تناسب اندام سلامت

ساده ترين و موثرترين روشها براي كاهش وزن آقايان

طبق بررسی مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در سال ۲۰۰۹ در حدود ۳۷.۵ میلیون مرد چاق در آمریکا وجود داشته است. اگر شما اضافه وزن دارید یا چاق هستید، خودتان را در معرض خطر بیماری‌های متعددی مانند دیابت و بیماری‌های قلبی قرار داده‌اید...
طبق بررسی مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در سال ۲۰۰۹ در حدود ۳۷.۵ میلیون مرد چاق در آمریکا وجود داشته استاگر شما اضافه وزن دارید یا چاق هستید، خودتان را در معرض خطر بیماری‌های متعددی مانند دیابت و بیماری‌های قلبی قرار داده‌اید.

كاهش وزن مردان

اما لازم نیست که الزاما یکی از اعضای این آمار باشیدبرنامه‌ی ما را که شامل ورزش و رژیم غذایی سالم است را دنبال کنید تا خودتان را به وزن سالم برسانید.

قدم اول:

در هفته بیشتر از ۲۵۰ دقیقه با شدت متوسط ورزش کاردیو انجام دهیدطبق یکی از نشست‌های کالج پزشکی ورزشی آمریکا، این هدف، بطور بالینی کاهش وزن قابل توجهی را نشان داده استاگر شما بتوانید فقط ۱۵۰ تا ۲۵۰ دقیقه در هفته ورزش کنید، ممکن است شاهد کاهش وزن متوسطی باشید.

قدم دوم:

موسسه‌ی mayo clinic توصیه می‌کند که تمرینات استقامتی مانند تمرین با وزنه، پیلاتس و یوگا را دوبار در هفته انجام دهید.تمرینات استقامتی، نتایج کاهش وزن قابل توجهی ندارند، اما برای سلامتی کلی شما ضروری هستند. Mayo clinic خاطر نشان می‌کند که اگر توده‌ی عضلانی بیشتری داشته باشید، حتی در حالت استراحت هم کالری بیشتری خواهید سوزاند.

قدم سوم:

مصرف کالری‌تان را کاهش دهیدبرای کاهش وزن، ضروری است که بیشتر از مقداری که کالری مصرف می‌کنید، کالری بسوزانیدبه گفته کالج پزشکی ورزشی آمریکا، ترکیب رژیم غذایی با ورزش، برای کاهش وزن موثرتر از فقط ورزش استمردان بطور طبیعی باید حدود ۲۵۰۰ کالری در روز مصرف کنند تا وزنشان ثابت بمانداما می‌توانند کالری شان را بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ کالری در روز کاهش دهند.

هشدار:

همیشه قبل از شروع یک برنامه‌ی کاهش وزن، با یک پزشک مشورت کنید.

نکته:

هدف، کاهش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری در روز استدر اینصورت کاهش وزنی بی خطر به میزان نیم تا یک کیلوگرم در هفته خواهید داشت.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: تناسب اندام

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی