ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل برساند.

استفاده از مواد ایمن، ارائه نتایج طولانی مدت در حد سه سال و یا بیشتر، کم تهاجمی بودن و امکان ترکیب این تکنیک با سایر روش‌های درمان ضدپیری از دیگر مزایای استفاده از تکنیک لیفت صورت با نخ است.

تزریق چربی چیست؟

یکی دیگر از روش‌های جوان‌سازی صورت استفاده از تکنیک تزریق چربی است که به عنوان راهی برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت و دستیابی به نتایج ماندگار در میان زیباجویان عزیز شهرت یافته است. بر خلاف استفاده از پرکننده‌های سنتی که اصلاح‌های موقتی روی پوست ارائه می‌دهند، تزریق چربی صورت با استفاده از منابع طبیعی بدن شما مزایای طولانی‌مدت را بدون هر نوع پس زدن از سوی بدن به همراه دارد. در ادامه به ذکر برخی از مزایای تزریق چربی صورت و اینکه چگونه به حفظ ظاهری جوان در طول زمان کمک می‌کند خواهیم پرداخت.

مزایا تزریق چربی

پیوند چربی صورت، که به عنوان انتقال چربی اتولوگ نیز شناخته می‌شود، شامل برداشتن چربی از یک قسمت از بدن، که معمولاً از طریق لیپوساکشن انجام می‌گیرد، و سپس تصفیه و تزریق آن به نواحی خاصی از صورت است که حجم خود را از دست داده یا علائم پیری را نشان می‌دهند. از جمله مزایای استفاده از این تکنیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماندگاری طولانی مدت

برخلاف پرکننده‌های پوستی که نیاز به تزریق دوره‌ای به صورت هر چند ماه یکبار دارند، نتایج تزریق چربی در صورت می‌تواند برای سال‌ها و حتی تا پایان عمر باقی بماند. چرا که سلول‌های چربی منتقل شده، پس از ادغام در بافت‌های صورت، به بخشی دائمی از صورت شما تبدیل می‌شوند. با گذشت زمان، آنها با روند طبیعی پیری سازگار می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که ظاهری جوان را بدون نیاز به درمان‌های مجدد مکرر حفظ کنید.

داشتن ظاهر طبیعی

یکی از مزایای کلیدی تزریق چربی صورت نتایج کاملا طبیعی حاصل از آن است. به دلیل استفاده از چربی‌های بدن خود فرد در این تکنیک خطر واکنش‌های آلرژیک یا مواد خارجی وجود ندارد و چون با سلول‌های بدن خود فرد ادغام می‌شود نتایج حاصل از آن کاملا طبیعی است.

رفع اکثر نگرانی‌های ناشی از پیری

تزریق چربی صورت یک تکنیک همه کاره است که می‌تواند به طور همزمان نگرانی‌های زیبایی شناختی مختلفی را برطرف کند. این تکنیک می‌تواند حجم گونه‌های گود شده را بازگرداند، نواحی گود رفته زیر چشم را جوان کند و حتی خطوط لب را نمایانتر کند.

بهبودی سریع

هر چند که ممکن است شما عوارض جانبی بسیار ناچیزی را تجربه کنید ولی این عوارض معمولاً طی چند روز و یا یک هفته برطرف می‌شوند و در مقایسه با جراحی‌های تهاجمی‌تر، مانند لیفت صورت، این روش کم تهاجمی بهبودی سریع‌تر و با عوارض جانبی کمتری را ارائه می‌دهد.

جمع بندی

اگر از وجود برخی علائم ناشی از افزایش سن چون بروز خطوط و چین و چروک در صورت، گودی گونه یا چشم‌ها و … در صورت خود ناراحت هستید خوشبختانه امروزه انواع تکنیک های زیبایی از جمله لیفت صورت با نخ-تزریق چربی وجود دارند که شادابی، طراوت و جوانی را به چهره شما بزرگواران باز می‌گردانند.

در این مقاله ما به معرفی دو روش لیفت صورت با نخ-تزریق چربی و ذکر مزایای آنها پرداختیم و سعی کردیم به این سوال که آیا لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی پاسخ دهیم. حال بسته به شرایط خود و نیز بسته به نظر پزشکتان می‌توانید یکی از این دو تکنیک را برای زیبا و جوانسازی چهره خود انتخاب کنید.

و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان کلینیک ترنم میتوانید به آدرس tarannomclinic.com مراجعه کرده و یا با شماره 91006622-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی