آشپزي و شيريني پزي نوشیدنی

طرز تهیه ۳ نوع اسموتی پروتئینی مناسب ورزشکاران

آموزش طرز تهیه ۳ نوع اسموتی پروتئینی مناسب ورزشکاران . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

اسموتی پروتئینی توت فرنگی و ماست ایسلندی

مواد لازم برای تهیه اسموتی توت فرنگی و ماست ایسلندی

۶ عدد توت فرنگی
یک قاشق غذاخوری جو دوسر
نصف فنجان ماست ایسلندی کاله
2 قاشق غذاخوری عسل
نصف فنجان آب

طرز تهیه

ابتدا توت فرنگی‌ها را خوب بشویید سپس دستگاه مخلوط‌کن را آماده کنید. توت فرنگی، جو دو سر، عسل، ماست ایسلندی و نصف فنجان آب را داخل مخلوط‌کن بریزید و آنقدر هم بزنید تا مواد یکدست شده و مایعی کرمی حاصل شود. اسموتی آماده است. اگر می‌خواهید از حداکثر مواد مغذی موجود در این اسموتی استفاده کنید، نوشیدنی را بلافاصله بعد از تهیه، بنوشید.

اسموتی توت فرنگی و ماست را می‌توانید در وعده صبحانه یا زمانی که احساس می‌کنید سطح انرژی شما افت کرده است، مصرف کنید.
طرز تهیه ۳ نوع اسموتی پروتئینی مناسب ورزشکاران

اسموتی گردو و ماست

مواد لازم

۶ عدد گردو
یک فنجان ماست ایسلندی
یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل
یک قاشق غذاخوری کشمش

طرز تهیه

گردو، ماست، عصاره وانیل را داخل مخلوط‌کن بریزید و آنقدر هم بزنید تا حالت کرمی پیدا کند. سپس یک قاشق غذاخوری کشمش اضافه کنید.

طرز تهیه اسموتی شکلات و جو

مواد لازم برای تهیه اسموتی شکلات و جو

۱۰ قاشق غذاخوری پودر شکلات
۳ قاشق غذاخوری جو دوسر
۱ فنجان شیر
۱ قاشق غذاخوری گل تاج خروس
۵ عدد گردو

طرز تهیه

همه مواد را داخل دستگاه مخلوط‌کن ریخته و تا زمانی که به خوبی با هم ترکیب شوند به مخلوط کردن ادامه دهید.

این اسموتی را می‌توانید اواسط صبح یا هر زمانی که احساس می‌کنید به افزایش انرژی نیاز دارید، مصرف کنید.
طرز تهیه ۳ نوع اسموتی پروتئینی مناسب ورزشکاران

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی