آشپزي و شيريني پزي نوشیدنی

طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
یخ در بهشت یک نوع نوشیدنی خوشمزه می باشد و انواع مختللفی دارد. برای مثال یخ در بهشت توت فرنگی یا یخ در بهشت طالبی از پرطرفدارترین یخ در بهشت ها می باشد و شما در صورت تمایل می توانید این نوشیدنی خوشمزه را برای پذیرایی از مهمان های خود در فصل گرما درست کنید. در صورت تمایل برای دیدن بقیه آموزش های نوشیدنی سایت بارونک بر روی طرز تهیه انواع نوشیدنی کلیک کنید.

مواد لازم:

توت فرنگی ۵۰۰ گرم
نعناع ۱ شاخه
لیمو ۱ عدد
شکر ۱ قاشق چایخوری
یخ به میزان لازم

طرز تهیه

1. برای درست کردن یخ در بهشت توت فرنگی، ابتدا دم توت فرنگی ها را جدا می کنیم و برگ های نعناع را از شاخه جدا می کنیم. سپس توت فرنگی ها را به همراه برگ های نعناع و ۱۰۰گرم یخ در مخلوط کن می ریزیم.

2. در ادامه لیمو را نصف کرده و آبش را می گیریم و به همراه نصف فنجان آب به مخلوط کن اضافه می کنیم، در مخلوط کن را می گذاریم و مواد را میکس می کنیم تا ترکیبی یکدست به دست بیاید. یخ در بهشت آماده شده را می چشیم و در صورت تمایل کمی شکر به آن اضافه می کنیم.

3. بعد از اینکه یخ در بهشت ما آماده شد، آن را داخل ظرف شيشه اى می ریزیم و به مدت 3 الی ٤ ساعت در فريزر قرار مى دهيم تا يخ بزند.

4. بعد از 4 ساعت آن را از فريزر درمی آوریم و داخل مخلوط كن می ریزیم يا با چنگال هم می زنیم. به این ترتيب یک یخ در بهشت خنك برای سرو آماده است. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت توت فرنگی خوشمزه و خنک لذت ببرید.
طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی