دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

تعجب باران کوثری از حرف هاي يك كارگردان

باران کوثری که به همره عوامل فیلم سینمایی «قصه‌ها» در کافه خبر حاضر شده بود در بخشی از صحبت‌های خود در مورد انتظار بعضی کارگردانان از بازیگران برای ارائه بازی رئال سخن گفت...
تقویم فارسی اندروید

باران کوثری که به همره عوامل فیلم سینمایی «قصه‌ها» در کافه خبر حاضر شده بود در بخشی از صحبت‌های خود در مورد انتظار بعضی کارگردانان از بازیگران برای ارائه بازی رئال سخن گفت.

باران كوثري
باران كوثري

کوثری با اشاره به اینکه برخی به نادرست تصور می‌کنند، بازی رئال ناشی از تمرین نکردن و بداهه‌گویی است، گفت: «این تصور غلطی است که اتفاقا در کارگردانان نسل ما در حال شکل‌گیری است، اینکه اگر می‌خواهند بازیگر رئال و شبیه زندگی از تو بگیرند، به این معنی است که تو را بدون تمرین جلوی دوربین بگذارند و بگویند که خب جلوی دوربین چه اتفاقی می‌افتد.»

او در ادامه از پیشنهاد یک کارگردان گفت که بازی او و پیمان معادی را در اپیزودی از فیلم «قصه‌ها» نشان بازیگر نکردن گرفته بود: «یک کارگردان می‌خواست فیلم بسازد، به من زنگ زد و گفت من یک بازی می‌خواهم که خیلی بازی نداشته باشد، عین تو و پیمان در «قصه‌ها». به او گفتم چطور بازی نداشته باشد، ما بیشترین بازیگری عمرمان را در آن اپیزود کردیم.»

کوثری گفت: «این تصور غلط که تمرین بازی را بیات می‌کند و زندگی را از بازی می‌گیرد، موجب چنین نگاه‌هایی شده است. اتفاقا بازی‌های درست در تمرین شکل می‌گیرد،‌ اینکه دو بازیگر جلوی دوربین بروند و با هم حرف بزنند که اتفاق سینمایی یا آرتیستیک نیست.»

گردآوری: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: خبرآنلاين

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی