آشپزي و شيريني پزي ساندویچ ها

طرز تهیه ساندویچ کالباس

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه ساندویچ کالباس . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
ساندویچ کالباس از ساندویچ های خوشمزه و معروف می باشد و مواد اصلی آن ، کالباس ، نان تست و سس مخصوص آن می باشد. شما می توانید ساندویچ کالباس را به عنوان یک وعده غذایی استفاده کنید و یا از آن برای پذیرایی در جشن تولد و یا مراسمات خاص استفاده کنید. امروزه ساندویچ کالباس را به عنوان نذری هم استفاده می کنند.

مواد لازم:

کالباس 2 ورقه
گوجه فرنگی 1 عدد
خیارشورمتوسط 2 عدد
نان تست 2 ورقه
سس مایونز به میزان دلخواه
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

طرز تهیه

1. برای تهیه این ساندویچ خوشمزه ، ابتدا تابه ای را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کف آن را با مقدار خیلی کم روغن مایع چرب می کنیم سپس کالباس ها را که به صورت دایره ای برش دادیم با تابه چرب شده اضافه می کنیم و تفت می دهیم و بعد از چند دقیقه حرارت زیر تابه را خاموش می کنیم.

2. در این مرحله نان تست را از وسط نصف می کنیم و بر روی یکی از ورقه ها ، مقداری کالباس قرار می دهیم. خیارشور را هم به صورت عمودی برش می دهیم همچنین گوجه فرنگی ها را هم به صورت نازک و باتوجه به سلیقه خود برش می دهیم. سپس خیارشور و گوجه فرنگی برش داده شده را به ورقه کالباس ها اضافه می کنیم. همچنین در این مرحله می توانید مقداری برگ شاهی یا کاهو و … اضافه کنید.

3. در مرحله آخر سس مایونز اضافه می کنیم مقدار سس مایونز با توجه به سلیقه و ذائقه هر شخص می تواند متفاوت باشد. پس از اضافه کردن سس مایونز مقدار کمی نمک و فلفل اضافه می کنیم و بعدش ورقه دیگر نان را قرار می دهیم و سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن این ساندویچ کالباس خوشمزه لذت ببرید.
طرز تهیه ساندویچ کالباس

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی