آرايش صورت و مو مد و زيبايي

ترفندهایی ساده برای آرایش عروس

تقویم فارسی اندروید

جشن عروسی یکی از مهمترین رویدادهای زندگی هر شخص است بنابراین عروس ها همیشه به دنبال ترفندهایی برای انتخاب دسته گل، لباس و آرایش عروس شان هستند تا بتواند به آنها در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم کمک کند.

در مورد دسته گل عروس و لباس عروسی که می توانید هر چه را که به اولویت ها و سلیقه تان بستگی دارد انتخاب کنید اما در مورد آرایش ما اینجا هستیم که به شما ترفندهایی آموزش دهیم تا دوام آرایش تان را افزایش دهید و چهره ای طبیعی و زیبا داشته باشید.

آرایش عروسی
آرایش و زیبایی

در این روز به خصوص بهتر است حتی اگر در آرایش کردن متبحر هستید، خود را به یک آرایشگر حرفه ای بسپارید. او می داند چه کند تا شما در عکس ها آرایش بی نقصی داشته باشید و یا آرایش خود را در آتلیه، هنگام شام خوردن، رقص و تا پایان شب به خوبی حفظ نمایید. پیش از آنکه با آرایشگرتان قرارداد ببندید از او درباره محصولاتی که استفاده می کند سوال کنید. این مطلب می تواند درباره سوالاتی که از آرایشگرتان می پرسید به شما کمک کند.

پیش از مراسم هم باید حسابی تحقیق کنید تا بدانید چه سبک آرایشی را بیشتر می پسندید. برخی از عروس ها آرایش سنتی و پر زرق وبرق را می پسندند و برخی دیگر آرایش مدرن باب دلشان است. برخی آرایش غلیظ را دوست دارند و برخی گریم و آرایش ساده را می پسندند. شما باید در مورد سلیقه خود با آرایشگرتان صحبت کنید. گذشته از سبک آرایش، ترفندهایی وجود دارد که شما برای داشتن یک آرایش زیبا و کامل می توانید از آنها پیروی کنید.

برای دانستن این فنون و ترفندها با ما همراه باشید :

آمادگی پوست برای جشن عروسی

اگر پوست مستعدی دارید و احساس می کنید نیاز به مراقبت بیشتری دارید بهتر است از سه یا چهار ماه قبل از عروسی نزد یک متخصص پوست بروید تا یک رژیم پوستی مناسب برای تان تجویز کند و در جشن عروسی تان حسابی شگفت انگیز باشید.

مدل آرایش عروسی

برای مدل دادن به ابروهایتان به یاد داشته باشید که بین 5 تا 7 روز پیش از جشن اقدام به این کار کنید زیرا ابرو برداشتن در روز عروسی می تواند قرمزی ناخوشایندی روی پوست تان ایجاد کند که پوشاندن آن گاهی دشوار است.

در روز عروسی حتما از تمیز بودن و مرطوب بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید. پیش از انجام مراحل آرایش عروس از یک مرطوب کننده برای پوست صورت تان استفاده کنید. اگر پوست تان مستعد جوش و آکنه است حتما از مرطوب کننده بدون چربی استفاده نمایید. بیست دقیقه منتظر بمانید تا مرطوب کننده به خوبی جذب صورت شود.

از یک پرایمر خوب برای آرایش عروس استفاده کنید.

مدل آرایش عروسی

برای اینکه کرم پودرتان تا آخر شب روی پوست باقی بماند بهتر است از یک پرایمر استفاده کنید. پرایمر را پس از مرطوب کننده و پیش از کرم پودر روی پوست اعمال نمایید. پرایمر نقایص صورت را برطرف کرده و ماندگاری کرم پودرتان را افزایش می دهد. پرایمر می تواند منافذ پوست و چروک های صورت را کاهش دهد و سطحی صاف و بی نقص برای آرایش عروسی ایجاد کند. پرایمر برای انواع پوست از جمله پوست حساس، پوست چرب، پوست جوش دار، پوست خشک و… وجود دارد و همچنین پرایمرهای رنگی می توانند به کاهش زردی پوست، آثار خستگی و قرمزی پوست کمک کنند.

کرم پودر عالی

هر چه محصول بهتری را به عنوان کرم پودر انتخاب کنید بهتر است. یک کرم پودر عالی می تواند به راحتی نقایصی مثل جوش و جای جوش، رنگ پریدگی، سیاهی دور چشم و … را بپوشاند. برای یافتن کرم پودر مناسب باید از تطابق رنگ آن با پوست تان اطمینان حاصل کنید. اگر رنگ آن با رنگ طبیعی پوست تان مطابقت نداشته باشد، چهره ای مصنوعی خواهید داشت.

آرایش عروسی

کرم پودر را با یک برس حرفه ای روی صورت بزنید و سعی کنید از استخوان فک آن را به سمت گردن پخش نمایید. این کار باعث می شود هیچ خط تقسیمی روی صورت تان وجود نداشته باشد و گردن و صورت دو رنگ نشود. در عکس ها مشاهده کنید که پوست صورت تان از بقیه اندامتان روشن تر یا تیره تر نباشد.

برای سیاهی دور چشم از کانسیلر برای پوشانندگی استفاده کنید که از کرم پودرتان روشن تر باشد.

استفاده از پودر برای دوام بیشتر آرایش عروس

آرایش عروسی

شاید شما چندان عادت به استفاده از پودر در آرایش تان نداشته باشید اما این کار می تواند باعث ماندگاری بیشتر کرم پودر و کانسیلر شود. توصیه می شود از پودرهای مات استفاده کنید تا آرایش تان تا آخر شب زیبا باقی بماند. اگر از پودر فشرده استفاده می کنید به یاد داشته باشید که تن رنگ آن با کرم پودرتان یکسان باشد. برای زدن پودر از برس های بزرگ استفاده کنید.

به یاد داشته باشید اگر لباس تان باز است کمی از پودر را روی گردن و شانه هایتان نیز بزنید تا بدنت تان نور را منعکس نکند.

هایلایتر و کانتور

آرایش عروسی

پودر و کرم پودر زیاد روی صورت ممکن است حالات طبیعی را از چهره بگیرند و صورت را مصنوعی جلوه دهند. برای رفع این مشکل می توانید نشانه ها و خطوط صورت را برجسته کنید. به کمک هایلایتر و کانتورینگ صورت این امر ممکن است و شما می توانید ویژگی های خاص خود را برجسته کنید. نقاطی از چهره که باید تاکید شوند شامل استخوان گونه، استخوان ابرو، کمان ابرو، استخوان بینی، مرکز چانه، سیب گونه و استخوان های فک هستند.

این کار نه تنها باعث تعادل اجزای صورت می شود بلکه درخششی به صورت می دهد که آن را از حالت مصنوعی خارج می کند. درخششی که همه عروس ها برای آرایش عروس خود انتظار دارند.

مقدار مناسب رژگونه برای عروس

 

آرایش عروسی

برای زیبا به نظر رسیدن در عکس های عروسی حتما از یک رنگ طبیعی برای سیب گونه خود استفاده کنید. رنگ های صورتی یا سرخ نسبت به رنگ های قهوه ای بسیار جلوه طبیعی تری دارند. نگران نباشید اگر در آینه احساس سرخی بیش از حد روی گونه تان دارید زیرا فلاش های دوربین کمی شما را رنگ پریده تر از آنچه خود می بینید نشان می دهند. اگر شما عکسی از افراد مشهور می بینید که رژگونه بسیار کمرنگی روی صورت زده اند، بدانید که در واقع آن رنگ کمی سرخ تر از چیزیست که شما می بینید و در عکس همه چیز کم نور تر به نظر می رسد.

آرایش چشم در آرایش عروس

در ابتدا برای اینکه آرایش چشم تان تا انتهای جشن عروسی تمیز و سالم باقی بماند حتما از پرایمر چشم روی کل سطح پلک تان استفاده کنید. پرایمر چشم باعث می شود خطوط سایه چشم بریده بریده نشوند و آرایش چشم تان به مرور محو نشود. حتما از چند لایه سایه استفاده کنید و یک سایه را به عنوان رنگ پایه انتخاب نمایید. رنگ پایه حتما باید رنگی خنثی شبیه به پوست تان داشته باشد و آن را از مژه ها تا ابروهایتان بکشید.

آرایش عروسی

نوع آرایش بستگی به سلیقه و انتخاب شما دارد اما فراموش نکنید برای آرایش عروس حتما از محصولات ضد آب استفاده کنید. در آرایش عروسی هم می توان از سایه مات و هم براق استفاده کرد اما حتما از سایه ای مرواریدی و براق در گوشه داخلی چشم نزدیک به استخوان بینی استفاده نمایید. رنگ های تیره تر برای گوشه خارجی چشم مناسب هستند و سعی کنید خطوط سایه را به کمک یک فرچه نرم محو کنید. هیچ خطوط خشن و تیزی نباید روی صورت باقی بماند. مژه ها مهمترین بخش آرایش چشم هستند. ابتدا مژه ها را فر کنید، ریمل بزنید و سپس از اکستنشن مژه یا مژه مصنوعی استفاده کنید. سعی کنید به نحو احسن، چسب مژه را پوشش دهید تا چشمانی خارق العاده داشته باشید.

رژ لب ماندگار

هیچ قاعده و قانونی برای انتخاب رژ لب جامد و مایع وجود ندارد اما رنگ های قرمز و شرابی رنگ های پر طرفدار تری میان عروس ها هستند. انتخاب رنگ هم به سلیقه عروس که می خواهد آرایشش طبیعی تر باشد و یا تمرکز روی چشم هایش باشد بستگی دارد. صرف نظر از ترجیح عروس، به یاد داشته باشید حتما از خط لبی استفاده کنید که رنگش با رنگ رژ لب مطابقت داشته باشد. داخل لب را با خط لب پر کنید و از بیرون زدگی رژ لب به کمک خط لب جلوگیری نمایید. رنگ خط لب اگر از رژ لب کمی عمیق تر باشد در عکس ها زیبا تر دیده می شود.

آرایش عروسی

پس از اینکه به لب هایتان رژ لب زدید، با یک دستمال اضافه آن را بگیرید و سپس مجددا رژ لب بزنید. این کار باعث ماندگاری بیشتر رژ لب تان می شود. با این حال شما باید حتما آن محصول را در تمام مدت جشن به همراه داشته باشید و تمدیدش کنید. اگر برای آرایش عروس نزد یک آرایشگر حرفه ای می روید از او سمپل رژ لبی که برای تان استفاده می کند را بخواهید.

در کیف عروسی همیشه یک پودر فشرده و چند دستمال به همراه داشته باشید تا چربی اضافی صورت را بگیرید و بدین ترتیب عکس های بهتری داشته باشید. امیدواریم این راهنمایی ها برای شما مفید واقع شوند.

منبع : tinytouchups

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی