انرژی مثبت مطالب اختصاصي موفقيت در زندگي

55 نقل قول بزرگان در خصوص رویاها و آرزوهای تان

تقویم فارسی اندروید

همه ی ما رویاها و آرزوهای زیادی داریم که شاید همیشه به آن ها فکر کنیم. بهترین پیشرفت در مدرسه یا محل کار یا سفر به یک جای به خصوص همیشه ما را تحریک می کند. همچنین ممکن است رویاها و آرزوهای مختلفی در خصوص روابط اجتماعی یا وضعیت مالی یا پیدا کردن یک فرد خاص در زندگی تان داشته باشید. گاهی می توانید به رویاها و آرزوهایتان برسید و گاهی تنها یک خیال پردازی دور در خصوص آنها دارید. در این مقاله 55 نقل قول بزرگان را در خصوص رویاها و ارزوهای آدم ها برایتان جمع آوریم کرده ایم. امیدوارم خوش تان بیاید.

نقل قول بزرگان

نقل قول بزرگان :

#شما ممکن است در آرزوی هر چیزی باشید و دیگران از شما بپرسند که چرا؟ دنبال دلیل نباشید. تنها بگویید چرا که نه؟ ( جرج برنارد شاو )

 

#زندگی پر از زیبایی است. به زنبور عسل که کندو می سازد توجه کنید و یا بوی باران و یا احساس وزش باد. زندگی به خودی خود زیباست. آن را باور کنید و برای آرزوها و رویاهای تان مبارزه کنید. ( اشلی اسمیت ) ( نقل قول بزرگان )

 

#شما هرگز نمی توانید انقدر زمان داشته باشید که یک دسته اهداف جدید برای خود برنامه ریزی کنید و یا آرزوها و رویاهای جدید داشته باشید. ( C.S. لوئیس )

 

#آنچه امروز آغاز می شود هرگز فردا تمام نخواهد شد و تا ابد با شما می ماند. ( یوهان ولفگانگ فون گوته )

 

#راه های ساخته شده و امتحان شده ی دیگران را ادامه نده. برای رویایی که داری به جایی برو که هیچ راهی وجود ندارد و هیچ دنبال کننده ای ندارید. (  رالف والدو امرسون )

 

#برای آغاز یک مسیر به آنچه می توانید داشته باشید و آنچه می توانید انجام دهید بیاندیشید. ( آرتور اش )

 

#رویا چیزی است که همیشه به شما زندگی می دهد. اگر در پی رویاهایتان باشید اگر همین امروز بمیرید انگار سال ها زندگی کرده اید. ( جیمز دین )

 

#همانند موفقیت، شکست نیز دستاوردهای زیادی برای مردم دارد. اگر نگرش مثبتی داشته باشید شکست یک تجربه و یک نردبان برای موفقیت است. هر گاه شکست خوردید تنها کافی است افکارتان را جمع کنید و دوباره تلاش کنید. ( دبلیو کلمنت استون ) ( نقل قول بزرگان )

 

#مهم نیست کجا ایستاده اید. رویاها و آرزوهایتان همیشه معتبر و مهم هستند. ( لوپیتا نیونگو )

 

#برخی افراد در عالم رویا زندگی می کنند و برخی با واقعیت ها عجین هستند. و گروه دیگری هم هستند که رویاهایشان را به واقعیت بدل می کنند. ( داگلاس H. اورت )

 

#هرگز خود را به خاطر تخیل دیگران محدود نکنید چرا که با این کار تنها تخیل خودتان را محدود کرد ه ایاد. ( مای جمیس آلاباما )

 

#کسی که به آرزوها و رویاهای خود اهمیت می دهد می تواند راهش را از روی نور مهتاب پیدا کند و مجازات او این است که می تواند سپیده دم را قبل از دیگران تماشا کند. ( اسکار وایلد ) ( نقل قول بزرگان )

 

#تاکنون بارها تلاش کرده اید و مدام شکست خورده اید؟ اشکالی ندارد. دوباره تلاش کنید و شکست بخورید این خود از دست روی دست گذاشتن بهتر است. ( ساموئل بکت )

 

#یک مرد نمی میرد مگر اینکه به جای آرزو کردن حسرت را در خود پرورش دهد. ( جان بریمور )

 

#به غیر از کسانی که دوست دارند جاه طلبی خود را سرکوب کنند، کسانی هم هستند که همیشه خود را بزرگ تر از آنچه هستند می بینند و تلاش می کنند تا رویایشان به واقعیت تبدیل شود. ( مارک تواین )

 

#تنها چیزی که شما را از رسیدن به رویاها و آرزوهایتان باز می دارد خود شما هستید. ( تام برادلی )

 

#هرگز زندگی تان به آخر نمی رسد تا زمانی که شما هنوز برای چیزی امیدوار باشید. ( اپیکور )

 

#آینده متعلق به کسانی است که به شیرینی رویاها و آرزوهایشان اعتقاد دارند. ( النور روزولت )

 

#هر رویای بزرگی تنها با یک خیالبافی ساده شروع می شود. به یاد داشته باشید که یک رویا به شما صبر می دهد و همچنین شور و شوقی که زندگی را برای تان متفاوت تر خواهد کرد. ( نقل قول بزرگان ) ( هریت تابمن )

 

#تنها چیزی که بدتر از شروع یک کار خطرناک است این است که هرگز چیزی را شروع نکنید. ( ست گودین )

 

#شما لازم نیست کل راه را ارزیابی کنید تا بتوانید شروع کنید. تنها کافی است گام اول را بشناسید. ( ماریتن لوتر کینگ جونیور )

 

#می توانید بدبختی را انتخاب کنید یا انگیزه داشتن و شور و اشتیاق را. در هر صورت انتخابش با خود شماست. ( وین دایر )

 

#رویاهای کوچک می توانند قدرتی داشته باشند که قلب آدم ها را به حرکت و تحول وادار کند. ( یوهان ولفگانگ فون گوته )

 

#دیروز حافظه ی امروز است و فردا رویای امروز است. ( جبران خلیل جبران ) ( نقل قول بزرگان )

 

#زمانی که من در حال مرگ هستم زمانی که به گذشته ی خود نگاهی بیندازم اگر ماجراجویی و تلاشم برای رسیدن به رویاها و آرزوهای خود را ببینم قطعا احساس امنیت خواهم کرد. ( تام ورنر پرستون )

 

#برای رسیدن به اهداف تان نه تنها عمل کردن مهم است که باید رویاها و آرزوهایتان را هم پرورش دهید. ( آناتول فرانکس )

 

#فقط یک چیز است که باعث می شود یک رویا غیر ممکن شود و آن هم ترس از شکست است. ( پائولو کوئیلو )

 

#تنها با دانستن این واقعیت که یک مدت محدود زندگی خواهید کرد و هرگز نخواهید فهیمد که تا کی وقت دارید و همچنین با دانستن این که تنها یک بار زندگی می کنید برای رسیدن به رویاها و آرزوهایتان تلاش بیشتری خواهید کرد. ( الیزابت کوبلر راس )

 

#رویاهای مادر ابتدا ممکن است غیر ممکن به نظر برسند اما زمانی که برای انجام آن ها اراده کنیم آن ها اجتناب ناپذیر خواهند بود. ( کریستوفر ریو )

 

#اگر می خواهید نقاط عطف خود زندگی خود را پیدا کنید باید قدم بردارید و ریسک کنید. ( نلسون ماندلا ) ( نقل قول بزرگان )

 

#اگر زندگی ساده و یکنواختی داشته باشید و یا اگر برای رسیدن به رویاهایتان تلاش کنید تنها خودتان مسئول همه ی این ها هستید. ( لس براون )

 

#من هم رویا داشتم و هم کابوس. اما قدرت رویاهایم بیشتر بود و کابوس هار ا کنار زد. ( جوناس سالک )

 

#بهترین سال زندگی شما همان زمانی است که تصمیم می گیرید مسئولیت مشکلات تان را به عهده گرفته ودیگر رئیس جمهور یا مادر خود یا طبیعت را سرزش نکنید. ( آلبرت الیس )

 

#استرس بسیاری بر مردم وارد می شود چرا که آن ها باید آنچه شروع کرده اند به پایان برسانند. ( دیوید آلن )

 

#چیزی که بیشتر به انجام آن تمایل داریم رویاهایمان است. ( استفان بالتر لیکاک)

 

#اگر برای رسیدن به رویاها و ارزوهای تان تلاش کنید، زمانی یک موفقیت غیر منتظره حتما شما را سوپرایز خواهد کرد. ( هنری دیوید تورو )

 

#هر چه شما انجام می دهید و یا رویای آن را دارید برای آغاز شدن نیاز به جسارت و نبوغ شما دراد. ( یوهان ولفگان فون گوته )

 

#یک آماتور همیشه منتظر الهام است و ما بلند می شویم و به محل کار خود می رویم. ( استفان کینگ )

 

#رویاهای تان را محکم بچسبید چرا که بعد از مرگ تان با داشتن یک زندگی بدون رویا مانند پرده ای خواهید شد که هرگز پرواز نمی کند. ( لنگستون هیوز )

 

#بهتر نیست به جای اینکه از شکست خود خجالت بکشید از آن درس بگیرید و دوباره شروع کنید. ( ریچارد برانسون )

 

#اگر شما در حال حاضر قادر به ریسک کردن نیستید بهتر است در اولین فرصت خودتان را اصلاح کنید. ( جیم رون ) ( نقل قول بزرگان )

 

#کلید تحقق یک رویا تمرکز روی موفقیت است اما طریقه ی دستیابی به این موفقیت پیروزی های کوچک محدود است که در نهایت موفقیت بزرگ شما را باعث می شوند. ( اپرا وینفری )

 

#هرگز رویاها و آرزوهای تان را تنها برای اینکه زمان انجام آن را ندارید کنار نگذارید. مشکل وقت به هر حال حل خواهد شد. ( ارل نایتینگل )

 

#خیلی ها هستند که سال هاست می خواهند کاری را شروع کنند. بهتر نیست از همین امروز استارت کارتان را بزنید. ( کارن بره )

 

#من رویاهایم را زیر پایم گسترش دادم و بر آن ها سوار شدم ( ویلیام بالتر بیتس )

 

#از همه ی اشکال احتیاط . احتیاط در عشق شاید کشنده ترین و خطرناک ترین راه برای رسیدن به شادی واقعی باشد. ( برتراند راسل )

 

#هیچ چیز در دنیا نمی تواند جای پشتکار را بگیرد. استعداد هم مهم نیست. هیچ آماری نمی گوید که افراد موفق با استعداد هستند. نابغه ها هم بدون پاداش هیچ چیز ندارند. حتی آموزش و پرورش هم به اندازه ی پشتکار و عزم راسخ اهمیت ندارد. ( کالوین کولیج)

 

#اولین گام ضروری برای داشتن یک زندگی بهتر این است که تصمیم بگیریدچه می خواهید. ( بن استین )

 

#آیا منتظر زمان مناسب هستید. زمان مناسب هرگز نمی رسد. شما خودتان آن را ایجاد کنید و یا در زمان نامناسب استارت بزنید. ( ناپلئون هیل )

 

#رویاها به حقیقت می پیوندد. چرا که طبیعت ما را به سمت آن ها هدایت می کند و آن ها را به ما می دهد. ( جان آپدایک )

 

#ممکن است با از دست دادن یک رویا خودتان را از دست بدهید. ( سورن کیرکگارد )

 

#بسیاری از کارها تنها با شروع از یک چیز آغاز می شود. ( ضرب المثل پرتغالی )

 

#همه رویاهایی دارند اما نه به اندازه ی هم. عده ای شب ها به آرزوهای خود فکر می کنند و روز را به دنبال کارشان می روند و عده ای دیگر روزها با چشمان باز در پی رویاهایشان می گردند. ( T.E. لارنس )

 

#یک سفر یک هزار مایلی تنها با قدم اول شروع می شود. ( لائوتزو )

 

#سال هاست که برای انجام ندادن کارهایی که به آن ها اهمیت می دهید نامید می شوید. بهتر نیست کمی از منطقه امن تان فاصله گرفته و به کشف کردن و تجربه کردن بپردازید. ( مارک تواین ) ( نقل قول بزرگان )

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی