مطالب اختصاصي

خوراكي هايي كه باعث افزایش سایز سینه مي شوند !

بله درست شنیده اید! غذاهایی هستند که سایز سینه را به طور طبیعی بزرگ تر از قبل می کنند. این مواد با ساختن هورمون هایی در بدن، موجب افزایش سایز سینه می شوند...
تقویم فارسی اندروید

 بله درست شنیده اید! غذاهایی هستند که سایز سینه را به طور طبیعی بزرگ تر از قبل می کنند. این مواد با ساختن هورمون هایی در بدن، موجب افزایش سایز سینه می شوند…

خوراكي هاي افزايش دهنده سايز سينه
خوراكي هاي افزايش دهنده سايز سينه
گرچه از نظر پزشکی ثابت نشده که با رعایت رژیم غذایی خاص می‌توان سایز سینه‌ها را بزرگ نمود اما تأثیر برخی مواد‌غذایی در تغییر سایز سینه‌ها را نیز نمی‌توان انکار‌کرد.

در سال‌‌های اخیر، تمایل به داشتن سینه‌های بزرگ در زنان به طرز چشمگیری افزایش داشته است. به حدی که تنها در سال ۲۰۰۹ تعداد زنانی که عمل زیبایی سینه انجام داده‌اند به ۲۸۹۰۰۰ نفر بوده است؛ اما جراحی تنها راه مورد استفاده نبوده است، بلکه برخی افراد با مصرف داروهای بالابرنده استروژن، سعی در بزرگ نمودن سینه‌های خود دارند.

داروهایی مثل قرص‌های ضد بارداری و غیره؛ اما در بالا بردن استروژن نباید عامل وراثت، سن و ساختار فیزیکی بدن افراد را از یاد برد. ممکن است عوامل ذکرشده، اثر استروژن را در برخی افراد خنثی کنند. همچنین بالا رفتن سطح استروژن، ریسک ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد.

از آنجا که بسیاری از محصولات بزرگ کننده سینه (مثل کرم‌ها و قرص‌ها و …) بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی دارند و واقعا نمیشه به آنها اعتماد کرد تصمیم گرفتیم تا راه‌های طبیعی بزرگ‌کردن سایز سینه‌ها را در این مطلب معرفی نماییم.

عمده‌ی بافت پستان متشکل از چربی است و با از دست دادن وزن ، بخش عمده ای از چربی های بافت پستان هم تحلیل میروند و به اصطلاح آب میشوند. در صورتی که شما سینه‌های کوچکی دارید و وزن شما کمتر از حد نرمال است حتما با متخصص تغذیه در خصوص تغذیه اصولی برای افزایش وزن مشورت کنید. سعی کنید مواد غذایی پر کالری مثل روغن زیتون، مغز گردو، بادام زمینی و پنیرهای کم چرب رو حتما در رژیم غذایی خودتون جا بدید. افزایش وزن برای بزرگ شدن اندازه‌ی سینه هاکاملا ضروری هست. البته باید مراقب باشید که دچار اضافه وزن هم نشید.
این مورد به خصوص برای دختران نوجوان در سن رشد (۱۲ تا ۲۰ سال) میتونه خیلی مفید باشه.

بنابراین اگر سایز سینه شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگ تر از قبل سازید، از مواد غذایی که در اینجا برایتان آورده ایم، مصرف کنید:

1. سویا

سویا یک ماده غذایی سرشار از مواد شبه استروژن هست که با نام ایزوفلاون (isoflavones) نامیده میشوند _بر اساس گفته های سازمان ملی سلامت ایالات متحده_. این موسسه اعلام کرده که استفاده از سویا در غذا از نظر تئوری باید موجب افزایش اندازه ی سینه ها بشه ، هرچند این نظریه هنوز تایید نشده ولی از نظر تئوری و علمی میتونه کاملا درست باشه.
از نظر تئوری وجود سویا در غذا میتونه باعث افزایش سطح هورمون زنانه ی استروژن بشه که یکی از کارهای این هورمون ایجاد خصوصیت های زنانگی است (مثل افزایش رشد سینه ها) . پس با این حساب خوردن غذاهای سرشار از سویا مانند توفو ، شیر سویا و محصولات گرفته شده از سویا میتونه به رشد سریعتر پستان ها کمک کنه.
ولی باید به این نکته هم توجه داشته باشید مواد غذایی با سویای سنگین مثل برگرها و پنیرها حاوی مقادیر کمتری از استروژن های گیاهی هستند.
شیر سویا نيز سرشار از پروتئین است و با وجود ایزوفلاون‌ها که ساختار شیمیایی شبیه به استروژن دارند، به بزرگ شدن سایز سینه کمک می کند. شیر سویا از دانه سویا به دست می آید و به نگهداری استروژن های سالم در بدن کمک می کند. بنابراین این ماده را در رژیم غذایی روزانه خود راه دهید (البته مقدار مصرفی آن باید چک شود).

2. آجیل

بادام هندی، گردو و بادام زمینی موادی هستند که نه تنها از خوردن آنها لذت می برید بلکه پروتئین و چربی موجود در این مواد باعث افزایش سایز سینه های شما می شوند. به علاوه برای سلامت قلب و مغز شما نیز بسیار مناسب اند. این مواد را به عنوان اسنک در طول روز مصرف کنید یا آن را روی غذاهای خود بپاشید.

3. شیر

لبنیات موجب تولید هورمون های تولید مثل در بدن انسان می شوند. به عنوان مثال شیر گاو حاوی هورمون استروژن، پرولاکتین و پروژسترون است که برای ساخت شیر در پستانداران وجود دارد.

4. انبه

اگر از شنیدن نام انبه در این فهرست تعجب کرده اید، حتما نمی دانید که این میوه به افزایش سایز سینه های شما کمک می کند. اگر آن را با شیر مخلوط کنید، نتایج بهتری مشاهده خواهید کرد. ساده است! نه؟

5. سبزیجات سبز رنگ

سبزیجات سبز رنگ حاوی فیتواستروژن ها هستند که به افزایش بافت سینه کمک می کنند. سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم با وجود آنتی اکسیدان های طبیعی، کلسیم‌ و آهن، نه تنها موادی سالم برای بدن بلکه بر افزایش سایز سینه ها نیز موثرند.

6. غذاهای دریایی

آیا می دانید که غذاهای دریایی مانند میگو، صدف و جلبک دریایی سرشار از منگنز است؟ بدین معنی که میزان هورمون های جنسی را در بدن بالا می برند و موجب افزایش بافت های سینه می شوند. این ماده را روزانه به رژیم غذایی خود راه دهید تا از تغییرات آن به وجد آیید.

7. دانه ها

خواص دانه آفتاب گردان، دانه رازیانه، دانه کدو و دانه کتان برای شما بی نظیر است. این مواد میزان هورمون استروژن در بدن را افزایش داده و به تبع موجب افزایش سایز سینه ها می شوند. این دانه را با اسنک های مورد علاقه خود مخلوط کنید یا آنها را روی سالادتان بپاشید. انتخاب شما هر چه باشد، این دانه برای سینه ها و به خصوص سلامت کل بدن شما بسیار مناسب اند.

8. ریشه گیاه قاصدک

این ماده آب اضافی بدن را در شرایطی که کبد دچار مشکل می شود، از بین می برد و بر ادرار و مدفوع نیز تاثیر می گذارد، به علاوه نقش مهمی در ساخت بافت سینه و افزایش سایز آن دارد.

9. عصاره دانه شنبلیله

این ماده سرشار از فیتواستروژن است که علاوه بر تولید هورمون استروژن، به رشد غدد سینه نیز سرعت می بخشد.

10. توفو

توفو جزو مواد فوق العاده ای به حساب می آید زیرا استروژن، پروتئین و چربی کمی در خود دارد. به علاوه به سادگی در دسترس است و به سادگی آماده می شود. گاهی آن را جایگزین گوشت سپس تفاوت را احساس کنید.

11. شبدر قرمز

این ماده سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، کروم، تیامین، ویتامین C و نیاسین است، به علاوه منبع خوبی از ایزوفلاون ها به شمار می آید، مواد شیمیایی که در آب حل شده و چون استروژن عمل می کنند.

12. شيرين بيان

گیاه شیرین بیان یکی از پرطرفدارترین گیاهان برای بزرگ کردن طبیعی سینه‌ها است چرا که شامل ترکیباتی است که سطح هورمونهای مرتبط با شیردهی مانند استروژن و پرولاکتین رو افزایش میدهد.

 

13. شبدر چمنی

شبدر چمنی (Red Clover) هم منبعی از ایزوفلاون هایی است که در سویا هم دیده میشوند و گیاهی با اسم«شوک مبارک» یا «باداور» (blessed thistle) برای قرن ها به عنوان بزرگ کننده‌ی سینه و تحریک شیردهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه: حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این گیاهان حتما با یک متخصص تغذیه مشورت کنید بخصوص اگر از دارویی استفاده میکنید و یا در اطرافیان نزدیکتان سابقه ی سرطان پستان دارند.

 

14. روغن های ضروری

این روغن ها هنگامی که بر روی پوست قرار میگیرند میتونند باعث رشد بیشتر بافت پستان بشوند. مطالعاتی که در این زمینه انجام شده و در ژورنال «داروشناسی قوم شناختی» منتشر شده نشون میده که روغن های رازیانه و بادیان رومی (انیسون) با ترکیباتی به اسم انتول میتونند باعث بزرگ شدن بافت پستان بشوند.
گیاهان حاوی انتول به صورت سنتی با دم کردن و جوشانده شدن مورد استفاده قرار میگیرند و حتی در مادران شیرده هم کاربرد دارد. Kelly Bonyata ،مشاور مادران شیرده، پیشنهاد میکنه مادران با قراردادن این روغن‌ها بر روی سینه هاشون شیر بیشتری تولید کنند و توصیه میشه یکی و یا هر دو روغن رو بصورت روزانه بر روی سینه‌ها قرار بدید و البته با پزشک هم در این مورد مشورت کنید تا از ریسک های احتمالی مطمئن بشید بخصوص در مواردی که اقوام نزدیک شما دچار سرطان سینه شده اند.

مطالب مرتبط:

آشنایی با دلایل افتادگی سینه در خانم ها

روشهای جلوگیری و ترمیم افتادگی سینه در خانم ها

آیا می توان با ورزش و کاهش وزن سایز سینه را کوچک کرد؟

گردآوری و تنظیم:گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منابع: برترينها/ وبسوار

24 دیدگاه

    • من میخام کوچیک کنم جررر باید چیکار کنم؟

  • با سلام خدمت دوستان عزیز
    جهت بزرگ کردن سایز سینه در بانوان مصرف گیاه قاصدک بسیار مفیده
    اما با توجه به اینکه ریشه قاصدک و مخصوصا دمنوش آن بسیار تلخ هستند، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
    طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.
    می توانید کپسول ریشه قاصدک رو از شرکت دارویی ایرانی که این محصول رو تولید میکنه با قیمت مناسب تهیه کنید
    بسیار با کیفیته

  • سلام من 22سالمه سایزم65 میخوام سایز سینه هام 75بشه چیکارکنم?ایامصرف روزانه رازیانه وتربچه کافیه?تاچه مدتی نتیجه میده?ممنون جواب بدین

  • سلام من بیستو یک سالمه وزنم خوبه سینه هام ۶۵هستن میخوام بشن هفتاد یا هفتادو پنج بنظرتون تخم شنبلیه و زیره سیاه و روغن زیتون باهم تف داده میشن برای ساز سینه خوبه؟لطفا جواب بدین

  • من کپسول مریفیکا مصرف کردم خدا رو شکر ب نتیجه مطلوبم رسیدم
    ایشالا ک همه مشکلشون حل شه

  • سلام وقت بخیر.میخوام سینه هامو بزرگ کنم ولی وزنمم کمه میخوام چاق بشم تخم کتان یا رازیانه برای افزایش سایز سینه باعث لاغری بیشتر نمیشه؟

    • ضمن تغذیه خوب ٬ ماساژ روزانه تا یکی دو ماه بهترین عامل افزایش سایز سینه در خانم ها می باشد.

    • سلام ٬ فقط با ذکر منبع و درج لینک منبع در آخر یا اول متن٬ بله کپی مطالب هفت گنج آزاد است و موردی ندارد.

  • سلام من 19سالمه یه بچه هم دارم سایز سینم 65هست تورو خدا بگید کدوم روش رو امتحان کنم که سایزم خیلی زود بشه 75

    • سلام
      من کپسول مریفیکا مصرف کردم نتیجش خیلی خوب بود
      میخای اونو امتحان کن ایشالا ک نتیجه میگیری

  • سلام ۲۲سالمه وزن نرمال دارم اما سینه هام خیلی بزرگن که باعث درد و سنگینی در کتفم شدن،امکان جراحی ندارم و اصولا گردنم و کتفم دردمیکنه.این مشکل ارثی هست خواهرم هم وزنش از حد نرمتل هم لاغر تره اما اونم مشکل بزرگی سینه داره،ممنون میشم راهنمایی کنید چه داروهایی و سا چه روش هایی غیر از جراحی وجود داره.

  • سلام خسته نباشید میشه بگید برای چاق شدن چه چیزی بایدمصرف کنم که زوداثرشوببینم ؟؟

    • مصرف جوانه گندم یا جو رو پیشنهاد میکنم . پیشنهاد میشود حتما قبل از هر کاری با یک پزشک تغذیه مشورت کنید.

  • شیرسویا خیلی ازفروشگاه ها سرزدم ولی پیدا نکردم میشه راهنماییم کنیدکه چیکاربایدبکنم تا خودم درست کنم

    • میتونید بصورت آنلاین خریداری کنید. کافیست از گوگل سرچ کنید خرید شیر سویا.

      شيرسويا نوشيدني سالمي است كه از لوبياي سويا بدست مي‌آيد. اين شير از خيساندن دانه كامل سويا و استخراج شيره آن بدست مي‌آيد. سپس استريليزه و بصورت تتراپك بسته‌بندي مي‌گردد. شيرسويا از لحاظ تغذيه‌اي مشابه شير گاو است و جانشين خوبي براي افرادي است كه نمي‌توانند از شيرگاو استفاده نمايند. شيرسويا حاوي تقريبا 5/2 پروتئين، مشابه شيرگاو 2% چربي، 9/2% كربوهيدرات و 5% خاكستر است. شيرسويا را مي‌توان به راحتي از سوپرماركت‌هاي معتبر خريداري كرد.

  • شرمنده سوالاهام داره زیادمیشه میشه جزورزش چیزی دیگه بهم معرفی کنیدکه جواب بگیرم

    • میتونید مواد غذایی دارای استروژن رو مصرف کنید . مشورت با یک پزشک میتونه به شما کمک کنه.

  • باسلام خسته نباشید من ۲۱سالمه وزنم پایینه میخام چاق بشم تیرویید دارم ولی بهم دکترا گفتن نیازی به قرص نیست ایا روغن خراطین بصورت موضعی موثراست؟؟برای برجستگی باسن چه چیزی نیازاست؟؟لطفا راهنماییم کنیدممنونم

    • در مورد روغن خراطین اطلاعی ندارم اما انجام حرکات ورزشی خاض برای برجستگی این اندام ها یکی از بهترین و سریعترین روش ها میباشد.

  • سلام من ۲۱سالمه سینه هام سایزش۶۵هست میخام به ۷۵برسد ایا روغن رازیانه وبادیان رومی موثراست؟؟ایا شیرسویا موثراست؟؟لطفاراهنماییم کنید ,درضمن یکن کیست ۷میلیمتری درسینه چپ من هم وجوددارد,ایا اینامضرهستن؟

    • بله همه موارد ذکر شده موثر هستند ٬ ولی در مورد وجود کیست حتما باید جهت اطمینان قبل از مصرف هر چیزی با پزشک زنان مشورت کنید.

      تشکر

24 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی