سبك زندگي موفقيت در زندگي

قهرمان درونت را بیدار کن ( حرکت به سوی موفقیت )

تقویم فارسی اندروید

قهرمان درونت را بیدار کن ( حرکت به سوی موفقیت )

عکس مرد پولدار

1 – هنگام صحبت با افراد مختلف ، یک مورد در بین اکثریت آنها مشترک است و آن ، خستگی و ملال از تکرار چرخه یکنواخت زندگی است ، دور باطلی را که ما را به همان جایی که بودیم برمیگرداند .

همان تجربه ها ، همان مسیر و همان مشکلات همیشگی . این حالت باعث از بین رفتن هیجان و انرژی ما شده و در نهایت دل زدگی و بی انگیزگی را به همراه خود می آورد . مفهوم چرخه روزمرگی در تمام ابعاد زندگی ما میتواند اتفاق بیافتد . وضعیت ارتباطی ، سلامتی ، عاطفی ، مالی و حتی تفریحی . با دقت و بررسی روی عملکرد سالانه خود متوجه می شویم که بخش عمده ای از زمان ما در مدار دایره ای و تکراری به هدر رفته است . زمانی که میتوانست در راستای هدفمندی ما صرف شود و به ما اشتیاق و هیجان و سرزندگی هدیه کند .

2 – چه باید کرد ؟

می دانیم که همه ما این صحبت ها را به دفعات شنیده و از این امر هم خسته و دلزده هستیم . سوال اینجاست چرا کاری نمی کنیم ؟ ما که میدانیم این حرکت درونی و تکراری ، مارا به جایی نمی رساند ، چرا مسیر خودمان را عوض نمی کنیم ؟

یکی از مهم ترین علت ها این است که ما به این سبک زندگی و نحوه نگرش عادت کرده ایم ، از طرفی فشار درونی و بی هدفی ما را آزار می دهید و از طرفی حاضر به تغییر این وضعیت نیستیم .

زمان شروع چه وقت است ؟

اگر شما هم به اندازه کافی از این روزمرگی ملال آور به تنگ آمده اید ، میتوانیم حرف زدن را متوقف و شروع به اقدام کنیم.

3 – بیاییم با توقف کردن حرکت دورانی یکی از مهم ترین جنبه های زندگی ، یعنی وضعیت مالی خودمان را شروع کنیم .ما برای فراگیری زبان خارجه ، نقاشی ، موسیقی ، خط و … میتوانیم به کلاس های مربوط مراجعه کنیم ، اما مسائل مالی را چطور باید فرا گرفت ؟ دانش ثروت آفرینی را کجا آموزش می دهند ؟ چطور موارد تئوری آموزش ها را به عمل برسانیم ؟ آیا سرمایه ما به اندازه کافی زیاد است که بتوانیم ریسک های متنوعی را تجربه کنیم ؟ ترس های مختلف در دنیای سرمایه گذاری را چطور شکست دهیم ؟ نتیجه تنها در صورت اقدام به وجود می آید و برای بهبود و پیشرفت وضعیت مالی باید دست به اقدامات آگاهانه بزنیم .

قدم حیاتی برای خروج از درجا زدن

قدم اول – آشنایی عملی با اصطلاحات و تعاریف دنیای تجارت به زبان ساده مفاهیمی از قبیل : انواع درآمد ، کنترل هزینه ، انواع سرمایه گذاری و تنوع سوددهی آنها ، صورت حساب های ماهانه ، سالانه و …

4 – قدم دوم : تعیین صحیح جایگاه شغلی مورد نظرمان در دنیای تجارت .

برخی از افراد مدام در حال شغل عوض کردن هستند بدون آن که جایگاه شغلی خود را تغییر دهند و در نتیجه همیشه از شغلشان ناراضی هستند ، در حالی که آنها باید ابتدا جایگاه اصلی شغل خود را انتخاب کنند .

قدم سوم : بالا بردن سطح لیاقت و گسترش انتظار از خودمان

هنگامی که صحبت از خواستن می شود معمولا میزان محدودیت فکر یا سقف ذهنی خود را طلب می کنیم . چاره این حالت در این است که محدودیت های ذهنی خود را منفجر کنیم تا بتوانیم خود را به سبک زندگی ایده آل مان نزدیک کنیم .

قدم چهارم : شکست ، ترس

ترس بزرگترین مانع هر موفقیتی است . ترس از تغییر شغل ، ترس از سرمایه گذاری ، ترس از افزایش سطح خواسته و …

ما به شجاعی نیاز داریم که بتواند ما را به آن سوی ترس هایمان ببرد . بهترین راه غلبه بر ترس ، اقدام و مواجهه با آن است ولی به صورتی کاملا آگاهانه .

پاسخ فوق العاده به یک نیاز

آیا یک خانم خانه دار ، یک فرد کارمند ، یک تاجر ، یک فروشنده یا یک فارغ التحصیل می تواند درآمد زایی در حد یک کار آفرین برتر داشته باشد ؟

در دنیای امروز با توجه به آموزش های آکادمیک و حرفه ای و با وجود امکانات جدید و پیشرفته همه میتوانند به صورت هوشمندانه خود را از چرخه دورانی خلاص و در مدت زمانی بسیار کوتاه به آزادی مالی و زمانی دست یابند . کافی است با هر آنچه در اختیار داری شروع کنی .

یک شروع هوشمندانه : شبیه ساز دنیای تجارت واقعی

کارگاه یک ذهن ثروتمند با تلفیق چند سبک آموزش در مجال بی نظیر که 4 نفر شرکت کننده بتواند ذهنیت ها و عملکرد خود را در دنیای تجارت محک بزنند ، فرصتی است برای عملیاتی کردن آموزش های تئوری و آمادگی برای ورود به دنیای استقلال مالیو تجربه سبک ثروتمندی . اینکه چطور به یک برنامه قابل اجرای واقعی دست پیدا کنیم تا بتوانیم بدون محتمل شدن ریسک و ضرر در سرمایه و زمان مان از چرخه روزمرگی مالی خارج شویم از اهداف این کارگاه است .

درباه ما

دوران کودکی سرشار از خلاقیت و انرژی است و فارغ از هر گونه محدودیت ، بسیاری از ما آینده خود را به صورت قهرمان های مورد علاقه مان ترسیم می کنیم . در آن دوران پر از تخیل من هم رویای خودم رو ساخته بودم .

5 – یک آکادمی ولی نه از آن مکان هایی که افراد خارق العاده و منحصر به فرد را که در آن جمع آوری کرده و آموزش دهد ، بلکه برعکس محیط و سیستمی که بتواند از هر فرد عادی یک شخص شگفت انگیز بسازد . البته نه افرادی که در هوا پرواز کنند بلکه اشخاصی که بتوانند بین جنبه های اصلی زندگی شان یعنی ثروت ، سلامتی ، شادی ، ، روابط و معنویت ، تعادل ایجاد کرده و در همه ابعاد رشد کنند . یک مرکز برای کمک به افراد تا بتوانند قهرمان درون خودشان را بشناسند و آنرا باور کرده و سپس بیدارش کنند تا به کمک این نیروی بیکران از زندگی خود یک شاهکار خلق کنند .

نویسنده : عباس عباسی – موسسه تحول ذهن پویا

انتشار : هفت گنج

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی