تنقلات سبك زندگي

روش های طعم دادن به پاپ کورن خانگی

تقویم فارسی اندروید

ادویه زدن به پاپ کورن خانگی راهی عالی برای خوش طعم کردن آن است. در حالی که همیشه می توانید با کمی نمک و کره طعمی کلاسیک داشته باشید، بسیاری از ترکیبات طعم دهنده دیگر نیز وجود دارد که می توانید برای طعم دادن به پاپ کورن خانگی خود امتحان کنید. نکته مهم انتخاب چاشنی پاپ کورن این است که ابتدا ذرت بو داده را با مقداری کره یا روغن ذوب شده مخلوط کنید. مطمئناً هرچه سریعتر چاشنی را اضافه کنید بهتر است که تا وقتی داغ است مواد اضافه شده به آن بچسبد.

روش اول: با استفاده از ادویه جات و چاشنی ها

پاپ کورن خانگی

1. اگر طعم های تند را دوست دارید، ترکیبی از پودر ادویه کاجون درست کنید. 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده را روی 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن بریزید، سپس آن را تکان دهید تا مخلوط شود. بلافاصله 3 تا 4 قاشق غذاخوری کاجون را به ذرت بو داده اضافه کنید سپس آنرا تکان دهید تا همه چیز را مخلوط کنید.

  • برای تهیه چاشنی کاجون، 2 قاشق چایخوری پاپریکا، 1 قاشق چایخوری پودر سیر، 1 قاشق چایخوری پودر پیاز، 2 قاشق غذا خوری نمک ، یک قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه و نصف قاشق غذاخوری فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید.
  • برای تندی اضافی، یک عدد فلفل کاین را اضافه کنید.

پاپ کورن خانگی

2. برای طعم Southwestern از پودر فلفل چیلی، نمک و زیره استفاده کنید. 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده را روی 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن بریزید. بعد از پخش کردن کره، حدود 3 تا 4 قاشق غذاخوری از این چاشنی را اضافه کنید. دوباره پاپ کورن را تکان دهید تا چاشنی آن را به طور مساوی بپوشاند.

  • برای تهیه این چاشنی مواد زیر را با هم ترکیب کنید: 1 قاشق چایخوری پودر فلفل چیلی، 2 قاشق غذا خوری نمک و 1 قاشق غذاخوری زیره.

پاپ کورن خانگی

3. مقداری پودر کاری را برای طعم منحصر به فرد یک پاپ کورن خانگی امتحان کنید. 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن را با 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده مخلوط کنید. 3 تا 4 قاشق غذاخوری مخلوط کاری خود را اضافه کنید. دوباره پاپ کورن را هم بزنید تا چاشنی به طور یکنواخت توزیع شود. برای تهیه ترکیب چاشنی، موارد زیر را با هم ترکیب کنید:

  • 1 قاشق غذاخوری پودر کاری، 2 قاشق غذاخوری نمک، ¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه، 1 قاشق چایخوری زردچوبه و 1 پیمانه فلفل کاین.

طرز تهیه پاپ کورن خانگی

4. پاپ کورن را با کره ذوب شده و پودر Mac & Cheese ترکیب کنید. 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده را روی 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن ریخته، سپس آنرا تفت دهید تا به طور مساوی پخش شود. ¼ فنجان (32 گرم) پودر Mac & Cheese را روی آن بریزید.

  • پودر Mac & Cheese همانند پنیر رنده شده نیست. این سسی است که برای تهیه ماکارونی و پنیر استفاده می شود.

پاپ کورن خانگی

5. چاشنی Ranch را با پودر باترمیلک، فلفل، نمک و شوید خشک تهیه کنید. 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن زیتون فوق العاده بکر را روی 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن بریزید سپس آنرا تفت دهید تا ترکیب شود. چاشنی Cool Ranch خود را با آن مخلوط کنید، آن را به ذرت بو داده اضافه کنید و دوباره آنرا مخلوط کنید.

  • برای تهیه چاشنی، 2 قاشق غذا خوری پودر باترمیلک، 1 قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه، 2 قاشق چای خوری شوید خشک و 2 قاشق چایخوری نمک کوشر را مخلوط کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که از پودر باترمیلک استفاده می کنید و شیر معمولی نیست.
  • برای نسخه ساده تر، به جای آن از 1 بسته چاشنی آماده Ranch Dressing استفاده کنید اگر در دسترس دارید.

طرز تهیه پف فیل

6. مقداری پنیر پارمسان و رزماری را با پاپ کورن خانگی خود مخلوط کنید. 16 فنجان (128 گرم) پاپ کورن را با 3 قاشق غذاخوری (45 میلی لیتر) روغن زیتون مخلوط کنید. در یک کاسه جداگانه، 1/2 فنجان (50 گرم) پنیر پارمسان رنده شده را با 1 قاشق غذاخوری رزماری خرد شده تازه و 2 قاشق چایخوری نمک کوشر ترکیب کنید. این را درون ذرت بو ریخته و مخلوط کنید.

طرز تهیه پف فیل

7. پاپ کورن خانگی تان را با پنیرهای چدار، پارمسان و پکورینو تهیه کنید. 16 فنجان (128 گرم) پاپ کورن را با 2 فنجان (200 گرم) چدار خرد شده، 1 فنجان (100 گرم) پارمسان رنده شده و 1/2 فنجان (50 گرم) پکورینو رنده شده ترکیب کنید. مخلوط را روی یک ورقه پخت پخش کنید، سپس آن را به مدت 3 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) بپزید. قبل از سرو، پاپ کورن را با کمی نمک و این سس مخلوط کنید.

  • شما باید پاپ کورن را در یک لایه نازک روی ورقه پخت پخش کنید. اگر جا نشد از یک ورقه پخت دوم کمک بگیرید.
  • اگر به اندازه کافی ورق پخت ندارید، پاپ کورن را به صورت دسته ای و جدا جدا بپزید.

طرز تهیه ذرت بوداده

8. پاپ کورن خانگی لذیذ را با بیکن و پیاز خرد شده میل کنید. 6 تکه بیکن را خرد کرده و تفت دهید. آن را روی حوله های کاغذی قرار دهید و روغن اضافی آن را کنار بگذارید. 16 فنجان پاپ کورن را با 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن بیکن و 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده بریزید. پاپ کورن را با بیکن، 1/2 فنجان (24 گرم) پیاز خرد شده، 1/2 قاشق چای خوری فلفل کاین و مقداری نمک مخلوط کنید.

  • بعد از اینکه بیکن را سرخ کردید، روغن آن را با یک قاشق جدا کنید تا روغن ها را درون یک فنجان بریزید.
  • ممکن است مقداری چربی بیکن باقی مانده باشد. آن را برای دستور دیگری ذخیره کنید یا آن را درون سطل زباله بریزید.

روش دوم: طعم های شیرین برای پاپ کورن خانگی

طرز تهیه ذرت بوداده

1. مقداری پاپ کورن کاراملی را به عنوان یک طعم سنتی امتحان کنید. در یک قابلمه بزرگ، 1 و 12 فنجان (350 میلی لیتر) کره ذوب شده، 2 فنجان (534 گرم) شکر قهوه ای و 1 فنجان (240 میلی لیتر) سیروپ طلایی را به جوش آورید. آن را به مدت 1 دقیقه بپزید، سپس 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل اضافه کنید و هم بزنید. کارامل را روی 24 فنجان (192 گرم) پاپ کورن بریزید، سپس پاپ کورن ها را هم بزنید. آنرا روی کاغذ مومی پخش کنید تا خنک شود.

  • بعد از خنک شدن پاپ کورن ها به راحتی شکاف می خورند، بنابراین به آرامی آن را با انگشتان خود بردارید.

آموزش پاپ کورن

2. اگر به شیرینی تمایل دارید، کره و عسل را بر روی پاپ کورن خود بریزید. ¼ فنجان (55 گرم) کره بدون نمک را ذوب کنید، سپس در یک فنجان (90 گرم) عسل و ½ قاشق چایخوری نمک بریزید و هم بزنید. این مخلوط را روی 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن بریزید سپس پاپ کورن را خوب هم بزنید تا به طور مساوی پخش شود.

طرز تهیه پاپ کورن

3. پاپ کورن را با کره، شکر، نمک و دارچین مخلوط کنید تا یک ذرت خوشمزه داشته باشید. 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن را با 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده تفت دهید. در یک کاسه جداگانه، 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای، 1 قاشق چای خوری دارچین و یک قاشق چایخوری نمک را با هم مخلوط کنید. این را به ذرت بو داده اضافه کنید، سپس آنرا هم بزنید تا مخلوط شود.

  • از ادویه جات دیگری مانند ادویه کدو تنبل یا ادویه پای سیب برای داشتن طعمی منحصر به فرد هم می توانید استفاده کنید!

طرز تهیه پاپ کورن

4. پاپ کورن نعناع شکلاتی را برای فصل زمستان تهیه کنید. 112 گرم پاپ کورن را با ⅓ فنجان (68 گرم) نعناع خرد شده مخلوط کنید. 226 گرم شکلات سفید ذوب شده را روی پاپ کورن بریزید. پاپ کورن را هم بزنید تا کل آن را بپوشاند سپس آنرا روی کاغذ مومی پخش کنید تا خنک شود.

  • اگر پاپ کورن ها به هم چسبیدند، پس از خنک شدن آن را با انگشتان خود بشکنید و جدا کنید.

طعم دار کردن پاپ کورن

5. مقداری پاپ کورن کره بادام زمینی درست کنید سپس آن را با M&M سرو کنید. 1 فنجان (225 گرم) شکر و 1 فنجان (350 گرم) عسل را با حرارت متوسط ​​به جوش بیاورید. آن را به مدت 5 دقیقه بپزید سپس در 1 فنجان (250 گرم) کره بادام زمینی هم بزنید. آن را با 112 گرم ذرت بو داده مخلوط کنید سپس روی آن مقداری M&M بریزید.

  • می توانید کمی کورن فلکس دارچینی هم به آن اضافه کنید.
  • مقدار M&M و کورن فلکس استفاده شده بستگی به شما دارد.

طعم دار کردن پاپ کورن

6. مخلوط گرمسیری را با نارگیل، آناناس خشک و پودر قند امتحان کنید. 2 فنجان (120 گرم) نارگیل خرد شده را در دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) به مدت 10 دقیقه بپزید. 16 فنجان (128 گرم) پاپ کورن را با 3 قاشق غذاخوری (45 میلی لیتر) کره ذوب شده مخلوط کنید. نارگیل، 1 و 1/2 فنجان (204 گرم) آناناس خشک و 3 قاشق غذاخوری (24 گرم) شکر پودر شده را اضافه کنید. برای ترکیب کردن پاپ کورن را هم بزنید.

  • نارگیل را روی یک لایه نازک در ورقه پخت پخش کنید تا به طور مساوی طعم بگیرد.
  • آناناس خشک شده از قبل باید خرد شود اگر اینطور نیست، باید خودتان آن را به قطعات کوچکتر خرد کنید.
  • اگر این برای شما خیلی شیرین است، یک ذره نمک به ذرت بو داده اضافه کنید.

طعم دار کردن پاپ کورن خانگی

7. یک پاپ کورن ترد را با مخلوط کورن فلکس دارچینی، شکر و دارچین تهیه کنید. 12 فنجان (96 گرم) پاپ کورن را با 6 قاشق غذاخوری (90 میلی لیتر) کره ذوب شده مخلوط کنید. 4 فنجان (100 گرم) کورن فلکس با طعم دارچین، 1/3 فنجان (75 گرم) شکر، 2 قاشق چای خوری دارچین و 1 قاشق چایخوری نمک کوشر را اضافه کنید. برای ترکیب همه چیز پاپ کورن را هم بزنید.

8. با مارشمالو، شکلات و گردو طعمی جدید خلق کنید. 16 فنجان (128 گرم) پاپ کورن را با 5 قاشق غذاخوری (75 میلی لیتر) کره ذوب شده، 2 قاشق چایخوری عصاره وانیل و 2 قاشق چایخوری نمک مخلوط کنید. آن را با 2 فنجان (100 گرم) مینی مارشملو، 2 فنجان (350 گرم) چیپس شکلات و 2 فنجان (200 گرم) گردوی رست شده مخلوط کنید. آن را به مدت 2 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) بپزید.

  • مخلوط پاپ کورن را در لایه نازک بین 1 تا 2 ورقه پخت پخش کنید.
  • اجازه دهید پاپ کورن قبل از سرو کردن آن خنک و سفت شود. آن را به قطعات کوچکتر خرد کنید.

منبع:

wikihow

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی