آشپزي و شيريني پزي شیرینی و کیک ها

طرز تهیه ماکارون های تمشکی فرانسوی :( 30 تا دوتایی)

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه ماکارون های تمشکی فرانسوی 🙁 30 تا دوتایی) . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم:

100 گرم سفیده تخم مرغ
کمی کرم تارتار
2 قاشق غذا خوری پودر شکر 1-2 قاشق چای خوری اسانس تمشک
رنگ قرمز خوراکی
140 گرم بادام زمینی
220 گرم شکر آیسینگ
برای داخلش:
85 گرم کره، نرم اما ذوب نشده
175 گرم شکر آیسینگ الک شده
½ قاشق چای خوری عصاره وانیل

طرز تهیه

رنگ قرمز خوراکی طرز تهیه:فر را در دمای 150 درجه سانتی گراد بگذارین. با همزن برقی سفیده تخم مرغ و کرم تارتار را قشنگ هم بزنین.پودر شکر،اسانس تمشک و چند قطره کوچک از رنگ قرمز خوراکی را اضافه کنین.رنگ قرمز در طول پخت و پز کمرنگ میشه.اونقدر هم بزنین که سفت بشه اما خشک نشه.بادام زمینی و شکر آیسینگ رو باهم الک کنین وبه تخم مرغ های زده شده اضافه کنین حتی بادام زمینی هایی که از الک رد نشدن. و خوب با یک قاشق بزرگ فلزی مواد رو زیر و رو کنین تا کاملا ترکیب بشن.( نترسین که حجمش کم میشه.مواد نباید زیاد سبک و پر هوا باشه. )مواد را داخل کیف ماسوره که قطر سرشون 1ونیم سانتی متر هستش بریزین و روی سینی های فر بصورت جداگانه توپهای به اندازه 3 سانتی متر درست کنین( بگذارین).سینی فر چند بار به میز بزنین که حبابهای هوا برن و کمی مواد صاف بشن.به مدت 45-50 بگذارین بمونن تا پوست خوبی روی ماکارون ها شکل بگیره تقریبا مثل عکس=. این قسمت خیلی مهمه وگرنه ماکارون ها روشون مثل عکس صاف و قشنگ نمیشه.همه سینی هارو باهم بمدت 12-14 دقیقه بپذین و بعد به مدت 5 دقیقه بگذارین بمونن فر که درش کمی بازه بعد دربیارین.
باتر کریم:کره، شکر آیسینگ، تخم مرغ و عصاره وانیل را با هم هم بزنین تا روشن و خامه ای بشن.بعد چند قطره از رنگ قرمز خوراکی اضافه کنین تا رنگش صورتی کمرنگ بشه.
ماکارون ها میتونن 2-3 روز یخچال توی ظرف بسته بمونن اما میخوابن( فرو میشینن! )
امیدوارم مفید بوده باشه. تااونجاییکه میتونستم با کمک گوگل ترنزلیتر ترجمه کردم. بعضی جاهاشو نمیتونستم خوب ترجمه کنم، با تغییرات مفهومو رسوندم
طرز تهیه ماکارون های تمشکی فرانسوی :( 30 تا دوتایی)

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی