تبلیغ رپورتاژ

کسانی که از روغن خراطین استفاده کرده اند.

تقویم فارسی اندروید

واقعیت روغن خراطین چیست؟ کسانی که از روغن خراطین استفاده کردند چه نتیجه‌ای گرفتند؟ این روزها در مورد روغن خراطین مطالب زیادی می‌شنویم. و افراد زیادی در مورد نتیجه روغن خراطین مانند چاق کردن صورت، برجسته‌سازی گونه و لب‌ها، رشد باسن، بزرگ کردن سینه‌ها در خانم‌ها و رشد و بزرگ شدن آلت در آقایان صحبت می‌کنند. باید گفت این موضوعات حقیقت دارد؛ اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به سراغ روغن خراطین اصل بروید. این روغن غلظت بالایی دارد و بوی نامطبوعی می‌دهد. همچنین می‌توان برای انواع پوست‌ها از آن استفاده کرد و خیلی راحت توسط پوست جذب می‌شود.

رهایی از روش‌های زیباسازی با روغن خراطین

با گنجانده شدن ترکیبات مفیدی مانند پروتئین، کلاژن، امگا ۳، ۶ و ۹ گلیس، ویتامین e و الانتئین داخل روغن خراطین، می‌توان از آن در زمینه زیبایی استفاده‌های مفیدی کرد.

 رفع چین و چروک صورت: از کاربردهای بسیار مهم و هیجان‌انگیز روغن خراطین از بین بردن چین ‌و چروک‌های نواحی صورت است. بسیاری از خانم‌ها برای رفع خطوط لبخند، خط اخم و پیشانی تصمیم می‌گیرند از روش‌های زیبایی استفاده کنند. اما هنگام آشنایی با این روغن دیگر نیازی نیست، هزینه‌های زیادی بابت رفع خطوط صورت صرف شود. همچنین این روغن باعث درخشندگی و شفافیت بیشتر پوست می‌شود و یک پوست لطیف و فوق‌العاده نرم را به ارمغان می‌آورد و در محو کردن لک‌های صورت نیز موثر است.

برجسته‌سازی گونه‌ها: این روزها انواع روش‌های تزریق طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما هر اقدام زیبایی با عارضه‌های مختلفی همراه است. اگر دوست دارید، قسمت گونه‌های خود را برجسته کنید و از لاغری صورت رنج می‌برید روغن خراطین یک روش کاملاً بی‌خطر است. با استفاده از این روغن در دوره یک ماه یا ۴۰ روزه می‌توانید به حجم دلخواهی از گونه‌های خود برسید.

حجم دادن به لب‌ها: حجم دهی لب‌ها تاثیر بسزایی بر روی زیبایی صورت می‌گذارد. به گونه‌ای که فرد با کمی آرایش به یک زیبایی بی‌نظیر و دلخواه خود می‌رسد و از نظر دیگران چهره مطلوب‌تری خواهد داشت. اکثر خانم‌ها برای رفع مشکل نازک و باریک بودن لب‌ها از روش تزریق ژل و پروتز استفاده می‌کنند که علاوه بر هزینه بالا ممکن است عوارض زیادی به همراه داشته باشد. روغن خراطین در کنار حجم‌دهی قسمت‌های مختلف صورت می‌تواند در حجیم‌سازی لب تاثیر مثبتی بگذارد.

افزایش جریان خون و ماساژ درمانی: روغن خراطین علاوه ‌بر تاثیرات زیبایی، ویژگی‌های درمانی زیادی دارد. شما می‌توانید عضلات خود را با روغن خراطین ماساژ دهید و سرعت خون‌رسانی به عضلات مختلف بدن را بالا ببرید. همچنین این کار باعث تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی نیز می‌شود.

رسیدن به سایز سینه دلخواه: شاید باورتان نشود. اما روغن خراطین در افزایش حجم سایز سینه خانم‌ها نیز موثر بوده است.  خیلی از خانم‌ها از سایز کوچک سینه‌های خود ناراضی هستند و دوست دارند برای رفع آن چاره‌ای بیاندیشند. این مشکل مانند دیگر مشکلات زیبایی راه‌حل‌های مختلفی دارد‌؛ اما راه‌حل جراحی بسیار پرهزینه و خطرناک است.

پرورش اندام و عضلات بدن: استفاده مرتب روغن خراطین در بین آقایان باعث می‌شود عضلات آنها به سرعت رشد کند و به اندام دلخواه خود برسند. روغن خراطین در مقایسه با داروهای شیمیایی یک روش کاملا بی‌خطر است و تغییرات هورمونی به دنبال ندارد.

آشنایی با دیگر خواص دوست‌داشتنی خراطین

اگر می‌خواهید از دیگر خواص خراطین با خبر شوید، موارد زیر را حتما بخوانید:

  • از بین بردن جای جوش و اسکارهای به جا مانده
  • کاهش فشار خون
  • شکل‌دهی بافت‌های افتاده صورت و از بین بردن خطوط اطراف چشم
  • رفع گودی زیر چشم
  • افزایش قوای جنسی و حس قدرت در رابطه
  • کاهش خمیدگی آلت
  • درمان چروک و ترک‌های بعد از زایمان
  • افزایش طول و قطر اندام بدن
  • چاق و پر کردن صورت

نحوه استفاده از روغن خراطین چگونه است؟

نحوه استفاده از روغن خراطین بسیار ساده و راحت است و مانند دیگر روش‌های روغن درمانی انجام می‌شود‌. تنها کافی است قبل از استفاده پوست مورد هدف خود را تمیز شستشو کنید. بعد از خشک شدن پوست به مدت یک دقیقه ناحیه مورد نظر را با انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید تا گرم شدن پوست را متوجه شوید. بعد از آن چند قطره روغن خراطین بر روی پوست بریزید و به مدت ۳ الی ۴ دقیقه دوباره ماساژ دهید.

بعد از اتمام ماساژ یک پارچه تمیز انتخاب و با آب سرد خیس کنید. سپس روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. این کار را حداقل روزی یک بار و به مدت چهل روز تکرار کنید. برای اثرگذاری بیشتر، از روغن خراطین برای چند ماه استفاده کنید.

روغن خراطین را از نور خورشید دور نگه‌دارید.

بعد از تهیه کردن روغن خراطین سعی کنید، در نگهداری آن کوشا باشید. تنها کافی است این روغن را به دور از نور خورشید نگه دارید. روغن خراطین به سرعت در برابر نور خورشید تغییر شکل و خاصیت خود را از دست می‌دهد. همچنین نگه‌داشتن این روغن در یخچال کار اشتباهی است. بنابراین سعی کنید آن را داخل کابینت یا محلی قرار دهید که نور آفتاب به آن دسترسی نداشته باشد و در دمای متعادلی نگهداری شود.

فراموش نکنید بعد از استفاده درب روغن را محکم ببندید تا اکسیژن وارد ظرف نشود.

روغن خراطین را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید روغن خراطین اصل باید با یک فروشگاه معتبر آشنا شوید تا خیالتان بابت خرید راحت باشد. فروشگاه بالینسو یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی کاملا طبیعی است‌ که در زمینه فروش  انواع روغن‌های گیاهی و حیوانی مانند خراطین، آرگان، زالو، کرچک و پودرهای چاقی، لاغری، عرقیات طبیعی، گیاهان دارویی و داروی گیاهی فعالیت دارد.

خوبی این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها، دریافت سود کمتر است. یعنی سود کمتری دریافت می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشد. همچنین محصولات به صورت کاملا رایگان ارسال می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنیم، برای خرید روغن خراطین فروشگاه بالینسو را یک بار هم که شده امتحان کنید و لذت خرید از یک فروشگاه باسابقه را به صورت آنلاین تجربه کنید.

خرید روغن خراطین از بالینسو چگونه است؟

پس از خرید روغن خراطین از سایت بالینسو کد رهگیری برای مشتری ارسال می‌شود و در صورت نیاز می‌توان با کارشناسان این مجموعه تماس گرفت. ارسال در شهر تهران و کرج حداکثر ۲ روز کاری طول می‌کشد و مشتریان دیگر شهرها برای تحویل بسته باید ۳ الی ۵ روز کاری صبر کنند. البته مشتریان تهرانی می‌توانند با انتخاب اسنپ باکس محصول خود را کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرند.

کلام آخر

اگر تصمیم‌تان را برای خرید روغن خراطین گرفته‌اید حتماً نحوه ماساژ دادن با آن را نیز یاد بگیرید تا نتیجه بهتری مشاهده کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی