اسرار خانه داري دانستنی های بعد از ازدواج

بهترین جاروبرقی برای جهیزیه کدام مدل است؟

تقویم فارسی اندروید

جاروبرقی یکی از لوازم ضروری در زمان خرید جهیزیه قسطی است. از آنجایی که هیچ جایگزین بهتری از جاروبرقی جهت تمیز کردن وجود ندارد، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین برندهای جاروبرقی را که می‌توانید از شهر لوازم خانگی خریداری کنید، به شما معرفی کنیم. در ادامه با برند جاروبرقی سامسونگ، ویداس، پارس خزر، ال جی و… و مدل‌های این برندها آشنا می‌شوید.

جاروبرقی سامسونگ

اشکال ظاهری و رنگ‌های متنوع جاروبرقی‌های این برند در کنار توان مصرفی و تولید آن‌ها در انواع کیسه‌ای و بدون کیسه، باعث محبوبیت بالا و تقاضا زیاد در بازار شده است. سامسونگ با استفاده از سایکلون (cyclone)، قدرت مکش جاروبرقی‌های خود را بالا برده است و قادر است موهای چسبیده به سطوح، پرزها و انواع ذرات را جمع کند. برای خرید جاروبرقی جهیزیه، ۴ مدل‌ زیر را از برند سامسونگ پیشنهاد می‌دهیم:

  • جاروبرقی سامسونگ مدل SCM20M2520
  • جاروبرقی سامسونگ مدل KING-20
  • جاروبرقی سامسونگ مدل CROWN 2400
  • جاروبرقی سامسونگ مدل Prince 3

جاروبرقی ویداس

ویداس مثالی دیگر در میان برندهای جاروبرقی پیشنهادی جهیزیه است. ویداس را بیشتر به خاطر تولیدات لوازم خانگی باکیفیت و بادوام می‌شناسند که محصولاتش نیز قیمت بسیار خوبی دارند. جاروبرقی‌های ویداس در مدل سطلی و معمولی تولید می‌شوند. مدل‌هایی از این جاروبرقی دارای قابلیت مکش آب نیز هستند و می‌توانید به‌ راحتی مایعات ریخته شده را با آن جمع‌آوری کنید.

خوب است بدانید در جاروبرقی‌های ویداس، فیلترهای بهداشتی به‌کاررفته که از پخش‌شدن ذرات در محیط جلوگیری می‌کنند تا دیگر برای کاربران مشکلات آلرژیک به وجود نیاید و فضا عاری از آلودگی باشد.

از جمله مدل‌های جاروبرقی ویداس:

  • جاروبرقی ویداس مدل VIR-7476

جاروبرقی فیلیپس

برند هلندی فیلیپس یکی از بهترین برندهای جاروبرقی خارجی است که می‌توانید برای خرید جهیزیه روی آن حساب کنید. کیفیت بالا در کنار خوش‌ساخت بودن باعث شده تا عملکردی رضایت‌بخش برای کاربران داشته باشند.

فیلیپس برندی است که روی کاهش صدای جاروبرقی‌ها بسیار کار کرده و در این امر حسابی هم موفق شد. خرطوم جاروهای فیلیپس جریان هوا و آشغال را به‌خوبی گردش می‌دهد تا چیزی در آن گیر نکند. سری جاروبرقی‌های این برند دارای عملکرد بسیار مطلوبی در جمع‌آوری مو، نخ و ذراتی هستند. چرخ‌های جاروبرقی‌های این برند روان هستند و باعث می‌شوند تا جاروها به‌راحتی روی سطوح مختلف حرکت کنند.

از جمله مدل‌های جاروبرقی فیلیپس عبارتند از:

  • جاروبرقی فیلیپس FC-8295
  • جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01
  • جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی سیزلر

احتمالا نام سیزلر آنچنان برایتان آشنا نباشد. اما باید بدانید که سیزلر یک برند ترکی است که جاروهای تولیدی آن‌ها از قدرت خوبی برخوردارند. اکثر جاروهای سیزلر از نوع جاروهای سطلی هستند که قدرت مکش بالا و صدای نه چندان زیاد آن‌ها، از جمله نقاط قوتشان به شمار می‌آیند.

از جمله مدل‌های جاروبرقی سیزلر:

  • جاروبرقی سطلی سیزلر مدل mvc8000

جاروبرقی ال جی

ال جی قطعا می‌تواند برای خرید جاروبرقی جهیزیه انتخاب خوبی باشد؛ چرا که این برند سلایق مختلف را تحت پوشش قرار داده است. ظاهر جاروها در این برند تنها به شکل تخم‌مرغی معمول که از جاروبرقی انتظار داریم، محدود نمی‌شود؛ بلکه شمایل مختلفی دارد.

از جمله خصوصیات خوبی که ال جی در جاروهای جدید خود به‌ کار برده است، شامل: سیستم فیلتراسیون قوی با جذب تقریبا تمام ذرات، کم‌صدا یا بی‌صدا بودن آن‌ها و در عین حال بی‌کیسه می‌شود. جاروهای ال جی را بدون نگرانی از خراب شدن می‌توانید سالیان سال استفاده کنید.

از جمله مدل‌های جاروبرقی ال جی عبارتند از:

  • جاروبرقی ال جی مدل VB-7320HTS
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-2320
  • جاروبرقی مخزنی ال جی 2000 وات
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-3822

جاروبرقی پاناسونیک

این برند ژاپنی بیش از یک قرن سابقه درخشان در تولید لوازم دارد و اعتبار بالایش را با عرضه و توسعه محصولات کاربردی قدرتمند در طول سال‌ها به دست آورده است. جاروبرقی‌های مارک پاناسونیک سه شاخصه کارکرد گسترده، قدرت جذب و مکش بسیار بالایی دارند. طراحی بدنه محکم جاروبرقی‌ها باعث شده تا انتخاب اول خرید خانواده‌ها برای جهیزیه باشد.

از جمله مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک عبارتند از:

  • جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813
  • جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915
  • جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717

جاروبرقی پارس خزر

رضایت کاربران از جاروبرقی‌های پارس خزر بسیار زیاد است و تقریبا اکثر نوعروس‌ها این برند را برای خرید جهیزیه انتخاب می‌کنند. پارس خزر در افزایش کیفیت محصولات خود تلاش کرده و توانسته نظر مثبت مشتریان را جلب کند.

جاروبرقی‌های این برند از نظر مدل ظاهری و سایز و ابعاد، قیمت، فیلتر تنوع خوبی دارند و به‌راحتی می‌شود مدلی را پیدا کنید که مدنظر دارید. در مدل‌های جدید جاروبرقی‌های برند پارس خزر شاهد کاهش صدا هستیم تا از آلودگی‌های صوتی و مزاحمت جلوگیری شود. لوله‌های تلسکوپی در جاروبرقی‌های پارس خزر باعث شده تا بتوانید ارتفاع آن را با توجه به قد خود کم و زیاد کنید. همچنین در سری‌های مختلف به‌راحتی می‌توانید همه‌ درزها و قسمت‌هایی که تمیز کردنشان سخت است مرتب کنید.

از جمله مدل‌های جاروبرقی پارس خزر عبارتند از:

  • جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل TORNADO
  • جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200-Chrome
  • جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500S

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله خواندید، انواع متنوعی از جاروبرقی‌های خارجی و ایرانی از برندهای مختلف با ویژگی‌های خاص در بازار ایران به فروش می‌رسند. این تنوع بالا به شما حق انتخاب می‌دهد و می‌توانید با توجه به نیاز و علاقه، مدل انتخابی را برای جهیزیه خریداری کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی