آشپزي و شيريني پزي نوشیدنی

طرز تهیه نوشیدنی انرژی زای خانگی درست کنیم

آموزش طرز تهیه نوشیدنی انرژی زای خانگی درست کنیم . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
به جای خریدن نوشیدنی های انرژی زا که برای سلامت هم مضر هستن خودتون توی خونه یه نوشیدنی انرژی زای سالم با شکر و کافئین کمتر درست کنید تا هم ضرر کمتری داشته باشه و هم خستگی رو از تنتون دربیاره. اینجا با مواد لازم و خواص نوشیدنی های انرژی زای خانگی آشنا بشید.
طرز تهیه نوشیدنی انرژی زای خانگی درست کنیم
نوشیدنی شماره ۱: روزانه ۳ الی ۴ لیوان

مواد لازم: آب تصفیه شده – ۱ اسلایس لیمو – مقدار کمی فلفل قرمز

علاوه بر این که روزانه باید ۷ الی ۸ ساعت بخوابید آبرسانی به بدن نیز اهمیت زیادی دارد تا عملکرد بدن در سطح بالایی قرار بگیرد. مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی فقط آب، لیمو و مقدار کمی فلفل قرمز است. لیمو هم به نوشیدنی طعم خوبی می دهد و هم تاثیر قلیایی روی سیستم بدن دارد که به بدن کمک می کند سطح PH متعادلی داشته باشد. فلفل قرمز نیز با سالم نگه داشتن سیستم قلبی عروقی بدن از قلب محافظت می کند. ترکیب این مواد با ۴ الی ۵ لیوان آب همان تاثیر ۸ لیوان آب روزانه را خواهد داشت.
نوشیدنی شماره ۲: روزانه به مقدار مورد نیاز (خوردن این نوشیدنی شب ها پیشنهاد نمی شود)

نوشیدنی شماره ۳: صبح ها ۱ لیوان

مواد لازم:

۱ عدد موز رسیده

¼ پیمانه بادام یا ۲ قاشق غذاخوری کره بادام

۱ قاشق پودر پروتئین آب پنیر

۲ عدد برگ کلم پیچ

½ پیمانه ماستچ

۱ قاشق غذاخوری بذر کتان

۱ پیمانه شیر

۶۰ درصد خانم ها در برنامه های غذایی خود به اندازه کافی پروتئین دریافت نمی کنند و این اولین دلیل خستگی آن هاست. با این نوشیدنی پروتئینی صبحانه روز خود را پر انرژی شروع کنید. می توانید این نوشیدنی را همراه با نان تست غلات کامل میل کنید.
طرز تهیه نوشیدنی انرژی زای خانگی درست کنیم

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی