روانشناسي و سلامت روان سلامت سلامت جنسي و زناشويي

جملاتي كه خانم ها را ديوانه ميكند !

شايد خيلي از مردها به اين قضيه دقت نكرده باشند ولي بايد بدانند كه با گفتن اين جملات در ميان بحث و گفتگو تنها اوضاع را خراب تر خواهند كرد....
تقویم فارسی اندروید

شايد خيلي از مردها به اين قضيه دقت نكرده باشند ولي بايد بدانند كه با گفتن اين جملات در ميان بحث و گفتگو تنها اوضاع را خراب تر خواهند كرد….

زناشويي

آرام باش

با شنیدن این جمله ما خانم ها احساس می کنیم که نزد پزشک زنان رفته ایم و او با چیزی سخت و سرد مشغول معاینه‌ی ماست. با این جمله، راحت نبودن ما را صد در صد می کنید. چون با شنیدن آن اعصابمان خراب می شود. وقت به ما دستور آرام بودن می دهید، این فکر را القا می کنید که کاری را بیش از حد بزرگ کرده ایم، غیرمنطقی هستیم، احساسی میاندیشیم و نمی توانیم از عهده‌ی کارها به خوبی بربیاییم. علاوه بر آن، این جمله حالت ترحم دارد.

این‌قدر سخت نگیر

این جمله هر احساس یا صحبت ما را به جرم جدی و سنگین بود رد می کند. ترجمه دقیق آن : دوست ندارم در این باره با تو صحبت کنم. جواب ما: خودت سخت نگیر! فقط قصد دارم با تو صحبت کنم نه اینکه جراحی قلب باز روی تو انجام دهم.

جملاتي كه خانم ها را ديوانه ميكند ! /ww.7ganj.ir

به خودت مسلط باش

مانند جمله‌ی آرام باش و سخت نگیر می ماند، اما کمی بدتر است. ما شنیدن این جمله احساس می کنیم که دارید با یک بیمار روانی صحبت می کنید: خانم جونز آرام باشید تا داروی شما اثر کند. حواستان باشد اگر با ما درباره چیزی که ناراحتمان کرده، صحبت کنید، آرام می شویم. فهمیدید؟

بیش از حد بزرگش می‌کنی

عجیب نیست وقتی که ما زن ها درباره‌ی چیزی که آقایان آن را دوست ندارند حرف می‌زنیم، آن‌ها این جمله را به کار می‌برند. ما زن ها مبالغه و زیاده روی نمی کنیم بلکه عکس العمل نشان می دهیم و هیجان ها و احساس های خود را بیان می کنیم.

داری عصبی می‌شی

نه! تا وقتی این حرف را نزده بودی خوب بودم ولی الان دارم واقعن عصبی می‌شم. آقایان! تعریف معیار شما از عصبانی بودن این است که صدایمان را از حد نجوا بالاتر ببریم یا قطره‌ای اشک از چشممان سرازیر شود. این ها عکس العل های عادی زنانه هستند! مواقعی که شما روی این جمله تاکید می کنید، عصبانیت ما چند برابر می شود.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی