تناسب اندام سلامت

راهكارهايي ساده براي رها شدن از شر چربي هاي شكمي

نه تنها شکم بزرگ و شل باعث خجالت است و نمی‌گذارد تا لباس‌های شیک بپوشید، بلکه شما را در معرض خطر حمله‌ی قلبی و دیابت نیز قرار می‌دهد! اما خوشبختانه راه‌های زیادی هست تا بتوانید چربي شکمتان را آب کنید...
تقویم فارسی اندروید
نه تنها شکم بزرگ و شل باعث خجالت است و نمی‌گذارد تا لباس‌های شیک بپوشید، بلکه شما را در معرض خطر حمله‌ی قلبی و دیابت نیز قرار می‌دهداما خوشبختانه راه‌های زیادی هست تا بتوانید چربي شکمتان را آب کنید.

چربي شكمي - 7ganj.ir

با وجود اینکه خلاص شدن از شر چربی‌های اضافه‌ی شکم کار سختی است، اما می‌توانید از طریق ورزش منظم، نوشیدن آب فراوان، تغذیه‌ی صحیح و نگرش مثبت، به تدریج شکمتان را سفت کنید.

فقط غذاهای مغذی بخورید

 

اگر سوخت و ساز بدنتان درست باشد، آنگاه بطور موثرتری کالُری می‌سوزانیداگر بدنتان از کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌های ضروری بی بهره بگذارید، به بدنتان آسیب خواهد رساندپس با مصرف انواع میوه‌ها، گوشت‌های کم چرب، آجیل‌های خام، تخم مرغ و مواد خوراکی این چنینی، اطمینان حاصل کنید که مقدار مناسبی از تمامی مواد ضروری به بدنتان می‌رسد.

اگر مواد غذایی درستی مصرف کنید، حتی دیگر نیازی نیست بطور سخت گیرانه‌ای بر روی مقدار مصرف کالری‌هایتان دقت کنید.در چنین شرایطی خودتان دقیقاً خواهید فهمید چه زمانی باید دست از خوردن بکشید، چرا که شکمتان با یک وعده‌ی معقول پر خواهد شد.

مقدار فراوانی آب بنوشید

 

در برنامه‌هایی که خیلی درباره‌ی خورد و خوراک حساسیت نشان می‌دهند، معمولاً از اهمیت نوشیدن آب چشم‌پوشی شده استاما زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید و بدنتان را در شرایط سلامتی خوبی نگاه دارید، آب قطعاً یک چیز ضروری است.

نقش آب این است که چربی‌ها را از طریق سیستم سوخت و ساز بدن دگرگون کرده و تمام سموم را دفع می‌کنداز یبوست و نفخ جلوگیری کرده و علاوه بر تمام این‌ها، اشتهایتان را نیز کنترل می‌کند.

روتین تمرینی خودتان را شروع کنید

اگر می‌خواهید بدنتان عالی بنظر بیاید، رژیم گرفتن به تنهایی کافی نیستدر کنار اینکه مصرف کالُری را کاهش می‌دهید، باید ورزش را هم شروع کنید تا بدنتان سفت شودبرای حداکثر بازدهی، می‌توانید روی اندام‌هایی که برایتان مهم‌ترند تمرکز کنید.دراز نشست، شنا سوئدی و بسیاری از تمرینات دیگر می‌توانند عضلات شما را سفت کنند و باعث شوند روند چربی سوزیتان سرعت پیدا کند.

تلاش کنید تا ورزشتان را در سطح متعادل نگاه دارید، در اینصورت خسته نمی‌شوید و همیشه با انگیزه خواهید ماند.

خودتان را باور كنيد

 

اگر انگیزه نداشته باشید، به هدفتان نمی‌رسیدانگیزه مهم‌ترین کلید موفقیت در کاهش وزن استبه ذهنتان اجازه و فرصت ندهید تا با شک و چیزهای منفی پر شودچنین چیزهایی در کل هیچ کمکی به شما نمی‌کننداگر واقعاً می‌خواهید به هدف کاهش وزنتان برسید، باید کاملاً باور داشته باشید که می‌توانید به این موفقیت دست پیدا کنید.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: تناسب اندام

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی