تناسب اندام سلامت

جدیدترین روش از بين بردن چربی هاي بدن

امروزه در مجامع بین المللی روش جدیدی به نام ویزرلیپولیز هم مطرح است...
تقویم فارسی اندروید

امروزه در مجامع بین المللی روش جدیدی به نام ویزرلیپولیز هم مطرح است…

 از بين بردن چربی هاي بدن
از بين بردن چربی هاي بدن

دکتر محمدعلی تقی‌پور؛ متخصص جراحی( پلاستیک و ترمیمی):

این روزها اکثر افراد با اصطلاح لیزر لیپولیز آشنایی دارند یا حداقل چیزهایی در مورد آن شنیده اند. این روش یکی از موثرترین روشهای شکل دهی مجدد به بدن و کشیدن چربیهای اضافی بدن است اما امروزه در مجامع بین المللی روش جدیدی به نام ویزرلیپولیز هم مطرح است.

این روزها اکثر افراد با اصطلاح لیزر لیپولیز آشنایی دارند یا حداقل چیزهایی در مورد آن شنیده اند. این روش یکی از موثرترین روشهای شکل دهی مجدد به بدن و کشیدن چربیهای اضافی بدن است اما امروزه در مجامع بین المللی روش جدیدی به نام ویزرلیپولیز هم مطرح  است.

ویزر لیپو چیست و چه فرقی با روشهای قبلی دارد؟

درحال حاضر جدیدترین روش رفع چربیها (Amplification of sound Energy Resonance)تشدید ارتعاشات رزونانس انرژی صوتی است. در این روش از انرژی حاصل از تشدید ارتعاشات برای ریز کردن چربیها و راحت کشیده شدن آنها استفاده می‌شود. این روش ملایم ترین و در عین حال قدرتمندترین روش برای کشیدن چربیهاست. بسیار انتخابی عمل می‌کند و بزرگترین حسن آن  این است که در کار با آن رگها، اعصاب و بافت همبندی موجود در ناحیه، دست نخورده باقی میماند و درست به این دلیل است که در انتها ظاهری صاف و هموار ایجاد می‌شود و ترمیم نیز سریعتر اتفاق می افتد. درد آن کمتر است و تورم و کبودی نیز به حداقل خود می‌رسد. به دلیل حساسیت بسیار بالای پروب این روش، شکل دهی به بدن یا اصطلاحا پیکرتراشی حاصل از آن دقیق تر است و به شکل هنرمندانه ای صورت می‌گیرد.

ویزر لیپو برای چه ناحیه هایی از بدن قابل استفاده است؟

همانگونه که گفته شد این روش حساسیت های خیلی بالایی دارد لذا علاوه بر اینکه مثل روشهای قبلی برای نواحی شکم، پهلوها، رانها، کمر، پشت و باسن قابل استفاده است، آن را میتوان برای نواحی حساسی چون غبغب، گردن، سینه، بازوها، زانو و حتی مچ پا نیز به راحتی استفاده کرد.

چگونه چندکاره بودن ویزرلیپو توانمندی آنرا چند برابر کرده است؟

کلا مدالیته های مختلف این روش باعث افزایش توانمندی آن شده است که به ترتیب از این قرار است:

VASER Hi Def

دقت این مدالیته به قدری است که میتواند با رفع چربی روی عضلات، شکل و ظرافت عضلات زیرپوست را بیشتر نمایان کند و درنتیجه افراد ورزشکار می‌توانند از دیده شدن عضلات شکم و سایر نواحی بدنشان (بدون نیاز به استفاده از داروهای هورمونی مضر) بیشتر لذت ببرند.

VASER 4D

با این مدالیته، چربی خارج شده را می‌توان به راحتی در نواحی دیگر بدن به منظور شکل دهی و برجسته سازی آن نواحی استفاده کرد و تاحدی جایگزین پروتز برای آن نواحی است.

VASER Breast Shaping

از این مدالیته هم میتوان برای تزریق چربی های به دست آمده در سینه ها (به ویژه بعد از زایمان و قطع شیردهی) سود برد و عملا دو جراحی را در یک مرحله انجام داد. لازم به توضیح است که چربی حاصل از لیزر لیپولیز برای تزریق در نواحی دیگر کارایی ندارد چون چربی ذوب شده است.

VASER Smooth

درواقع می‌توان گفت که تنها روشی است که در عرض نیم ساعت میتوان از آن برای درمان سلولیت استفاده کرد و نتیجه را تنها پس از یک جلسه درمان مشاهده کرد.

آیا روش کار در  ویزرلیپولیز با لیزر لیپو متفاوت است؟

خیر، در این روش نیز همانند روشهای قبلی محلول تاموسنت در ناحیه تزریق می‌شود که موجب کرختی و جمع شدن رگهای ناحیه و سست شدن چربی در آنجا می‌شود و سپس با پروب کوچکتری، این چربیها ریز شده و کشیده می‌شود. در پایان عمل نیز ماساژ ناحیه انجام می‌شود. سوراخهای ایجاد شده نیز نسبت به روشهای قبلی به دلیل کوچک بودن پروبها کوچکتر است.

آیا عوارض بعد از ویزرلیپولیز نسبت به سایر روشها کمتر است؟

یکسری موارد نظیر کبودی و تورم در این روش نیز هست ولی نسبت به سایر روشها کمتر است چون رگهای ناحیه دست نخورده تر است و درعرض یک هفته برطرف میشود. پوست ناحیه نیز ظرف یک ماه سفتی و قوام طبیعی خود را باز می‌یابد. جمع شدن مایع زیرپوست در این روش بسیار کمتر از روشهای قبلی است. از موارد دیگری که باید مورد اشاره قرار بگیرد این است که ترس از آمبولی در این روش خیلی اندک است و لذا میتوان به راحتی حجم های بالایی از چربی را در یک جلسه خارج کرد.

مزایای ویزرلیپو نسبت به سایر روشها چیست؟

خارج سازی حجم های بالاتری از چربی در یک جلسه

امکان پرداختن بیشتر به ظرافت و نمایان سازی بافتهای زیرین نظیر عضله از روی پوست

امکان برگرداندن انحناهای طبیعی بدن جهت هرچه زیباتر ساختن ناحیه

عوارض کمتر و بهبودی سریعتر

ظاهر هموارتر و صافتر

عدم وجود ترشحات بعدی

امکان استفاده از چربی خارج شده برای شکل دهی نواحی دیگر بدن

ساير مقالات كاهش وزن را اينجا بخوانيد

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

منبع:الو دكتر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی