سلامت

با کفش به اندام خود تناسب دهید و لاغر شوید

تقویم فارسی اندروید

با کفش به اندام خود تناسب دهید و لاغر شوید

impotence59

مچ بند هوشمند و سنسور دار دکتر اسمارت

دکتر کریستوفر مورایˈ، رییس انستیتو بررسی سلامت دانشگان واشنگتن در بررسی های بر روی 188 کشور انجام داده است معتقد است که مشکل چاقی و اضافی وزن در همه کشورها وجود دارد.

بر اساس بررسی های انجام شده 2 میلیارد و یکصد میلیون نفر از مردم جهان که برابر با 30 درصد کل ساکنان کره خاکی است، با مشکل چاقی و یا اضافه وزن مواجه هستند.

معمولا افراد چاق حس خوبی از زندگی روز مره خود ندارند مشکلاتی که اکثر افراد چاق دارند عبارت اند از:

♦ عدم اعتماد به نفس
♦ ناموفق بودن در روابط اجتماعی مختلف
♦ مشکل در انتخاب پوشاک مناسب
♦ تعریق زیاد و آزار دهنده
♦ خستگی وگرسنگی با فعالیت های بسیار کم
♦ عدم توانایی انجام برخی از فعالیت ها ورزشی و تفریح ها
♦ افرادی که چاق یا اضافه وزن دارند همواره به دنبال روش های سریع لاغری و تناسب اندام هستند.

مچ بند تناسب اندام دکتر اسمارت میتواند سوخت و ساز بدن را کنترل کند

 

اما طبق امار بین الملی مشکل اصلی افراد چاق متابولیسم یا همان سوخت ساز بدن شان می باشد که بیشتر این افراد به این نکته علمی توجه ندارند.

توصیه تمامی متخصصان لاغری و تغذیه در تمام دنیا به افراد اضافه وزن دارند این است که اگر شما بتوانید متابولیسم (سوخت ساز ) بدن خود را افزایش دهید مشکل چاقی و اضافه وزن آزار دهنده زیر پوست انها حل می شود

متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن به فرایند های شیمیایی گفته می شود که به طور مداوم در بدن انجام می گیرید و عوامل مختلفی بر میزان سوخت و ساز بدن تاثیر دارند كه كنترل تمامي اين عوامل كار بسيار مشكلي است:

با پیشرفت تکنولوژی و به بازار امدن گجت های مختلف در زمینه ی پزشکی، انجام خیلی از کارها، مثل کاهش وزن؛ آسان تر و بي خطر تر از گذشته شده است، یکی از این تكنولوژي هاي جالب ساخت كشور المان، مچ بند تناسب اندام و سلامتی دکتر اسمارت مي باشد که میتواند سوخت و ساز بدن شما رو کنترل کند تا در مدت زمان كوتاه به وزن ایده آل برسید.
به گفته محققان بزرگترين مشكلي كه مانع كاهش وزن افراد چاق ميشود و بيشتر اين افراد از آن بي خبر هستند تنظيم نبودن و يا به زباني ساده تر پايين بودن ميزان سوخت و ساز بدن اين افراد است. مچ بند هوشمند و سنسور دار دكتر اسمارت اين مشكل را حل ميكند.

با توجه به اینکه نبض سمت چپ بدن، قوی تر و دقیق تر مي باشد و همچنین پاها، وظیفه تحمل کل وزن بدن، را به عهده دارند این مچ بند رو باید به پای چپ خودتان ببندید بعد از این کار، سنسورهایی که در مچ بند هوشمند دكتر اسمارت وجود دارند با گرمای تولید شده توسط بدن شما فعال میشوند و با تنظیم گردش خون و هماهنگ کردن ان با ضربان قلب، سوخت و ساز بدنتان را بدون هيچ گونه عوارضي کنترل میکند و افزايش ميدهد این کار بدن را وادار به چربی سوزی و مصرف کالری بیشتر ودر نتيجه كاهش وزن در مدت زمان كوتاه ميكند

مچ بند تناسب اندام بدون عوارض برای استفاده کنندگان

دکتر اسمارت از انجایی که کاملا مطابق با فاکـــتورها و شرایط بدنی هر فـــرد تنظیم می شود به عنوان يك روش علمي و تاييد شده هیچ خطر و عوارضی را متوجه سلامتی مصرف کننده نميكند همچنين دكتر اسمارت موفق به اخذ استاندارد FDA امريكا CE اروپا و تاييديه انجمن who شده است قيمت نسبتا مناسب و كاركرد موثر اين محصول باعث شده است كه در سراسر دنيا طرفداران زيادي پيدا كند.

منبع:بیتوته

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی