تبلیغ رپورتاژ

بهترین ادکلن‌های زنانه با قیمت مناسب

تقویم فارسی اندروید
بهترین ادکلن‌های زنانه

مثل تمام چیزهای دیگر، قیمت عطر زنانه هم بالا رفته و به همین دلیل بسیاری از عطرهای گران از سبد خرید خانم‌ها حذف شده و در عوض استقبال از عطرهایی با قیمت مناسب بیشتر شده است. جالب اینجاست که کیفیت بسیاری از این عطرها دست کمی از برندهای گران قیمت ندارد! ما در این مقاله فهرستی 10 تایی از این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت خوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادو پرفیوم زنانه نامبر ناین پولو بورلی هیلز

یکی از معروف‌ترین انواع عطر زنانه با قیمت مناسب، ادو پرفیوم نامبر ناین پولو بورلی هیلز از برند پولو است. این عطر جذاب که در شیشه مدرن با ترکیب نقره‌ای، آبی و سرخابی قرار گرفته است، بویی ملایم و شیرین دارد که بخشی از این شیرینی را از گل‌ها و بخش دیگر آن را از میوه‌ها وام گرفته است. نت‌های اولیه پولو نامبر ناین، شامل پرتقال تو سرخ و رزبری شده و در نت‌های میانی ترکیب جذاب شکوفه پرتقال و پیچ امین‌الدوله به مشام خواهد رسید.نت‌های پایه این عطر خوشبو نیز به مشک، عنبر و وانیل اختصاص پیدا کرده است. پولو نامبر ناین با حجم 50 و 100 میل و قیمتی حدود پانصد هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه میس ویزاری روبرتو ویزاری

اگر موقع خرید عطر بیشتر جذب رایحه‌های تلخ و شیرین و گرم می‌شوید، عطر زنانه میس ویزاری از برند روبرتو ویزاری را از دست ندهید. این عطر که جزو عطرهای نسبتا جدید و تولید سال 2019 است. عطری با یک شیشه سفید ساده اما شیک و رایحه‌ای که می‌تواند خیلی زود نظرها را به خود جلب کند.

میس ویزاری با ترکیبی از عطرهای گل یاس و گل شب‌بو در مشام شما خواهد پیچید. در میانه راه نوبت به رونمایی از عطر مریم و زنبق به عنوان نت‌های میانی است و در نهایت تمامی این رایحه‎ها بر بستری از رایحه مشک، چوب صندل، چوب سدر و عنبر قرار خواهند گرفت. این عطر قیمتی مناسب، حدود 500 هزار تومان دارد و برای استفاده در بیشتر فصول سال مناسب است.

ادو تویلت زنانه دارک پلیس

انواع ادو تویلت یا ادکلن زنانه نسبت به ادو پرفیوم‌ها غلظت کمتری دارند و به همین دلیل رایحه‌ای ملایم و مناسب استفاده روزمره خواهند داشت. ادو تویلت زنانه دارک از برند پلیس نیز یکی از این موارد است که با داشتن رایحه‌ای گرم و شیرین می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برای خانم‌های علاقمند به این گروه بویایی باشد.

ادو تویلت زنانه دارک پلیس

در اولین لحظات بعد از اسپری شدن این عطر زنانه رایحه بنفشه، ترنج و نارنگی ترکیبی جذاب را به نمایش می‌گذارند. سپس در نت‌های میانی متوجه عطر خوب گاردنیا، گل زنبق و یاس خواهید شد که بسیار ملایم و جذاب وارد عمل شده و نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. نت‌های پایه این عطر نیز از وانیل، چوب صندل و چوب سدر تشکیل شده تا دوام عطر را بالاتر برده و به گرمای آن بیفزایند. از این عطر جذاب برای نشان دادن ابعاد زنانه وجودتان بهره ببرید. قیمت ادو تویلت زنانه دارک پلیس در حال حاضر حدود 400 هزار تومان است.

ادو پرفیوم زنانه پئونی هورس بال

خانم‌هایی که به گل‌ها علاقمند هستند، احتمالا می‌دانند که یکی از زیباترین و خوشبوترین گل‌ها که تنها ماه‌های اول بهار در دسترس است، گل پئونی است. عطر زنانه پئونی از هورس بال هم دقیقا با الهام از این گل مسحور کننده طراحی و ساخته شده است. پئونی در یک شیشه صورتی ملایم با درب طلایی قرار گرفته تا در عین اینکه احساسات ملایم و شیرین زنانه را نشان می‌دهد؛ خبر از داشتن رایحه‌ای لوکس و جذاب داده باشد.

منتقدان به عطر پئونی هورس بال صفت عاشقانه را داده‌اند و کسانی که از آن استفاده می‌کنند، آن را عطری افسونگر می‌دانند. در نت‌های اولیه این عطر، رایحه مرکباتی مثل گریپ فروت و لیمو به همراه ترنج به مشام خواهد رسید. سپس نت‌های میانی به رایحه جذاب یلانگ یلانگ، گل رز و یاس تعلق پیدا خواهد کرد و در نهایت عطر نعناع، وتیور و وانیل وارد عمل می‌شود تا رایحه‌ای منحصر به فرد را ایجاد کند. بنابراین اگر برای خرید عطر به دنبال یک گزینه خاص با رایحه گرم و شیرین هستید، خوب است پئونی را با قیمت حدود 400 هزار تومان مد نظر داشته باشید.

ادو پرفیوم زنانه سنیوریتا ورسای

اگر دوست دارید عطرتان آنقدر جذاب و متمایز باشد که هر کسی به شما رسید، نام آن را از شما بپرسد، عطر زنانه سنیوریتا از برند ورسای را از دست ندهید. این عطر در یک شیشه بسیار زیبا و خاص با برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌های ساده قرار گرفته و از همان لحظه اول، نوید یک تجربه جدید را به شما خواهد داد. سنیوریتا همان‌طور که از اسمش برمی‌آید نماینده یک دختر لاتین پر شر و شور و سرشار از احساس زندگی است.

ادو پرفیوم زنانه

در نت‌های اولیه این عطر لوکس گل زعفران با یاس همراه می‌شود تا شادی و طراوت را در شما و اطرافیان‌تان ایجاد کند. سپس در نت‌های میانی عنبر به عنوان یک عنصر گرم برای نشان دادن گرما و صمیمیت وجود شما دست به کار شده و در نهایت صنوبر و سدر به عنوان دو رایحه پایه جوانی و ماجراجویی شما را نشان خواهند داد. این عطر را می‌توانید با قیمتی حدود 500 هزار تومان تهیه کرده و برای استفاده در شب و روز سراغ آن بروید.

ادو پرفیوم زنانه وایت سافایر پیراسی

برای سفر به دل فیلم‌های طلایی کلاسیک آماده شوید، چون ادو پرفیوم زنانه وایت سافایر از پیراسی قرار است شما را مستقیم به دل حال و هوای بی‌نظیر این فیلم‌ها ببرد و همه چیز را هم با طراحی شیشه کلاسیک و در جذاب خود شروع خواهد کرد.

وایت سافایر یک عطر زنانه شیرین اما بسیار ملایم است که با استفاده از توت سیاه و میوه‌های جنگلی داستان خود را شروع می‌کند. سپس با ترکیبی از مگنولیا، چوب صندل و یاس وارد عمل شده و داستان را به اوج خود می‌رساند. پایان خوش این داستان جذاب کلاسیک هم با استفاده از رایحه خوب کارامل، کاپوچینو و وانیل تکمیل شده و در یادها باقی خواهد ماند، آن هم با بلیتی (قیمتی) که تنها حدود 500 هزار تومان است.

ادو تویلت زنانه چری تمپتیشن وومن سیکرت

یکی از بهترین عطرهایی که می‌توانید با قیمتی مناسب برای استفاده روزمره تهیه کنید، ادکلن زنانه چری تمپتیشن از برند وومن سیکرت است. این عطر شیرین و ملایم در یک شیشه قرمز گیلاسی بسیار خوشرنگ و با‌مزه قرار دارد و در گروه رایحه‌های میوه‌ای قرار می‌گیرد. نت‌های اولیه چری تمپتیشن (وسوسه گیلاس)، عطر میوه‌هایی مثل آناناس، لیمو، پرتقال و سیب با هم ترکیب شده است. در نت‌های میانی عطر گیلاس و رد بری به مشام خواهد رسید و در نهایت نوبت به نوازش مشام با رایحه هلو، گل رز و چوب صندل می‌رسد. برای خرید عطر چری تمپتیشن نیاز به صرف هزینه زیادی ندارید و می‌توانید با صرف حدود 400 هزار تومان این حجم 40 میل این عطر را به کلکسیون خود اضافه کنید.

ادو پرفیوم زنانه گلد بوکت روبرتو ورینو

ادو پرفیوم زنانه گلد بوکت از برند روبرتو ورینو یکی دیگر عطرهایی است که می‌توانید با قیمتی مناسب از رایحه خوب آن لذت ببرید. نام این عطر که به معنای دسته گلی از طلا است، با توجه به رایحه لوکس و شیرین آن انتخاب شده و نماینده زنی شیک و جذاب است.

ادو پرفیوم زنانه گلد بوکت

گلد بوکت روبرتو ورینی با عطر سیکلمه و برگ بنفشه شروع به پخش شدن می‌کند. در ادامه گل رز و مریم در کنار هم قرار گرفته تا نت‌های میانی این عطر را ساخته و توجه‌ها را به خود جلب کنند. نت‌های پایه این عطر نیز شامل وانیل، پچولی و مشک می‌شود تا شیرینی عطر را بر بستری ملایم از گرما و صمیمیت قرار دهند.

ادو پرفیوم زنانه ماندین پاریس بلو

کسانی که به دنبال خرید عطر متفاوتی با قیمت مناسب هستند، می‌توانند روی رایحه جذاب عطر زنانه ماندین از برند پاریس بلو حساب کنند. این عطر علاوه بر اینکه وجه شیطنت‌آمیز شخصیت شما را نشان می‌دهد، می‌تواند با ماندگاری بالا رد شما را در اذهان باقی بگذارد.

ماندین با رایحه‌ای متشکل از گریپ فروت، هلو و فلفل صورتی تاثیرگذاری خود را آغاز می‌کند.در نت‌های میانی به عطر خوش رز، یاس و زنبق فرصت خودنمایی داده و در نهایت تیر نهایی را با رایحه چوب سدر و مشک سفید به هدف خواهد زد. این عطر در یک شیشه شیک و ساده مشابه شیشه جذاب عطر میس دیور قرار گرفته و قیمتی حدود یک میلیون تومان دارد.

ادو تویلت زنانه مجیک هالووین

اگر به دنبال تاثیرگذاری فوری با عطرتان هستید و در عین حال به رایحه وانیل هم ارادت خاصی دارید، ادکلن زنانه مجیک هالووین یکی از گزینه‌های خوب برای شما خواهد بود.

این عطر با رایحه بستنی گلابی، رزبری و ماندارین زرد شروع شده و جادوی خود را با استفاده از گل پئونی صورتی، یاسمن و فرزیا ادامه خواهد داد. اوج این هنرنمایی بر بستری از پچولی، دانه تونکا و وانیل اتفاق می‌افتد و دیگران مسحور شما خواهد کرد. خرید عطر مجیک هالووین با مبلغی حدود یک میلیون تومان امکان‌پذیر است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی