تناسب اندام سلامت

افزودن آب لیمو به قهوه برای کاهش وزن

تقویم فارسی اندروید

هنگامی که رژیم جدیدی را شروع می کنید، هرگونه راهنمایی ساده ای را برای موثر بودن آن انجام می دهید، درست است؟ خوب، یک ترفند کاهش وزن این هفته باعث ترند شدن در رسانه های اجتماعی شد هنگامی که یک کاربر TikTok پیشنهاد کرد افزودن آب لیمو به قهوه می تواند به سوزاندن چربی سریعتر کمک کند. یک متخصص تغذیه بریتانیایی این ادعا را رد کرد اما، یک متخصص تغذیه کهنه کار به ما می گوید بسته به نوع نگاه شما، ممکن است برخی از افراد در مقیاس این ترکیب آب قهوه و لیمو تغییراتی را مشاهده کنند.

افزودن آب لیمو به قهوه

کارن گراهام یک متخصص تغذیه و مربی معتبر دیابت برای بیش از 30 سال و همچنین برنده جایزه ملی اطلاعات سلامت کانادا است. این هفته ما از گراهام خواسته ایم تا پست TikTok هیلدا براسو را بررسی کند، همانطور که نیوزویک گزارش داده است.

به خواندن ادامه دهید تا ببینید این متخصص تغذیه چه می گوید و سرانجام آدل 4 راز کاهش وزن خود را برای کاهش 100 پوند نشان می دهد.

چالش افزودن آب لیمو به قهوه

براسو در پست اخیر خود در TikTok، به نظر می رسید که آب لیمو را در قهوه ریخته است، به عنوان بخشی از چالش رو به رشد آنلاین برای کاهش وزن کاربران.

پس از یک هفته متخصص اول تلاش، این پست را ارسال کرد تا گزارش دهد که این روش را لغو کرده است زیرا این روش کار نکرده است. به گزارش نیوزویک، مارسلا فیوزا، متخصص تغذیه و عضو انجمن رژیم درمانی بریتانیا (BDA) گفت که این عجیب نیست: “هیچ توضیح فیزیولوژیکی وجود ندارد که قهوه و لیمو را برای کاهش وزن توجیه کند.”

برداشت اولیه گراهام چه بود؟ او گفت: “فکر فوری من این است که چندان خوش طعم نیست.” “من نمی خواهم آب لیمو در قهوه ام وجود داشته باشد.” اما اگر مزه را کنار بگذارید، اثر فیزیولوژیکی دارد.

گراهام متخصص آموزش دیابت می گوید: “ما می دانیم که آب لیمو باعث کاهش شاخص قند خون، میزان جذب قند خون به خون می شود.”

بنابراین او می افزاید: “اگر آب لیمو را در وعده غذایی سالاد، قهوه یا روی ماهی بپاشید سرعت جذب کربوهیدرات ها را از غذاهای موجود در آن غذا کاهش می دهد. این به خوبی تایید شده است.” گراهام می گوید این بدان معناست که “قند شما به سرعت افزایش نمی یابد، بنابراین این خوب است.”

گراهام یک نکته را در این مورد توصیه می کند: شما معمولاً باید حداقل از نصف قاشق چای خوری برای آب لیمو استفاده کنید تا این تأثیر را در جذب قند بدن شما داشته باشد.

کاهش وزن

اما در مورد افزودن آب لیمو به قهوه و به ویژه کاهش وزن؟

گراهام می گوید با این حال تأثیر آب لیمو بر قند خون “به این معنی نیست که به شما در کاهش وزن کمک می کند.”

از سوی دیگر…

گراهام به چند دلیل احتمالی اشاره کرد که این آب لیمو در چالش کاهش وزن قهوه می تواند تفاوت در مقیاس را نشان دهد. او گفت: “شاید این باعث کاهش اشتها شود و آنها آنقدر غذا نخورند.” “شاید به این دلیل است که قند خون به این اندازه بالا نمی رود، شما کمی سیر تر هستید. این غیرمستقیم است. معنی ندارد مگر اینکه مزیت ثانویه ای بر اشتها باشد.”

اگر برای کاهش وزن آب لیمو در قهوه خود ریختید، چه کارهایی را نباید انجام دهید:

گراهام خاطرنشان می کند: “معمولاً وقتی لیمو را به چیزی اضافه می کنید، باید نمک یا شکر اضافه کنید تا طعم آن از نظر طرز تهیه متعادل شود.” در مورد رژیم گرفتن، او می گوید: “مطمئن شوید که قند اضافه شده در آنجا وجود ندارد.”

و اگر برای شما کار می کند؟

این متخصص تغذیه تصریح می کند: “خوردن بسیار ذهنی است – این درک کلی ما از چیزی است که برای ما رضایت بخش است.” “بنابراین اگر کسی احساس می کند که آب لیمو در قهوه خود می ریزد و متوجه شده است که کمی وزن خود را کاهش می دهد، شاید به این دلیل است که چیز دیگری را در رفتار خود تغییر داده است. اگر از آن لذت می برید، این کار را انجام دهید.”

منبع:

eatthis

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی