آشپزي و شيريني پزي سوپ

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سوپ کدو حلوایی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
با توجه با این که کدو حلوایی سرشار از ویتامین‌های مختلف و عالی است برای درمان سرماخوردگی و تقویت قوای جسمی کودکان بسیار توصیه می‌شود. این بار قصد داریم طرز تهیه یک سوپ خوشمزه با کدو حلوایی را به شما آموزش دهیم. سوپ کدو حلوایی برای تمامی رده‌های سنی به خصوص در فصل پاییز و زمستان مفید است.

مواد لازم:

هویج خرد شده ۱ پیمانه
ساقه کرفس خرد شده ۱ پیمانه
سیب زمینی خرد شده ۱ پیمانه
پیاز نگینی متوسط شده ۱ عدد متوسط
کدو حلوایی نصف ۱ عدد کوچک
۱ قالب کره کوچک
۲ پیمانه آب مرغ
نمک و فلفل و ادویه به میزان لازم

طرز تهیه

بعد از این که تمامی مواد را به یک اندازه خرد کردید، یک قابلمه برداشته و به مدت ۵ دقیقه مواد را با کره تفت دهید. سپس آب مرغ را به قابلمه اضافه کرده و اجازه دهید تا مواد بپزند.

در این مدت که مواد داخل قابلمه در حال پختن هستند، کدو تنبل را پوست کنده و داخل آن را تمیز کنید. سپس به مواد داخل طبخ اضافه کنید. وقتی مواد کاملا نرم شدند و خوب پختند، صبر کنید تا خنک شوند. سپس مواد را داخل

هم‌زن برقی بریزید و آنقدر بزنید تا خوب صاف و مانند پوره نرم شوند. سوپ تقریبا آماده است. اگر مایل هستید تا آن را داغ داغ سرو کنید. مواد را دوباره به قابلمه برگردانده و روی حرارت متوسط قرار دهید. نمک، ادویه و

فلفل بر حسب ذائقه‌تان اضافه کنید. بعد از این چاشنی‌ها به خورد سوپ رفتند، سوپ را در ظرف مناسب سرو کرده و با مقداری جعفری تزیین کنید.

مقدار مواد اولیه متوسط برای ۴ نفر است، اگر می‌خواهید برای تعداد افراد بیشتری این سوپ را آماده کنید، مواد را به نسبت زیاد کنید.
مدت زمان پخت حدود ۴۰ تا ۴۵ دقیقه است.
طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی