آشپزي و شيريني پزي بستنی ها

طرز تهیه بستنی نسکافه ای

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه بستنی نسکافه ای . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
بستنی نسکافه ای همانند بستنی سنتی از بستنی های خوشمزه و پرطرفداری است که درست کردن آن بسیار راحت و سریع می باشد. با رسیدن فصل گرما، استفاده از نوشیدنی ها و خوراکی های خنک از جمله بستنی بسیار لذت بخش می شود. بستنی نسکافه ای برای کسانی که طعم نسکافه را دوست دارند، مناسب است.

مواد لازم:

خامه ۲۵۰ گرم
شکر ۶ قاشق غذاخوری
تخم مرغ 4 عدد
نسکافه ۲ قاشق غذاخوری
وانیل یک چهارم قاشق چای خوری
شیر ۷۰ گرم

طرز تهیه

1. برای تهیه بستنی، ابتدا خامه را به مدت دو ساعت درون فریزر قرار می دهیم. بعد از دو ساعت از فریزر در می آوریم و سه قاشق پودرشکر به آن اضافه می کنیم و به خوبی با همزن برقی هم می زنیم تا کاملا پف کند و فرم بگیرد.

2. حالا در ظرف جداگانه زرده تخم مرغ ها را جدا می کنیم و با باقیمانده شکر و وانیل مخلوط می کنیم و با همزن خوب هم می زنیم تا کشدار و کرمی رنگ شود.

3. سپس شیر را گرم می کنیم و نسکافه را داخل آن می ریزیم و هم می زنیم. بعد مخلوط شیر و نسکافه را به مخلوط تخم مرغ ها اضافه کرده و خوب هم می زنیم.

4. سپس خامه فرم گرفته را هم به مواد بالا اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مایه بستنی کاملا یکدست شود. وقتی بستنی ما آماده شد، آن را در ظرف دربسته می ریزیم و به مدت دو ساعت در فریزر می گذاریم تا بستنی یخ بزند.

5. بعد از دو ساعت، بستنی را از یخچال خارج می کنیم و با همزن دستی یا قاشق هم می زنیم و دوباره به مدت ۲۴ ساعت در یخچال می گذاریم تا بستنی نسکافه ای ما آماده شود.

6. بعد از 24 ساعت که بستنی ما کامل بسته شد، از یخچال در می آوریم و در ظرف مناسب می کشیم و با خلال پسته یا بادام تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این بستنی نسکافه ای خوشمزه و خوش طعم لذت ببرید.
طرز تهیه بستنی نسکافه ای

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی