آشپزي و شيريني پزي شیرینی و کیک ها

طرز تهیه تارت پستو با پنیر ورقه‌ای گودا

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه تارت پستو با پنیر ورقه‌ای گودا . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
تارت نوعی شیرینی است که روی آن باز است و معمولا از مواد پر کننده برای روی آن استفاده می‌شود. این مواد می‌تواند مربا، میوه، مرغ، سبزیجات و غیره باشد.
پنیر ورقه‌ای پروسس گودا

در تهیه این پنیر از پنیر طبیعی گودا استفاده شده که در کنار طعم فوق‌العاده، منبعی سرشار از پروتئین، کلسیم، فسفر و ویتامین A و D است. پنیر ورقه‌ای پرووسس گودا در اثر حرارت دادن ذوب می‌شود و با ترکیب شدن با بافت نان و مواد دیگر ساندویچ، طعمی فوق‎العاده به آن‌ها می‌دهد. از این پنیر می‌توان در طیف وسیعی از غذا‌ها شامل انئلع ساندویچ‌های گرم و سرد، انواع املت و رولت استفاده کرد.

مواد لازم:

خمیر هزارلا ۱ بسته
سس پستو طبق دستور داده شده
گوجه فرنگی (حلقه‌ای خرد شده) ۳ عدد
پنیر ورقه‌ای پروسس گودا (مثلثی برش شده)
نمک و دانه فلفل سیاه (کوبیده شده) به مقدار لازم
فلفل دلمه‌ای زرد (نواری خرد شده) ۱ عدد
برگ ریحان (پاک شده) مقداری برای تزیین
سس پستو مقداری برای سرو
طرز تهیه تارت پستو با پنیر ورقه‌ای گودا

روش تهیه تارت پستو با پنیر ورقه‌ای گودا

خمیر هزارلا را با وردنه روی سطح آرد پاشی شده، وردنه کشی کنید تا قطر آن 3 میلی‌متر شود سپس آن را با چاقو به صورت مستطیل‌هایی به ابعاد ۵ در ۱۰ سانتی‌متر برش بزنید و در سینی فر بچینید.

مقداری از سس پستو را روی خمیر‌ها بمالید سپس یک حلقه گوجه فرنگی و یک برش پنیر ورقه‌ای پروسس گودا روی آن‌ها بچینید. به همین ترتیب ادامه دهید تا روی خمیر با گوجه فرنگی و پنیر پوشیده شود.

در آخر با مقداری نمک و فلفل سیاه مزه‌دار کنید. تارت پستو را ۲۰ دقیقه در طبقه وسط فری که از ۱۵ دقیقه قبل، روی حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کرده‌اید، قرار دهید تا خمیر طلایی شود.

قبل از سرو، روی آن را با فلفل دلمه‌ای و برگ ریحان تزیین و به صورت گرم سرو کنید.

طرز تهیه سس پستو

۵۰ گرم برگ ریحان تازه، ۳۰ گرم پودر پنیر پارمزان، مقداری نمک و فلفل سیاه و ۶ قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون را در مخلوط کن ریخته و هم بزنید تا یکدست شود سپس ۲ قاشق سوپ‌خوری دانه آفتابگردان به آن اضافه و مخلوط کنید. سس پستو آماده است.
طرز تهیه تارت پستو با پنیر ورقه‌ای گودا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی