ازدواج دانستنی های بعد از ازدواج

حرف های عاشقانه لذتبخش تر از یک رابطه ی جنسی کامل

تقویم فارسی اندروید

حرف هایی عاشقانه لذتبخش تر از یک رابطه ی جنسی کامل

حرف های عاشقانه شما می تواند از یک رابطه ی جنسی کامل و بی نقص هم لذت بیشتری ایجاد کند. استفاده از کلمات جادویی محبت آمیز حتی از یک رابطه ی جنسی کامل و لذتبخش نیز تاثیر گذار تر است. محققان معتقدند صحبت کردن در خصوص عشق در رخت خواب از عشق بازی و روابط جنسی لذت بخش تر است.

محققان می گویند صحبت کردن در مورد عشق در حالی که صدای شما خشدار شده و دوست داشتن در چشمانتان برق می زند تاثیر بیشتر و بهتری دارد حتی نسبت به رابطه ی جنسی. بر اساس یک مطالعه ی جدید شما هر چقدر هم که در روابط جنسی خوب عمل کنید و موفق باشید باز هم صحبت کردن در رخت خواب لذت دیگری دارد. محققان می گویند حرف زدن با شریک جنسی تان و این که بگویید او را دوستش دارید می تواند لذت رابطه ی جنسی تان را چند برابر کند. فارغ از اینکه برخی افراد شخصیت سمعی دارند و با شنیدن احساساتی شده و یا تحریک می شوند و درصد بیشتری از بازخوردشان مربوط به شنیده هایشان است همه ی افراد با هر شخصیتی به شنیدن حرف های عاشقانه در رخت خواب علاقه دارند و از آن لذت می برند.

مطالعات جدید نشان می دهد که صحبت ها و حرف های عاشقانه در رخت خواب بیشتر از رابطه ی جنسی برای زنان و مردان لذت بخش است. طبق یک نظر سنجی در خصوص همین مورد 75 درصد از مردان و 74 درصد از زنان از حرف های عاشقانه قبل از روابط جنسی لذت می برند.

چیز هایی که می توانید در خصوص آن ها حرف بزنید و شریک عاطفی تان را تحت تاثیر قرار دهید کم نیستند. می توانید از آرامشی که به شما می دهد به او بگویید. یا اینکه لحظاتی که کنارش هستید برایتان بهترین ساعات روز است. هیچ جمله ای بیشتر از دوستت دارم روی کسی تاثیر ندارد. شما با گفتن یک جمله ی ساده در حالی که صداقت در صدایتان ضامن شما می شود بهترین کاری است که می تواندید انجام دهید. همین کار ساده سه چهارم از زنان و مردان را راضی می کند. نظر شما چیست؟

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی