آشپزي و شيريني پزي کوکو ها

طرز تهیه کوکو کدو سبز

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه کوکو کدو سبز . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم:

کدو سبز ۲ عدد
پیازچه ۲ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
آرد سفید ۱ قاشق غذاخوری
بکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه

ابتدا کدو های سبز را خوب بشویید و خشک کنید سپس آنها را با رنده ریز ، رنده کنید. توجه داشته باشید که نیاز نیست پوست کدوها را بگیرید. پس از رنده کردن کدوها مقداری نمک رویشان بپاشید تا آب موجود در کدوهای رنده شده خارج شود.

بعد از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه که آب کدوها خارج شد آنها را بفشارید تا آبشان کامل خارج شود. حالا کدوها را در یک کاسه بزرگ بریزید سپس آرد سفید ، بکینگ پودر ، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. حالا پیازچه ها را ساطوری خرد می کنیم و به مواد اضافه می کنیم.

حالا تخم مرغ ها را یک به یک در ظرفی جداگانه می شکنیم و خوب می زنیم تا کاملا یکدست شوند سپس تخم مرغ ها را نیز به مایه کوکو اضافه می کنیم و مواد کوکو را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست و منسجم شود.

مایه کوکو را می توانید به صورت یکجا مانند کوکو سبزی سرخ کنید. همچینین می توانید این کوکو را مانند کوکو سیب زمینی به صورت قطعات کوچک سرخ کنید. برای سرخ کردن کوکوها یک تابه مناسب روی حرارات قرار می دهیم و مقداری روغن به آن اضافه می کنیم.

مانند کوکو سیب زمینی مقداری از مایه کوکو برمیداریم و در دست به صورت دایره شکلش می دهیم و کمی صافش می کنیم و داخل تابه می اندازیم تا سرخ شود. بعد از اینکه سمت زیرین کوکو سرخ شد آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود.

به این ترتیب تمام کوکوها را سرخ می کنیم. می توانیم برای قالب کوکوها از نان باگت یا نان تست هم استفاده کنیم. به صورتی که نان باگت را مانند قالب برش می زنیم و داخل تابه می گذازیم سپس مقداری از مایه کوکو داخلش می ریزیم و سرخش می کنیم.
طرز تهیه کوکو کدو سبز

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی