سلامت سلامت جسمي

عوارض خطرناك چراغ قرمز بر سلامت !

آیا شما هم از توقف پشت چراغ قرمز خوشتان نمی آید؟ اگر چنین است اخبار بدی برایتان داریم که این نفرتتان را بیشتر هم می کند...
تقویم فارسی اندروید

آیا شما هم از توقف پشت چراغ قرمز خوشتان نمی آید؟ اگر چنین است اخبار بدی برایتان داریم که این نفرتتان را بیشتر هم می کند…

چراغ قرمز
چراغ قرمز

به گزارش فاکس نیوز، بر اساس تحقیقات دانشگاه سوری بریتانیا، وقتی رانندگان پشت چراغ قرمز توقف می کنند در معرض دودها و آلودگی هایی قرار می گیرند که به شدت برای سلامتی آنها بخصوص برای قلب مضر است.
در حالی که رانندگان حداکثر 2 درصد از زمان رانندگی خود را پشت چراغ های راهنمایی سپری می کنند اما در همین زمان کوتاه در معرض 25 درصد کل آلودگی که هر خودرو متصاعد می کند قرار می گیرند.این مساله در مورد عابران هم صدق می کند.
در چهار راه ها همه ماشین ها نزدیک یکدیگر توقف کرده اند و فاصله هر خودرو تا اگزوز خودروی جلویی بسیار کم است به همین دلیل راننده در معرض دود آن قرار می گیرد و از طرفی زمانی که خودروها متوقف می شوند برای حرکت دوباره احتراق زیادی صورت می گیرد و همین منجر به تولید آلودگی بیشتر می شود.
اما راهی برای فرار از چراغ های قرمز نیست چرا که خطر رد شدن از آنها بیشتر از خطر ماندن پشت آنهاست. اما راهی وجود دارد که بتوان میزان قرار گرفتن در معرض دود و آلودگی ها را کاهش داد.
سعی کنید پشت چراغ قرمز فاصله خودرویتان با خودروی جلویی را بیشتر کنید و شیشه ها را بالا بکشید.

گردآوري شده توسط گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی