سبك زندگي موفقيت در زندگي

عادت های ثروتمندان برای رسیدن به موفقیت که زندگی تان را تغییر می دهد

تقویم فارسی اندروید

با پیشرفت فن آوری و دسترسی به اطلاعات، دسترسی به موفقیت هم چالش برانگیز تر می شود. افراد زیادی در تلاش هستند تا فرمول واقعی موفقیت را کشف کنند. شما می توانید هنگام تلاش برای موفقیت از اینترنت کمک بگیرید تا دریابید از چه ابزارها، تکنیک ها یا فلسفه ای باید بهره ببرید. به اندازه هر کلیک در مورد نحوه موفقیت یک شبه مطلب وجود دارد. چندین دوره آموزشی، مقاله، فیلم و کتاب در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت مالی پیدا خواهید کرد اما اگر ما به شما بگوییم لزوماً رسیدن به آن پیچیده نیست زیرا مردم این مسئله را تغییر داده اند باور خواهید کرد؟ اگر تنها با پیروی از این عادت های ثروتمندان که از زندگی 9 میلیونر گرفته شده است می توانستید به موفقیت برسید چه حسی پیدا می کردید؟

عادت های ثروتمندان

عادت های ثروتمندان که موجب موفقیت آنها شده است

عادت های ثروتمندان

1. برای رشد شخصی بیشتر بخوانید

یکی از عادت های ثروتمندان که اغلب در آن مشترک هستند خواندن است. به عنوان مثال اگر یک کارآفرین هستید، برای تبدیل شدن به یک رهبر کارآمد و صاحب مشاغل تولیدی، باید بیشتر بخوانید. خواندن به شما کمک می کند بدون رفتن به یک مدرسه رشد کنید و یاد بگیرید.

تحقیقی که توسط توماس کرولی انجام شده حاکی از حدود 85٪ میلیونر خود ساخته است که حداقل هر ماه دو یا چند کتاب می خوانند. وارن بافت یکی از این مثالهاست. او 80٪ از روز خود را صرف خواندن می کند. او در روزهای ابتدایی فعالیت سرمایه گذاری خود 600 تا 1000 صفحه را در یک روز می خواند.

در حالی که میلیونرها گاهی فقط برای لذت می خوانند بلکه یاد بگیرند خودشان را بهبود بخشند. آنها مباحث مربوط به مدیریت، چگونگی کار، کمک به خودسازی، زندگی نامه افراد موفق و غیره را مطالعه می کنند و همچنین وقایع جاری روز را دنبال می کنند.

2. تأمین منابع چندگانه درآمد

یکی دیگر از عادت های ثروتمندان در جهت موفقیت این است که آنها به یک منبع درآمد واحد وابسته نیستند. هر فرد ثروتمندی دارای چندین منبع درآمد است. این به آنها کمک می کند تا چالش های اقتصادی را مدیریت کنند و همچنین درآمد بیشتری کسب کنند.

آنها عادت به درآمد منفعل ندارند. آنها از وام، درآمد اجاره از املاک و مستغلات، حق امتیاز از مالکیت معنوی و سود سهام از سرمایه گذاری سود می کنند. آنها همچنین یک تجارت جانبی راه اندازی می کنند یا یک وب سایت راه اندازی می کنند یا محصولات اطلاعاتی شان را می فروشند.

این که چگونه درآمد به صورت انفعالی یا فعالانه حاصل می شود، چیزی است که افراد موفق را از دیگران جدا می کند. آنها همیشه در حال یادگیری روش هایی برای ساختن چندین جریان درآمدی هستند.

3. با بودجه مقرر ماهانه زندگی کنید

یک میلیونر هرگز ​​به شانس و قرعه کشی اعتقادی ندارد. آنها زمان را برای درک جریان پول و درآمد و هزینه در نظر می گیرند. بر این اساس، آنها بودجه ماهانه در نظر می گیرند و به آن پایبند می مانند.

ماهیت بودجه به حداقل رساندن هزینه های غیر ضروری است. این به شما کمک می کند کنترل کامل زندگی مالی خود را به دست آورید. بودجه بندی به شما کمک می کند تا از رسیدن به اهداف مالی خود، از هزینه های اضافی خودداری کنید.

4. مدیریت و به حداکثر رساندن پول

مهمترین تحصیلات برای یک میلیونر، هوش مالی است. هیچ کس بدون به دست آوردن شعور مالی، به آزادی مالی دست نمی یابد. این دلیل موفقیت بیشتر ثروتمندان صرف نظر از درآمد آنهاست که دانش خود را در مورد استراتژی های مالیاتی به روز می کنند.

آنها همیشه به دنبال کاهش صورت های مالیاتی خود هستند. یکی از رویکردهایی که آنها به کار می برند این است که زندگی و یا مشاغل خود را در کشورهایی در جریان بیندازند که مالیات بر درآمد ندارند.

آیا می دانید در سال مالیاتی 2018 حدود 60 شرکت 0 دلار به صورت قانونی پرداخت کرده اند؟ برخی از شرکت هایی که از پرداختن مالیت اجتناب کرده اند (توجه داشته باشید: فرار مالیاتی انجام نشده است) شامل شِورون، آمازون، هالیبرتون، جنرال موتورز و دلتا می شود. درآمد ایالات متحده 79 میلیارد دلار با نرخ مالیات مؤثر 5 درصد بود.

آنها بازپرداخت مالیات دریافت کردند.

چگونه آنها این کارها را انجام می دهند؟

گزارش ITEP حاکی از آن است که آنها عادت پرداخت مبالغ هنگفت به کارشناسان امور مالیاتی را دارند که به آنها در کشف خلاق و همچنین ابزار پیچیده پرداخت مالیات کم تا حد ممکن کمک می کند.

5. از بدهي خودداري كنيد

یکی دیگر از عادت های ثروتمندان که آنها را از دیگران جدا می کند نحوه مدیریت بدهی است.

آنها شیوه زندگی عجیب و غریبی ندارند. در عوض، آنها فقط آنچه را که لازم دارند و می توانند هزینه کنند را خریداری می کنند. آنها از کارت های اعتباری خود برای پرداخت هزینه، هتل ها و پروازها استفاده نمی کنند.

آنها حتی وقتی از کارت های اعتباری استفاده می کنند یا وام می گیرند از نرخ بهره اش آگاه هستند. در صورت امکان، آنها به دلیل نرخ سود صفر درصد آن، با پول نقد همه چیز را پرداخت می کنند.

6. اهداف روزانه تنظیم کنید

فرقی نمی کند که آنها یک کسب و کار، شغل یا طرح ریزی های مالی را راه اندازی کنند. آنها عادت موفقیت در تعیین اهداف کوتاه مدت دارند. آنها اهداف روزانه و هفتگی را برای ایجاد انگیزه در رسیدن به اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی می کنند.

اطمینان حاصل کنید که هنگام اولویت بندی چه چیزی را در اولویت قرار دهید.

اهداف روزانه. این به شما کمک می کند تا به مهمترین موارد موجود در لیست خود برسید.

تعیین اولویت ها به شما کمک می کند تا روی فعالیت های بسیار با ارزش بپردازید. اگر می خواهید آزادی مالی داشته باشید، عاقلانه است که فعالیت هایی را انجام دهید که به جای صدها دلار، برای شما هزاران دلار درآمد کسب کنند.

7. مانند ثروتمندان رفتار نکنید

هدف این نیست که مانند ثروتمندان عمل کنیم بلکه باید تولید کننده باشیم. جالب است که توماس استنلی در کتاب خود تصریح کرد که برای معتبرترین مارک های اتومبیل ها، حدود 86٪ درصد غیر ثروتمندان خریدارشان هستند. در حالی که اکثر مردم معتقدند که افرادی با ثروت عظیم تمایل به رانندگی با اتومبیل های عجیب و غریب دارند، در حقیقت بزرگترین مصرف کنندگان اتومبیل های گران قیمت افراد مشتاق به ثروتمند شدن هستند.

براساس یافته های محققان 61٪ از افرادی که 250،000 دلار یا بیشتر درآمد دارند به ندرت مارک های لوکس خریداری می کنند. درعوض آنها هوندا، تویوتا و فورد را مانند سایر افراد دنیا خریداری می کنند. دلیل این امر این است که آنها آماده نیستند برای هزینه کردن اتومبیل های گران قیمتی که امکان کاهش ارزش آن در طی چند سال وجود دارد زیرا این امر می تواند هزینه ای را در بر داشته باشد. ثروتمندان در دارایی هایی که ارزشش بیشتر می شود سرمایه گذاری می کنند.

8. صاحب کسب و کاری باشید

رابرت کیوساکی توضیح می دهد که چگونه می توانید درآمدزایی را به چهار ربع تقسیم کنید. ربع E و S در موقعیت سمت چپ هستند در حالی که B و I در سمت راست قرار دارند. طبق گفته رابرت، این امکان وجود دارد که در همه ربع ها قرار بگیرید اما ثروتمندان اینطور نیستند.

E مخفف کارمند است – آنها برای دیگران کار می کنند.
S مخفف خود اشتغالی است – آنها برای خودشان کار می کنند.
B مخفف صاحب تجارت است – کارمندان برای آنها کار می کنند (500 یا بیشتر کارمند).
I مخفف سرمایه گذاران است – مثل وارن بافت پول برای آنها کار می کند.

هدف شما این است که از سمت ربع های چپ به ربع های راست که در آن صاحب مشاغل بزرگ هستید، حرکت کنید یا درآمدزایی برای شما حاصل شود.

با دنبال کردن آنچه دوست دارید، می توانید از نظر مالی هم موفق شوید. به عنوان مثال اگر عاشق نوشتن هستید، آرزو دارید که نویسنده کتابی پرفروش شوید. ثروت و اشتیاق با هم جواب می دهند.

9. از ایده “سریع ثروتمند شوید” دوری کنید

یک فرد ثروتمند صبر را به عنوان یک فضیلت اساسی سرلوحه کارش قرار می دهد. برای موفقیت، نه تنها در امور مالی بلکه در هر جنبه ای از زندگی، صبر و شکیبایی لازم است. در حالی که ممکن است در سنین جوانی موفق به کسب موفقیت مالی بشوید اما بیشتر ثروتمندان در سن 50 سالگی به آن دست پیدا می کنند. آنها زندگی متوسطی دارند، روی آینده خود سرمایه گذاری می کنند و ثروتمند بازنشسته می شوند.

چگونه می توان عادت های موفقیت ثروتمندان را در خود رشد و گسترش داد؟

با یادگیری این عادات، سوال بعدی این است که چگونه می توانم عادات موفقیت ثروتمندان را در خود گسترش دهم؟

در اینجا شش ارزش برای گسترش آن نیاز دارید:

برای خود چشم انداز زندگی ایجاد کنید

شما باید درمورد آنچه می خواهید در زندگی روشن و شفاف باشد، تکلیف خود را روشن کنید تا موفقیت در زندگی را برای خودتان رقم بزنید. چشم انداز شما باید فراتر از تبدیل شدن به یک ثروتمند باشد تا درک کنید که چرا می خواهید کسی شوید. هر کارآفرین بزرگی که تاکنون دیده اید و می شناسید، دارای یک چشم انداز روشن و یک مأموریت مشخص است.

دانستن اینکه کاری را که انجام می دهید، شما را به سمت تبدیل شدن به نوع شخصیت موفقی که می خواهید باشید بسیار مهم است.

شور و اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کنید

وقتی اشتیاق شما به حرفه شما تبدیل شود، کارتان هم لذت بخش می شود. دوست داشتن آنچه انجام می دهید ثروت را قادر می سازد تا به درون شما و از طریق شما جریان یابد.

پس چه می شود؟ هر روز صبح با گفتن کلمات مثبت در کار خود از خواب بیدار شوید، به کاری که انجام می دهید عشق بورزید و روی کارهایی که شادی شما را به همراه دارد تمرکز کنید.

روی راه حل متمرکز شوید

تمرکز بر روی راه حل به کسب و کارتان بسیار کمک می کند. این به شما کمک می کند تا وقتی دیگران با چالش هایی روبرو هستد، شما روی راه حل ها متمرکز شوید.

افراد ثروتمند ذهنیتی دارند که بر روی راه حل ثابت است. آنها می دانند همیشه راهی وجود دارد و هر مشکلی فرصتی برای رشد است.

مهارتهای مدیریت خود را توسعه دهید

مهارت های مدیریت یک دارایی است که اگر می خواهید عادت خوب برای موفقیت خود ایجاد کنید، ضروری است. هرچه مهارت های مدیریت خود را بیشتر کنید، بیشتر افرادی را پیدا می کنید که باعث ارتقاء شغلی شما می شوند.

رشد محور باشد

کارآفرینان ثروتمند خودسازی را در اولویت قرار می دهند. در اینجا نحوه دستیابی به آن آورده شده است:

  • مربی بگیرید. یک مربی زندگی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و وقتی مربی زندگی دارید، به اوج کار در زندگی و تجارت خواهید رسید.
  • مربی باشید. داشتن مربی کافی نیست؛ شما باید گاهی اوقات خودتان مربی باشید، برای بازگرداندن زندگی و تجارت، به بازخورد و مشاوره نیاز دارید. یک مربی دارای خرد و تجربه برای مشاوره شما از یک دیدگاه بالاتر نیاز است و همیشه به مشاور و مربی تان دسترسی ندارید. هرچه بیشتر بازخورد دریافت کرده و روی خود کار کنید، در کاری که انجام می دهید بهتر می شوید.

الگوی فکری خود را به جهان هستی تعمیم دهید

داشتن یک عادت موفقیت در میلیونرها کافی نیست، شما هم باید فردی با تأثیر مثبت شوید. اینگونه است که می توانید قابل توجه شوید. بیل گیتس فقط یک ثروتمند نیست؛

او زندگی در آفریقا و مناطق مختلف جهان را تغییر می دهد.

اگر می خواهید موفق شوید، ابتدا باید مثل یک فرد موفق باشید و فکر کنید. اینگونه است که منابع مورد نیاز شما می توانند وارد زندگی شما شوند.

نکته نهایی این است:

فقط انجام کار برای داشتن چیزی کافی نیست؛ موفقیت در این است که شخصی باشید که برای انجام اقدامات مثبت مشتاق است و به دیگران الهام می بخشد.

منبع:

lifehack

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی