روانشناسي و سلامت روان سلامت

خانم ها در هر سني چه مردهايي را می پسندند؟

زنان را بهتر بشناسیم/ خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟
تقویم فارسی اندروید
زنان را بهتر بشناسیم/ خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟
خانم ها در هر سني چه مردهايي را می پسندند؟
خانم ها در هر سني چه مردهايي را می پسندند؟

18 تا 24 سالگي

در سال‌هاي ابتدايی جواني، خانم‌ها ترجيح مي‌دهند با مردي هنردوست و كتابخوان ازدواج كنند و به اينكه مردي فرهيخته در مقابل‌شان بنشيند، اهميت مي‌دهند. زن‌ها در اين سنين دوست دارند همسرشان موسيقي را كه او مي‌پسندد دوست داشته باشد، عاشق كتاب‌ها و فيلم‌هايي باشد كه او مي‌پسندد و البته ظاهري امروزي داشته باشد و حتي از خودشان هم شيك‌پوش‌تر باشد.

25 تا 34 سالگي

زناني كه در اين سال‌ها ازدواج مي‌كنند، چندان به سليقه موسيقايي و كتابخوان بودن همسرشان اهميت نمي‌دهند. براي خانم‌ها در اين سنين، موقعيت اجتماعي‌شان از هر چيز مهم‌تر است و گرچه دوست دارند همسرشان ظاهري جذاب و اندامي متناسب داشته باشد اما بيشتر به جاه‌طلب و بلندپرواز بودن او اهميت مي‌دهند و دوست دارند شوهرشان در محيط كار فردي تاثيرگذار باشد.

35 تا 44 سالگي

اخلاق شريك زندگي در اين سال‌ها از ظاهر و حتي علايقش مهم‌تر است. به گفته محققان كمتر از يك‌درصد خانم‌هايي كه در اين سن تصميم به ازدواج مي‌گيرند، حاضر مي‌شوند به مردي بداخلاق بله بگويند. همسر ايده‌آل اين خانم‌ها كسي است كه رفتار شايسته‌اي داشته باشد، از خودشان بزرگ‌تر باشد و با كوله‌باري از تجربه به خواستگاري‌شان بيايد.

45 تا 54 سالگي

در اين سال‌ها خانم‌ها به سن و سال آقاي خواستگار توجه زيادي مي‌كنند؛ البته آنها به دنبال كسي مي‌گردند كه بتواند پيري بدون استرسي را براي‌شان بسازد و به همين دليل به درآمد بالا و وضعيت اقتصادي آقاي خواستگار توجه زيادي مي‌كنند. خانم‌هاي 50 ساله ديگر دنبال يك مرد بزرگ‌تر نيستند بلكه ترجيح مي‌دهند شوهرشان چند سالي هم از خودشان جوان‌تر باشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی