تبلیغ رپورتاژ

بهترین مدل ادکلن لالیک چیست؟

تقویم فارسی اندروید

ادکلن لالیک یکی از برندهای معروف و مشهور کشور فرانسه است که نام خود را از رنه لالیک بهترین طراح شیشه عطر و جواهرات و بنیان‌گذار کمپانی لالیک گرفته است. این کمپانی نسخه‌­های مختلفی از ادکلن لالیک را تولید و روانه بازار کرده است. در ادامه به معرفی چند نمونه از این ادکلن خواهیم پرداخت.

ادکلن لالیک

قبل از اینکه به معرفی مدل­‌های برند لالیک بپردازیم باید ذکر کنیم که این عطر ادکلن معروف گرا­ن‌­قیمت می‌­باشد. بنابراین باید 2 نکته مهم را بخاطر بسپارید اول اینکه آن را از جایی معتبر تهیه نمایید دوم اینکه تفاوت بین ادکلن اصل و تقلبی را بدانید تا با خرید اشتباه پول خود را دور نریخته باشید. به سلفون روی محصول دقت کنید. در نمونه اصل، سلفون خیلی تمیز و با ظرافت و بدون هیچ چروکی روی آن کشیده شده که از کیفیت خوبی برخوردار است. کد کف جعبه با کد کف بطری یکی باشد و هر عطری کد خاص خود را دارد. درب و بدنه بطری، افشانه یا نازل قرار گرفته روی محصول اصل با کیفیت‌­تر از نمونه تقلبی آن می­‌باشد.

قیمت خرید عطر لالیک

قیمت خرید عطر لالیک رنج­ه‌ای متفاوتی دارد. برای اینکه بتوانید ادکلن لالیک دلخواه خود را انتخاب کنید دانستن نام آن کافی نمی­‌باشد بلکه باید بدانید که هر عطر ادکلنی دارای چه نت و رایحه‌­ای می­‌باشد و شما کدامیک را می­‌پسندید؛ آیا آن را برای خود می‌­خواهید یا اینکه تصمیم دارید آن را به کسی هدیه بدهید؛ در چه فصلی می‌­خواهید آن را استفاده کنید. قیمت خرید عطر لالیک برای مصرف­کنندگان آن قانع کننده می­‌باشد زیرا از مصرف آن احساس رضایت می­‌کنند و آنها را به ترغیب به استفاده کردن از این نوع برند می­‌کند. از پرفروش­‌ترین و محبوب‌ترین عطر ادکلن برند  لالیک می‌­توان به لالیک قرمز-لالیک له پارفوم با بویی متوسط و ماندگاری بالا با رایحه‌­ای شرقی و گرم که در مناسبت­‌های رسمی و روزانه و در فصل سرد استفاده می‌­شود. این عطر زنانه و با حجم 100میلی ­لیتر عرضه می­‌گردد.

لالیک مشکی یا چوبی مردانه از جمله مدل­‌های معروف دیگر این برند با رایحه چوب، زمین، خاک، و لالیک مشکی زنانه با رایحه­‌ای گلی چوبی مشکی و گرم، با ماندگاری بالا که بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان می‌­باشد. عطر ادکلن لالیک اسکولپترد اپیسیس که هم عطری زنانه و هم عطری مردانه با رایحه‌­ای چایپر گلی و رایحه‌­ای شیرین، مناسب فصول سرد سال و با ماندگاری قوی که سال تولید آن2014 می‌­باشد. از جمله عطرهای زنانه می‌­توان به لالیک ساتین با رایحه­‌ای شیرین و معتدل و قابل استفاده برای تمامی فصول سال است. عطر لالیک لامور زنانه از شاهکارهای این برند که رایحه آن از فرهنگ و هنر ژاپن گرفته شده و مناسب فصل گرم سال، همچنین نت اولیه آن ترنج، رز، بهار نارنج، با نت میانی روناسیان، یاسمن، گل مریم و نت پایه سدر، مشک، چوب صندل می‌­باشد و عطرهای متنوع دیگری که برای بانوان تهیه گردیده است.

ادکلن لالیک وایت مردانه یا لالیک سفید یکی دیگر از شاهکارهای این برند معروف بوده که رایحه­‌ای خنک و ترش داشته و دارای نت اولیه تمبر هندی، ترنج، لامی، برگ لیمو و نت میانی جوز هندی، فلفل سفید، هل، بنفشه و با نت پایه مشک، سدر، خزه بلوط، عنبر سائل می­‌باشد. عطر ادکلن روونا لاکونیک سفید لاگوست سفید تولید سال 2018 با رایحه چوبی معطر، خنک، تند و ماندگاری خوب و برای فصول سرد و عطر ادکلن روونا انسیج نویر اسپورت لالیک انکر نویر اسپرت مناسب برای فصول گرم با رایحه‌­ای شرقی گلی و رایحه تلخ و خنک با حجم 30 میلی ­لیتر و طیف وسیعی از انواع نسخه‌­های این برند فرانسوی در مدل‌های زنانه و مردانه در بازار موجود می­‌باشد.

عطر ادکلن لالیک

برای خرید عطر ادکلن لالیک به کجا اطمینان کنیم؟

یکی از مراکز فروش اینترنتی و معتبر در زمینه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی با برندهای اصلی خوش‌­آرا می­‌باشد. از جمله محصولات ارائه شده ماسک صورت، شامپو، سرم و اسپری مو، عطر و ادکلن زنانه و مردانه با برندهای معتبر از جمله ادکلن لالیک زنانه و مردانه و… می‌­توان اشاره کرد که قیمت خرید آنها بروز است. برای آگاهی بیشتر با محصولات این فروشگاه و اطلاع از قیمت‌­ها و چگونگی سفارش و دریافت می‌­توانید به سایت اینترنتی https://khoshara.com مراجعه نموده و در صورت لزوم می‌­توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت سوالات خود را مطرح نمایید. فروشگاه خوش آرا دارای نماد اعتماد الکترونیکی می­‌باشد و بهتر است همیشه از جاهای خرید نمایید که دارای این نشان معتبر می‌­باشد. همینطور محصولات این سایت دارای 7 روز ضمانت تعویض است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی