اخبار اجتماعی و اقتصادي اخبار داغ

كشف كتاب مقدسي كه واتيكان را در شوك فرو برد !

در ترکیه کتاب مقدسی کشف شده است که بیش از 1500 سال پیش به صورت دستی نوشته شده است ...
تقویم فارسی اندروید

در ترکیه کتاب مقدسی کشف شده است که بیش از 1500 سال پیش به صورت دستی نوشته شده است. این کتاب مقدس به شدت واتیکان را نگران کرده است، چرا که حاوی “انجیل برنابا” است. برنابا یکی از حواریون عیسی مسیح بود و با “پولس مقدس” سفر می کرده است.

به نوشته ی سایت خبری “oxu.az ” به نقل از خبرگزاری “ANSPRESS “، این کتاب در سال 2000 میلادی کشف شده بوده است و در مکانی مخفی در موزه ی “مردم نگاری” آنکارا از آن نگه داری می شد.

صفحات این کتاب از جنس چرم بوده و به زبان عیسی مسیح یعنی “زبان آرامی” نوشته شده است. برخی از صفحات این کتاب نیز در مرور زمان سیاه شده اند. بر اساس اطلاعات دریافتی، این کتاب توسط متخصصان مورد بررسی قرار گرفته و اصل بودن آن ثابت شده است.

images (2)

برخی از محققان مسیحی با بررسی متن این کتاب مقدس مدعی شده اند که عیسی به صلیب کشیده نشده و همچنین او فرزند خداوند نبوده است، ولی او پیامبر خدا بوده و آپوستل پاول ” پالس مقدس” تنها یک انسان فریبکار بوده است.

در اواخر این کتاب نیز (بر طبق روایت اسلامی) نوشته شده است که عیسی در صعود به اوج آسمانها زنده بوده است و به جای او، “یهودا اسخریوطی” از حواریون عیسی که مکان وی را به دشمنانش نشان داد، به صلیب کشیده شد.

در این کتاب همچنین ظهور آخرین ناجی اسلام نیز پیش گویی می شود.

واتیکان به شدت از کشف این کتاب ابراز نگرانی می کند و به دولت ترکیه پیشنهاد می دهد تا با کارشناسان کاتولیکی در “شورای کلیسای نیقیه روم” بنیشند و محتویات این کتاب را مورد بررسی قرار دهند.

گفته می شود که “شورای کلیسای نیقیه روم” اقدام به سانسور و حذف برخی از محتوای “کتاب انجیل ” نموده است. یاد آور می شویم که انجیل بخشی از کتاب مقدس به شمار می آید. این حذفیات به احتمال فراوان شامل “انجیل برنابا” نیز بوده است.
مطالب مرتبط

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی