آشپزي و شيريني پزي سالاد ها

طرز تهیه سالاد کلم و ذرت

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سالاد کلم و ذرت . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
سالاد کلم و ذرت یکی از سالاد های خوشمزه و پرطرفدار می باشد و از مواد ساده ای همچون کلم سفید و بنفش، ذرت و کشمش درست می شود. به دلیل اینکه در تهیه این سالاد، از کلم، هویچ و ذرت استفاده می شود برای سلامتی بدن بسیار مفید است و واقعا این سالاد با سس مخصوص اش طعم بی نظیری دارد.

مواد لازم:

کلم بنفش ۱ پیمانه
کلم سفید ۲ پیمانه
هویج کوچک رنده شده ۲ عدد
ذرت نصف پیمانه
شوید خشک یک قاشق غذاخوری
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
ماست خامه ای 3 قاشق غذا خوری
کشمش 3 قاشق غذا خوری
آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

طرز تهیه

1. برای تهیه این سالاد خوشمزه، ابتدا کلم ها را به صورت شته های باریک و نازک خرد می کنیم. هویچ ها را هم با رنده به صورت ریز رنده می کنیم. برای شروع کلم های خرد شده + هویچ خرد شده + ذرت و کشمش را در یک ظرف مناسب می ریزیم و همه مواد سالاد را باهم مخلوط می کنیم.

2. هم اکنون باید سس مخصوص این سالاد را آماده کنیم. برای این کار ماست خامه ای + سس مایونز را در یک ظف مناسب می ریزیم و هم می زنیم تا باهم مخلوط شوند. سپس شوید + مقداری آبلیمو، نمک و فلفل را اضافه می کنیم و بعدش همه مواد سس را باهم مخلوط می کنیم. مقدار آبلیمو، نمک و فلفل بستگی به سلیقه و ذائیقه خودتان دارد.

3. بعد از اینکه سس سالاد را آماده کرده ایم آن را بر روی مواد سالاد می ریزیم و مواد سالاد را هم می زنیم تا با سس مخلوط شوند. بعد از اینکه تمامی مواد سالاد به سس آغشته شدند، سالاد را به مدت 3 ساعت در یخچال می گذاریم تا به اصطلاح خودش را بگیرد. امیدواریم از خوردن این سالاد خوشمزه و خوش طعم لذت ببرید.
طرز تهیه سالاد کلم و ذرت

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی