دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

حضور مجری ممنوع‌التصوير صدا و سیما در سريال «شاهگوش»

امین زندگانی و سید جواد یحیوی در قسمت پانزدهم «شاهگوش» به ایفای نقش می‌پردازند...
تقویم فارسی اندروید

امین زندگانی و سید جواد یحیوی در قسمت پانزدهم «شاهگوش» به ایفای نقش می‌پردازند.

شاهگوش- www.7ganj.ir

مجموعه پانزدهم این سریال طنز که تصویربرداری‌اش در روزهای پایانی اسفند ماه 92 تمام شد، اولین قسمت از این سریال است که در سال 93 وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

حضور بازیگران مهمان در کنار نقش‌آفرینان اصلی این سریال یکی از ویژگی‌های این اثر است که میرباقری پیش از این نیز وعده آن را به مخاطبان داده بود.
در خلاصه جدیدترین قسمت «شاهگوش» آمده است: داماد حاجی طلایی، عطا واعظی مجری برنامه جنجالی «یک به علاوه هزار» وارد کلانتری شده و با ورودش به کلانتری شور و شوقی بین سربازان و پرسنل به پا می‌شود. از طرف دیگر خفته ماجرای ماشین حاجی را به او می‌گوید و عطا واعظی انکار می‌کند. در نتیجه سرخی تعمیرکار را به کلانتری می‌خواند.

«شاهگوش» به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است.
فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، احمد مهرانفر و سیروس گرجستانی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه‌ی طنز هستند.

سید جواد یحیوی مجری برنامه‌های تلویزیونی حدود پنج سال است که از عالم اجرا دور و ممنوع‌ التصویرِ تلویزیون بوده است، وی در این مدت در عرصه تئاتر به فعالیت خود ادامه داده و با بازی در سریال «شاهگوش» بار دیگر به عالم تصویر بازگشته است.

گردآوري شده توسط گروه هفت گنج

منبع: ایسنا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی