تناسب اندام سلامت

ساده ترين روش ها براي لاغر شدن تا عيد نوروز

اگر مي خواهيد در اين مدت باقيمانده سال، مقداري از چربي هاي اضافه خود را كم كنيد ، با ما همراه شويد...

بررسی ها نشان می دهند، اگر اهل خوردن تنقلات آدامس، چیپس و پفک هستید تمامی آنها را در این 1 ماه باقی مانده کنار بگذارید و میان وعده های خود را با “بیسکویت های سبوس دار” و میوه و سبزیجات پر کنید.

کاهش-وزن-2

لاغرشدن های سریع و در کمترین بازه زمانی علاوه بر فشارهای زیادی که به بدن می آورند باعث ریزش مو و طاسی نیز می شوند اما یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد لاغر شدن سریع نیز اگر از روی اصول و قواعد خاصی باشد می توانند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

با نزدیک شدن به عید مراجعه خانم ها به باشگاه های ورزشی و کلینیک های چاقی و لاغری زیادی می شود اما در کنار تمام این هزینه ها اگر از رژیم غذایی صحیحی پیروی نکنید هرگز نمی توان به تناسب اندام دلخواه دست یافت.

  • بررسی ها نشان می دهند، اگر اهل خوردن تنقلات آدامس، چیپس و پفک هستید تمامی آنها را در این 1 ماه باقی مانده کنار بگذارید و میان وعده های خود را با “بیسکویت های سبوس دار” و میوه و سبزیجات پر کنید.
  • در وعده صبحانه به جای قند و شکر از قندهای طبيعي استفاده کنید
  • خوردن یک عدد سیب در وعده صبحانه به شما کمک میکند تا چربی بیشتری بسوزانید
  • مایعات مصرفی خود را افزایش دهید
  • برنج خود را محدود کنید
  • اگر احساس گرسنگی در طول روز کردید باید میوه و سبزیجات بخورید
  • حذف نان و برنج نقش و سهم زیادی در لاغری شما در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند داشته باشد
  • ورزش و” پیاده روی روزانه” هر چند بسیار کم می تواند باعث کاهش تجمیع چربی در بدن شما شود و پوست شما را شاداب و شفاف می کند.
  • زنجبیل، فلفل، قرص چای سبز و چای سبز “مکمل های رژیمی” در کنار رژیمی صحیح شما را به آرزویتان نزدیک می کند.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

تقویم فارسی اندروید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

کانال یوتوب چی با چی

مطالب پیشنهادی