خواص مواد غذايي سلامت سلامت پوست، مو و ناخن

فوايد جالب نمك دريا براي سلامت و زيبايي دندان و ناخن

پيش تر درباره فوايد نمك دريا براي پوست و مو نوشتيم و حالا فوايد نمك دريا براي دندان و ناخن را بخوانيد ...
تقویم فارسی اندروید

پيش تر درباره فوايد نمك دريا براي پوست و مو نوشتيم و حالا فوايد نمك دريا براي دندان و ناخن را بخوانيد …

نمك دريا
نمك دريا

سفیدکننده دندان ها

نمک و جوش شیرین هر دو به از بین رفتن جرم های دندان و در نتیجه سفیدشدن آنها کمک می کنند. نمک همچنین یک فلوراید طبیعی است که برای دندان ها و لثه های شما بسیار سودمند است. یک قاشق چایخوری نمک و دو قاشق چایخوری جوش شیرین را با یکدیگر مخلوط کنید. مسواک خیس خود را در این ترکیب فرو برید و مانند همیشه دندان هایتان را مسواک بزنید. اگر طعم ترکیب خوب نیست، می توانید کمی خمیر دندان نیز بر مسواکتان بزنید.

دهان شویه طبیعی

نمک یک ضدعفونی کننده طبیعی است که باکتری های دهان را از بین می برد و از ایجاد بوی بد دهان و خراب شدن دندان ها جلوگیری می کند. نصف قاشق چایخوری نمک، نصف قاشق چایخوری جوش شیرین و یک چهارم پیمانه آب را با یکدیگر مخلوط کنید تا زمانیکه نمک در آب کاملا حل شود. سپس مقداری از محلول را در دهان خود ریخته و آن را کاملا بین دندان هایتان بچرخانید. سپس محلول را از دهانتان خارج کرده و با آب دندان هایتان را بشویید.

روشن کننده ناخن ها

نمک پوست های سخت اطراف ناخن را نرم کرده و در عین حال خود ناخن ها را مقاوم می کند. جوش شیرین و آب لیمو نیز از زردی ناخن ها می کاهند و ظاهری سالم و روشن به ناخن ها می بخشند.

یک قاشق چایخوری نمک، یک قاشق چایخوری جوش شیرین و یک قاشق چایخوری آب لیمو را در نصف پیمانه آب گرم بریزید و ناخن ها را به مدت 10 دقیقه در این ترکیب قرار دهید. سپس با یک برس نرم بر روی آنها بکشید. دست هایتان را بشویید و از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

جهت مطالعه خواص نمك دريا براي پوست و مو و طرز تهيه انواع ماسك نمك دريا اينجا كليك كنيد

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی